Gadverquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:52 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Nou ik post hier met een nickname...maar ik ben Co Stompé !
Da's niet dezelfde.. Amsterdam-oost genoot....,.quote:
Ben je verhuisd of voel je je er thuis?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Da's niet dezelfde.. Amsterdam-oost genoot....,.
Nee hoor,ik voel me thuis in Weesp,maar ik rij nog regelmatig de 1091,prachtig die Wibautstraatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je verhuisd of voel je je er thuis?
Gellius en ik zouden ook graag zien dat de Wibautstraat, met recht de lelijkste straat van Amsterdam, autovrij zou worden met een mooi langgerekt park met bankjes met daarop lezende meisjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Nee hoor,ik voel me thuis in Weesp,maar ik rij nog regelmatig de 1091,prachtig die Wibautstraat![]()
Jah ,dan raak ik m'n pakkies nooit meer kwijt........quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellius en ik zouden ook graag zien dat de Wibautstraat, met recht de lelijkste straat van Amsterdam, autovrij zou worden met een mooi langgerekt park met bankjes met daarop lezende meisjes.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef Berkery het volgende:
Majoor Bosshardt
Wel onbevlekt ontvangen dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat de moeder van Carlo en Ron?
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:13 schreef pos het volgende:
Les Wallace
Mijn vriendin heeft een foto + handtekening van Les, van voor hij de bak ingingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:13 schreef pos het volgende:
Les Wallace
Waarom ging hij de bak in dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een foto + handtekening van Les, van voor hij de bak inging![]()
Met drank op achter het stuur proberen de politie voor te blijven, niet gelukt.quote:
Cybersex?quote:
Ja sorry.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe es hinten Berkery
Hij is ook heilsoldaat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja sorry.
Dit plaatje was bedoeld als vervolg op die van pos.
Nee, denk meer aan de rang van de heilsoldaat van zonet.quote:
Nein, zanger.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef pos het volgende:
Ziet er leuk uit....een acteur?
Ah oké. Majoor Bosshardt was een luitenant-kolonel, dus dat schiet mooi opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, denk meer aan de rang van de heilsoldaat van zonet.
Mmm. Deze (duitse) zanger zong over een majoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah oké. Majoor Bosshardt was een luitenant-kolonel, dus dat schiet mooi op
Ah zijn opa was dus een heilsoldaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mmm. Deze (duitse) zanger zong over een majoor.
Een bekende britse zanger ging hem overigens voor.
Over majoor tom?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Major Tom, Der Countdown läuftquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Völlig Lösgelöst!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef dartfanaat het volgende:
Peter Schilling
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Arsene Wenger. Lul de behanger!
Misschien kun je een trui gaan breien voor pylquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:07 schreef pos het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Wel erg snel, moet ik me weer verder gaan vervelen![]()
Ik kan niet breien en ook niet naaien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je een trui gaan breien voor pyl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |