Neleos +1quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
N-Trance
Weet ik, want ik had die gesteld toenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:10 schreef belsen het volgende:
Hé, die is pas al geweest!
En toen stond ie een uur open.
Haquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Shut Up And Dance
Toen was ik niet online, anders had ik hem wel direct geweten hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:10 schreef belsen het volgende:
Hé, die is pas al geweest!
En toen stond ie een uur open.
Staat nog ergens op 1 of andere wazige verzamelcd van mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
HaAls iemand zoiets weet ben jij het.
iggy_in_the_house + 1
Yabba Dabba Dance 4. Ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Staat nog ergens op 1 of andere wazige verzamelcd van mij
quote:This double LP is a rarity, a live set by theof 1969 (with Wayne Shorter on tenor and soprano, keyboardist Chick Corea, bassist Dave Holland and drummer Jack Dejohnette). Recorded sometime between In a Silent Way and Bitches Brew, this continuous music has its straightahead moments and sometimes hints playfully at earlier standards (
at one point quotes a long passage from the Dixieland song "Royal Garden Blues") but mostly looks ahead toward the early and most creative years of fusion. Pity that he could not have kept this particular band together longer.
Hij behoort tot de top-jazz-arrangeurs, verder componist, dirigent en pianist.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef Neleos het volgende:
Welk instrument speelt hij dan?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:46 schreef bukgeit het volgende:
Sonny Rollins?
Daar heb ik een 3 weken geleden m'n eerste CD van gekocht..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:44 schreef DaisyDuke het volgende:
En hoe kennen we Herman Sonny Blount beter?
Yep. Briljant, als je 't mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar heb ik een 3 weken geleden m'n eerste CD van gekocht..
Sun Ra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |