*kuch*www.channel4.com/bigborther*kuch*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet iemand hoe het er momenteel voorstaat in de UK? Ik kan nergens recente info vinden
In de pers noemen ze het "de plastics" en "The freaks".quote:Op zondag 4 juni 2006 22:50 schreef Caesu het volgende:
Sam wordt tegenwoordig Shrek genoemd!
[afbeelding][afbeelding]
en volgens Grace zijn er twee kampen: "the normals" en "the freakazoids" [afbeelding]
En ze haat de airconditioningquote:Op maandag 26 juni 2006 20:29 schreef Caesu het volgende:
ik volg het nog wel.
met name om Nikki en dan vooral als ze in de dagboekkamer zit kan ik hard lachen.
[afbeelding]
een clip van haar
ja iedereen helemaal hysterisch meteen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:30 schreef saksia het volgende:
Ik vond Glyns uitbarsting zo grappig, z'n accenthttp://www.youtube.com/watch?v=Cnv9NuH7Tlo
Lekker ook die daily show van gisteravond met op het eind ongeveer 10 minuten Glyn zien overgeven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze dinsdag en woensdag ook nog wel bij Little Brother zit, misschien krijgt ze wel een cursus Anger managementquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef Caesu het volgende:
ja, ook mijn favoriet was dat... weet niet zeker of ik het nu nog blijf volgen.
echt jammer hoor... had toch gedacht dat Imogen of Susie eruit zou worden gestemd.
niet te geloven dat ze eruit is gestemd, ik hoopte ook op een twist dat ze naar het andere huis of naar Australië zou gaan want ze is helemaal geweldig.
morgen zit ze wel bij Big Brother's Little Brother natuurlijk en we zullen echt nog wel meer van haar zien denk ik.
YouTube clips:
Nikki hoort dat ze er binnen 30min uit moet.
Nikki durft het huis niet uit te komen
Interview met Davina Deel 1 en Deel 2
ja dat hoop ik wel. BBLB heb ik al een paar weken niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dinsdag en woensdag ook nog wel bij Little Brother zit, misschien krijgt ze wel een cursus Anger management
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |