dingie!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef purplerose het volgende:VUIGE KENKERKACHEL CRACKHOND!!
*unban me slette hondje*
Een balquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
wtf is a dribbel? en waarom?
Egocentrische personen die soms als ze echt goed zijn , mogen blijven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
wtf is a dribbel?
Met voetballen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Egocentrische personen die soms als ze echt goed zijn , mogen blijven.![]()
Ik weet niet wie dat is, maar ik ben voor!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Free Ja_Jong!
nee, heb het altijd al een enorm eikeltje gevondenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat 'ie zei dat je kalend was en gele tanden had zeker.
Je bent homo?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, heb het altijd al een enorm eikeltje gevonden
leer tagsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef LiquidLans het volgende:
KUT DRIBBEL_ IK VIND JE EEN SUKKEL!
[size=1]elke post telt als ondertekening toch?[/size]![]()
yepquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef LiquidLans het volgende:
KUT DRIBBEL_ IK VIND JE EEN SUKKEL!
elke post telt als ondertekening toch?![]()
Ik snap niet zoveel van het argument. Missen jullie hem en verdient hij daarom jullie steun of weet hij niet voor hoelang en waarom en verdient hij daarom jullie steun?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:06 schreef remlof het volgende:
Dribbel_ is gebanned en hij weet niet eens voor hoelang, laat staan de reden waarom.
Daarom verdient hij onze steun.
Want we missen hem
allebei, het ene versterkt het anderequote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van het argument. Missen jullie hem en verdient hij daarom jullie steun of weet hij niet voor hoelang en waarom en verdient hij daarom jullie steun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |