dingie!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef purplerose het volgende:VUIGE KENKERKACHEL CRACKHOND!!
*unban me slette hondje*
Een balquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
wtf is a dribbel? en waarom?
Egocentrische personen die soms als ze echt goed zijn , mogen blijven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
wtf is a dribbel?
Met voetballen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Egocentrische personen die soms als ze echt goed zijn , mogen blijven.![]()
Ik weet niet wie dat is, maar ik ben voor!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Free Ja_Jong!
nee, heb het altijd al een enorm eikeltje gevondenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat 'ie zei dat je kalend was en gele tanden had zeker.
Je bent homo?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, heb het altijd al een enorm eikeltje gevonden
leer tagsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef LiquidLans het volgende:
KUT DRIBBEL_ IK VIND JE EEN SUKKEL!
[size=1]elke post telt als ondertekening toch?[/size]![]()
yepquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef LiquidLans het volgende:
KUT DRIBBEL_ IK VIND JE EEN SUKKEL!
elke post telt als ondertekening toch?![]()
Ik snap niet zoveel van het argument. Missen jullie hem en verdient hij daarom jullie steun of weet hij niet voor hoelang en waarom en verdient hij daarom jullie steun?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:06 schreef remlof het volgende:
Dribbel_ is gebanned en hij weet niet eens voor hoelang, laat staan de reden waarom.
Daarom verdient hij onze steun.
Want we missen hem
allebei, het ene versterkt het anderequote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van het argument. Missen jullie hem en verdient hij daarom jullie steun of weet hij niet voor hoelang en waarom en verdient hij daarom jullie steun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |