quote:
quote:
Herfstdepressiesquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:16 schreef Chowi het volgende:
Het altijd idyllische Gelderland.
Tevens een product van mijn benevelde fantasie?
Hier ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:03 schreef Netsplitter het volgende:
Emigreer naar Australie, daar is het herfst nu...
Zolang de eenden er nog vrolijk op los wippen is het nog geen herfst...quote:
Vanochtend een kwartier te laat wakker, toen moest ik nog met een straffe hoerentegenwind langs een lang rood saai stenen fietspad fietsen. Niet heerlijk. Op het fietspad stond een leuk meisje die haar konijn aan een riempje hield. Het konijn had coupe soleil , zijzelf had zwarte haartjes. Een leuke blos op haar koontjes toen een man stopte om te vragen hoe duur ze was. En een regenpak? Nee ik ben toch niet van bastardsuiker. Het droogt vanzelf weer hoor, zo'n plakkerige, naar herfstregen stinkende koude schuur broek. Bovendien heb je last van koude regendruppels op je voorhoofd die gratis een titanic ijsberg op je hoofd vormen. En als het eventjes meezit is het morgen weer een mooie ochtend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef DzjieDub het volgende:
Vanochtend een fris buitje toen ik met een straffe tegenwind op de dijk langs de woeste rivier de IJssel fietste. Heeeeeerlijk. Op de uiterwaarden was een mooi meisje haar hond aan het uitlaten, de donkere haren - met coupe soleil - verwaaiend in de wind, een leuke blos op haar koontjes![]()
Regenpak? Ik ben toch niet van suiker! Droogt vanzelf wel weer op hoor, zo'n natte broek. Bovendien heb je geen last van die irritante groene vliegjes die een gratis lift op je jas, en als het even tegenzit in de neus- dan wel keelholte genieten ten koste van mijn goede humeur.
I love Nederland!
Nou vraag je je toch af wat een hond met coup soleil moet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef DzjieDub het volgende:
Vanochtend een fris buitje toen ik met een straffe tegenwind op de dijk langs de woeste rivier de IJssel fietste. Heeeeeerlijk. Op de uiterwaarden was een mooi meisje haar hond aan het uitlaten, de donkere haren - met coupe soleil - verwaaiend in de wind, een leuke blos op haar koontjes![]()
Regenpak? Ik ben toch niet van suiker! Droogt vanzelf wel weer op hoor, zo'n natte broek. Bovendien heb je geen last van die irritante groene vliegjes die een gratis lift op je jas, en als het even tegenzit in de neus- dan wel keelholte genieten ten koste van mijn goede humeur.
I love Nederland!
Dat komt omdat ik er woon.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:16 schreef Chowi het volgende:
Het altijd idyllische Gelderland.
Tevens een product van mijn fantasie.
Eerst nog de winter dus nog zo'n 5 maand.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik haat de herfst....
weet iemand wanneer het weer beter wordt?
Vanaf maandag schijnt het weer mooi weer te wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik haat de herfst....
weet iemand wanneer het weer beter wordt?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:27 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt het weer mooi weer te worden.
en flinke vorst toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef Corksterr het volgende:
Morgen sneeuw heb ik gehoord.
Tja, de vrouwen waaien niet zomaar door mn raam naar binnen. Alhoewel, met dit weerquote:
Vrouwen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Tja, de vrouwen waaien niet zomaar door mn raam naar binnen. Alhoewel, met dit weer![]()
het KNMI denkt er anders overquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:27 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt het weer mooi weer te worden.
Ja....het KNMI...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
het KNMI denkt er anders over![]()
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Hij wil naar buiten om vrouwen te scorenquote:
ze zijn met dit weer in ieder geval lekker natquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij wil naar buiten om vrouwen te scoren![]()
Nee, jij bent lekker!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:16 schreef tuut84 het volgende:
bagger weer vandaag
gruwelijk nat hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn met dit weer in ieder geval lekker nat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |