Alles is leuk, behalve die hagel als je dus net op je scooter zitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Enschede: Ontzettende hagelbui, stevig onweer en harde wind. Leuk dus
quote:DISCUSSION
Benelux, Germany...
A line with likely embedded supercells stretches from near Enschede to near Duisburg at 12:15 utc and another strong storm near Apeldoorn. Attendant severe threat including risk of tornadoes warrants an update to level 2.
Supercells move will probably produce a couple of tornadoes across eastern Netherlands and NorthRhine-Westphalia (NRW).
Additionally, a bow echo is expected to continue eastward into the Rheinland and produce rather widespread severe winds.
Hoihoiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:50 schreef Funnie het volgende:
[..]
Alles is leuk, behalve die hagel als je dus net op je scooter zit![]()
Hi DrMarten
Ik druk op invoeren en de eerste donderklap is te horenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht dient de volgende bui zich alweer aan. Maar als ik 't zo hier en op weerwoord.be lees, valt 't hier nog wel mee. Onweer nog niets van gemerkt.
snel zwemmen danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef flugeltje het volgende:
En ze zouden vandaag eigenlijk m'n tuin komen bestraten
Nu heb ik een zwembad waar tegels zouden moeten komen....
Maar goed, wel leuk weer
Ja, de dag is duidelijk nog niet voorbijquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
Buienradar laat niks meer zien voor mijMaarrrrr..... de volgende lijn komt er alweer aan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |