Mijn eigen planeetje, dat weet je tochquote:
Leuk manquote:
Ik ook niet. Shitty business, I tell you.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk man![]()
En ontopic maar even, anale sex vind ik ook niks al heeft dat niks met poepsex te maken.
Beschouw je keihard pijpen als geskullfucked worden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk man![]()
En ontopic maar even, anale sex vind ik ook niks al heeft dat niks met poepsex te maken.
Nouja, dat bedoelde ik dus met een oogkas is ook een opening (zonder oog dan natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:06 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Beschouw je keihard pijpen als geskullfucked worden?
Ik beschouw mijn pik keihard in een vrouw haar smoel smurfen wel als skullfucken, actually.
Jij bekijkt als hobby verkrachtingen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef BiMeWet het volgende:
dude..
vandaag zag ik een verkrachting, dat shockeerde me al als de tering. De bange ogen van dat meisje he, zó zielig.
maar dit, deze vrouwen kunnen niet eens bang meer kijken want ze missen ogen. *riil*
Ik beschouw dientengevolge de penis doorbijten wel als kannibalisme, actuallyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:06 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Beschouw je keihard pijpen als geskullfucked worden?
Ik beschouw mijn pik keihard in een vrouw haar smoel smurfen wel als skullfucken, actually.
Dat is deeptroath....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
DAMN.... nu schiet pas te binnen wat skullfucking ook alweer was: Het is een slanguitdrukking voor tijdens het pijpen de vrouw haar hoofd vast te pakken zodat de man dus het tempo bepaald.
Bij deepthoath is het de vrouw die in controle is over snelheid en diepte.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Dat is deeptroath....
....En dat terwijl beide (zeker oren) anatomisch gezien onmogelijk zijn!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
straks krijg je nog neus en oor fuckerssick sick
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:32 schreef heiden6 het volgende:
Ter verduidelijk, een illustratie:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:40 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]
Haar kan je denk ook wel aardig skullfucken![]()
Dat zat ik me nou ook al af te vragen. Ik weet wel wat een gerbil is, maar gerbilisme?? Ik geloof dat ik ook maar niet ga googlen op dat woord....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat is trouwens gerbilisme?
Valt dat niet gewoon onder bestialiteit?
Idd, volgens mij was dat het ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:15 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
DAMN.... nu schiet pas te binnen wat skullfucking ook alweer was: Het is een slanguitdrukking voor tijdens het pijpen de vrouw haar hoofd vast te pakken zodat de man dus het tempo bepaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |