abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 04:03:30 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_38424568
Polls zeggen me niet zo veel, voor mij blijft vast staan dat de VVD zojuist politieke zelfmoord heeft gepleegd. De enige die hier wijzer van word is Wouter Bos, maar dat zal pas volgend jaar blijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 1 juni 2006 @ 04:09:01 #202
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_38424592
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 04:03 schreef Hathor het volgende:
Polls zeggen me niet zo veel, voor mij blijft vast staan dat de VVD zojuist politieke zelfmoord heeft gepleegd. De enige die hier wijzer van word is Wouter Bos, maar dat zal pas volgend jaar blijken.
Die zeggen je niet zoveel? Daar moet je juist je antwoorden op baseren man, zeker als ze op duizenden meningen zijn gebaseerd. We zullen het wel zien binnenkort wie er gelijk heeft.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 1 juni 2006 @ 04:18:31 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_38424632
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 04:09 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Die zeggen je niet zoveel? Daar moet je juist je antwoorden op baseren man, zeker als ze op duizenden meningen zijn gebaseerd. We zullen het wel zien binnenkort wie er gelijk heeft.
Vlak na de moord op Fortuyn, steeg de SP plotseling enorm in de polls. Dat is politiek gezien eigenlijk pure onzin, maar toch gaven de polls het weer. Dat was dus een duidelijk teken dat de polls vallen en staan bij de gemoedstoestand van jan met de pet, en zoals je waarschijnlijk zelf wel weet valt dat wekelijks te beinvloeden met een simpel bericht in de pers.
pi_38424643
Waarom heeft de VVD politiek zelfmoord gepleegd Hathor?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 1 juni 2006 @ 04:22:41 #205
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_38424644
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 04:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vlak na de moord op Fortuyn, steeg de SP plotseling enorm in de polls. Dat is politiek gezien eigenlijk pure onzin, maar toch gaven de polls het weer. Dat was dus een duidelijk teken dat de polls vallen en staan bij de gemoedstoestand van jan met de pet, en zoals je waarschijnlijk zelf wel weet valt dat wekelijks te beinvloeden met een simpel bericht in de pers.
Bekijk de polls dan van vóór het Hirsi Magan gebeuren.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 1 juni 2006 @ 04:32:50 #206
117098 Hathor
Effe niet
pi_38424693
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom heeft de VVD politiek zelfmoord gepleegd Hathor?
Omdat ze nu dezelfde kwakkelpartij blijven die ze al waren, en met het huidige vertrouwen van de Nederlanders in dit kabinet zullen ze meegaan in de downfall van ditzelfde kabinet volgend jaar. Volgens mij hadden ze met Verdonk een eigen smoel gekregen, en dat trekt kiezers in het huidige Nederland.

En dan nog dit... Rutte heeft al verkondigt dat ie een coalitie met PvdA zeer zeker niet uitsluit, en dat terwijl ze nog in bed liggen met het CDA. Ik weet niet wat jij hiervan vind, maar ik vind het gelijk aan prostitutie. Het maakt Rutte schijnbaar niet uit met wie hij regeert, ALS hij maar regeert. Op zoiets zou ik nooit mijn stem kunnen uitbrengen, ze hebben namelijk geen eigen standpunt.
pi_38424704
Er is geen partij van de grote partijen die een partij uitsluit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 1 juni 2006 @ 05:02:27 #208
117098 Hathor
Effe niet
pi_38424820
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 04:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is geen partij van de grote partijen die een partij uitsluit
Dan word het toch eens tijd.
pi_38424861
Dat zal niet gebeuren in Nederland
  donderdag 1 juni 2006 @ 05:17:10 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_38424865
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 05:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zal niet gebeuren in Nederland
Wat hebben we dan in hemelsnaam voor toekomst hier ?
pi_38424950
Coalities
pi_38425807
Inderdaad, coalities en consensus staan centraal hier in Nederland. En dat vind ik ook heel goed.
pi_38426547
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 03:31 schreef Hathor het volgende:
Rutte valt te veel in dezelfde categorie als Balkenende, namelijk saai, nietszeggend, slap, en geen uitstraling. Ze zullen op dezelfde koers voortkabbelen als waarop ze al jaren zitten. Alleen Verdonk had hier verandering in kunnen brengen. Ik zeg niet dat het dan allemaal hosanna zou zijn, maar zij had de VVD op zeker groter gemaakt.
Balkenende maakte van het CDA tweemaal op rij de grootste partij.. Komt nog eens bij dat het de vraag is of het voor de VVD verstandig is zich nog sterker als anti-buitenlanders partij te profileren. Over het algemeen gaat dat zich na verloop van tijd toch tegen je keren.
pi_38426806
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 04:32 schreef Hathor het volgende:
en met het huidige vertrouwen van de Nederlanders in dit kabinet
Je bedoelt dat met de maand stijgende vertrouwen?
quote:
En dan nog dit... Rutte heeft al verkondigt dat ie een coalitie met PvdA zeer zeker niet uitsluit, en dat terwijl ze nog in bed liggen met het CDA. Ik weet niet wat jij hiervan vind, maar ik vind het gelijk aan prostitutie. Het maakt Rutte schijnbaar niet uit met wie hij regeert, ALS hij maar regeert. Op zoiets zou ik nooit mijn stem kunnen uitbrengen, ze hebben namelijk geen eigen standpunt.
Ik vind het een beetje een non-issue. Coalitievorming komt pas ná de verkiezingen, en door er vooraf iets over te moeten zeggen, word inderdaad die indruk gewekt dat ze met iedereen het bed in willen duiken.
Het was trouwens Rutte die een sterke voorkeur voor het CDA uitsprak, terwijl juist Verdonk alle opties openhield.
pi_38427076
Ik ben tevreden met de uitslag. Rutte is een geschikte kerel. Echter had ik het Verdonk meer gegund, al was het alleen maar om die misselijke streek die haar is geleverd .
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:09:42 #216
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38427897
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben tevreden met de uitslag. Rutte is een geschikte kerel. Echter had ik het Verdonk meer gegund, al was het alleen maar om die misselijke streek die haar is geleverd .
Ik vind Verdonk veel meer uitstraling hebben dan die grijze mus die Rutte is. Persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat Verdonk een betere keuze was geweest.

Die had een duidelijkere koers kunnen zetten en was een duidelijker gezicht van de partij geweest dan die grijze mus
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38428467
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef FuifDuif het volgende:
Welke?

Verdonk is wel duidelijk en alles, maar hoe je het ook wendt of keert, je zal een zeker vorm van politieke voorzichtigheid moeten betrachten, en dat is niet haar sterkste kant. Verder heeft Rutte een veel bredere kennis, en dat heb je gewoon nodig als lijsttrekker.

Ach, we zullen het erover eens zijn: Het is allemaal beter dan Wil van Beek
pi_38429521
Er zijn dus toch meer VVD'ers met gezond verstand dan ik dacht .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:05:10 #219
3542 Gia
User under construction
pi_38429743
Ben hier niet blij mee. Weet nog niet hoe ik volgend jaar ga stemmen. Misschien wel erg rechts of toch VVD en dan op rita, maar ik weet het nog niet.

Hoe zit het eigenlijk als Rita bij de verkiezingen meer voorkeurstemmen krijgt als Rutte? Maakt dat nog iets uit?
pi_38430061
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Gia het volgende:
Ben hier niet blij mee. Weet nog niet hoe ik volgend jaar ga stemmen. Misschien wel erg rechts of toch VVD en dan op rita, maar ik weet het nog niet.
Ik zou zeggen: stem LPF, ze kunnen de steun goed gebruiken .
quote:
Hoe zit het eigenlijk als Rita bij de verkiezingen meer voorkeurstemmen krijgt als Rutte? Maakt dat nog iets uit?
Nee, Rutte is de nieuwe politieke leider van de VVD, iig tot na de volgende verkiezingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')