We kunnen hem op slot zetten en morgenavond even voor de deadline weer open gooien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
En hoe wil je ervoor gaan zorgen dat er niet meer gepost zal worden na de 100e?
Oooh da's wel een ideequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
We kunnen hem op slot zetten en morgenavond even voor de deadline weer open gooien.
Ik zou het dan weer iets minder vinden als ze er een topic over opentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin zulke voorstellen deed
we zitten opzich nu bijna op 1/3e idd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan kan je hem beter bij 50 dichtdoenwant binnen een paar minuten halen we de 100 wel
ja dat zou wat minder zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou het dan weer iets minder vinden als ze er een topic over opent
Ja he 500 in 1 topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:47 schreef kaashema het volgende:
ik zou probern je afspraak te verzetten naar 500 posts
Er was eens..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Mr24z het volgende:
Hier zit een verhaal achter
geil aapje?quote:
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Mr24z het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar TS vertel,vertel,vertel........![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mag de gene die als 100e post, meedoen aan het trio? (eventueel in jouw plaats)
Zou je dat willen, een trio met 2 andere mannenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mag de gene die als 100e post, meedoen aan het trio? (eventueel in jouw plaats)
owja, goed puntquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we al een vrouwelijke kandidate dan?
Eerst foto's
Mits Bier! Heel veel bier!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Gezien de interesse in dit topic lijkt de volgende logische stap om een groot FOK!-orgie te organiseren...
Ok laat de orgie toch maar. Er is niet genoeg bier op de wereld om de zicht aan BrAuNs harige kont ooit de doen vergeten. Geef mij alleen het bier maar!quote:
watjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:27 schreef xman het volgende:
[..]
Ok laat de orgie toch maar. Er is niet genoeg bier op de wereld om de zicht aan BrAuNs harige kont ooit de doen vergeten. Geef mij alleen het bier maar!![]()
Dan eet ik je fotoverzameling op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
stel dat de ONZ modjes zo aardig zijn om hem dicht te doen, ben ik dan zo onaardig om op het laatste moment door het slotje heen te posten?
Interessante kwestie
Volgens mij kun jij dat welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
stel dat de ONZ modjes zo aardig zijn om hem dicht te doen, ben ik dan zo onaardig om op het laatste moment door het slotje heen te posten?
Interessante kwestie
!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:03 schreef Stofje het volgende:
Ik gun het de TS. Ik denk dat ik gewoon 15 posts weghaal en er een slotje opzet.
lijkt me een strak plan, als we die knakker aan trio kunnen helpen moeten we niet te beroerd zijn om alles te doen om dat te bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:03 schreef Stofje het volgende:
Ik gun het de TS. Ik denk dat ik gewoon 15 posts weghaal en er een slotje opzet.
!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
lijkt me een strak plan, als we die knakker aan trio kunnen helpen moeten we niet te beroerd zijn om alles te doen om dat te bewerkstelligen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |