Goed idee, dat doen we bij Muziek Trivia, in principe, ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is het wellicht een optie dat degene die de laatste post van het topic plaatst, het volgende topic opent? Dat voorkomt dubbele topics.
Mais non! Je kent haar wel, je wil alleen tijd rekken!quote:
Ah, in dat geval geef ik een hint:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:17 schreef Z het volgende:
Maar ik herken haar niet ...
Zeker!quote:
Wat is je streefkrikgetal?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag is de laatste dag van m'n contract. Morgen ben ik weer werkloos en heb ik pas écht de tijd om m'n postaantal op te krikken![]()
Go Scrut! Go Scrut!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga voor plaats 250 in de overall-ranglijst![]()
Ja...eng hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Paperazzo Smulders
Wie is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n vrouw denkt dat ze presenteren kan![]()
Dat heb ik nog nooit gezien....maar ze bakt er niets van, begrijp ik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anouk, presenteert samen met Santegoeds de Boulevard-kloon Entertainment Live op Talpa
Daar hebben de programma's van Talpa wel meer last vanquote:
Ze is bijna net zo goed als Natasja Frogerquote:....maar ze bakt er niets van, begrijp ik?
Wat doet die dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is bijna net zo goed als Natasja Froger![]()
Die doet/deed een "Boer zoekt Vrouw"-kloon bij de TROS. Echt een kneuzenkermis waar mannen van in de 40, die nog steeds bij hun moeder thuis wonen, aan de vrouw gebracht worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef pos het volgende:
[..]
Wat doet die dan?
Vind het een zowiezo een vervelend mens, wel ontmoet op Schiphol, erg arrogant typ.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die doet/deed een "Boer zoekt Vrouw"-kloon bij de TROS. Echt een kneuzenkermis waar mannen van in de 40, die nog steeds bij hun moeder thuis wonen, aan de vrouw gebracht worden.
Boer zoekt vrouw heb ik nog nooit gezien maar hier ga ik tochquote:
Ja de moeder maakt een eerste selectie geloof ik ('k heb er ook alleen maar een flard van gezien) Het zijn echt van die mannen waarvoor de moeder ook nog de kleren uitzoekt en/of breit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef pos het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw heb ik nog nooit gezien maar hier ga ik toch
een keer na kijkenBegrijp dus dat hun moeder voor hun zoeken?
Weet je ook op welke dag het komt...ik heb nl geen tv-gidsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja de moeder maakt een eerste selectie geloof ik ('k heb er ook alleen maar een flard van gezien) Het zijn echt van die mannen waarvoor de moeder ook nog de kleren uitzoekt en/of breit.
Ik heb ook geen gidsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je ook op welke dag het komt...ik heb nl geen tv-gids
Ellis Berger.quote:
Ellis is goedquote:
Doe maar, het waait namelijk weer behoorlijk.....maar het is wel droogquote:Nu maar even douchen, ik stink een uur in de wind![]()
Ik ben wel in trek deze week. Ik ben al 4 keer gebeld door verschillende vrouwen die willen dat ik bij hun kom werkenquote:
Als wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben wel in trek deze week. Ik ben al 4 keer gebeld door verschillende vrouwen die willen dat ik bij hun kom werken![]()
[afbeelding]
Als operationeel leidinggevende in een creatieve omgevingquote:
Jawel hoorquote:En die meneer ken ik geloof ik niet.
O ja..dat was hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als operationeel leidinggevende in een creatieve omgeving
Nog een plaatje van hem?quote:Jawel hoor![]()
Dat zou te makkelijk zijn. De foto stamt uit het begin van zijn lange, lange carriere. Hij had z'n eerste hit in 1963 en is nog steeds actiefquote:
Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou te makkelijk zijn. De foto stamt uit het begin van zijn lange, lange carriere. Hij had z'n eerste hit in 1963 en is nog steeds actief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |