Welke ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een Anker. Die twee zijn ook grote fans van Lucas en Gea
Wim iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef dartfanaat het volgende:
Willem, dacht ik
Geeft niets hoorquote:
Hoi Mr_Aquote:
Niets moet hier, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef pos het volgende:
[..]
Geeft niets hoor :0 Dacht alleen dat degene van wie het plaatje open stond het moest
doen, vandaar
Even maar hoor. Ik kom net thuis maar heb nog geen slaap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Mr_A
Kom je me aflossen
Ik ga ervandoor. Welterusten allemaal en tot morgen
Bedtijd geloof ik.quote:
Plassen denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Sita die in het bos aan het schijten is?
Voor het eerst dat ik een boskabouter haar behoefte zie doen.quote:
De meeste boskabouters zijn daarin over het algemeen vrij preutsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een boskabouter haar behoefte zie doen.![]()
Deze wacht tot wij niet meer kijken:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste boskabouters zijn daarin over het algemeen vrij preuts![]()
Hoe heet ze ook alweer. Die van Starmaker.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst nog even plassen
[afbeelding]
Haar naam staat 5 posts boven de jouwe.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook alweer. Die van Starmaker.
Deze waant zich onbespiedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze wacht tot wij niet meer kijken:
[afbeelding]
En ik maar denken dat die natte plek in mijn keuken door lekkage van mijn buurman komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze waant zich onbespied
[afbeelding]
Ze plassen echt overal, je ziet het haast nooit maar die klootzakjes doen het welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die natte plek in mijn keuken door lekkage van mijn buurman komt.![]()
Klote kabouters!
Ze pissen over je servies bedoel jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:Niet waar, kabouters zijn hartstikke handig. Ze doen de afwas voor je.
Ja door het vuil er af te plassen. Lekker hygiënisch.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:Niet waar, kabouters zijn hartstikke handig. Ze doen de afwas voor je.
Ik begrijp nu wel direct waarom TH altijd bakken kentucky fried chicken eet.quote:
Ja, het zijn zijn afwaskabouters. Hij wil ze niet eens aan mij uitlenen. Mijn vaat staat nu al veel te lang te wachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel direct waarom TH altijd bakken kentucky fried chicken eet.
Neuh. Hoezo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
Heb je die zelf in elkaar gesoept?
Plas je er zelf toch overheen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het zijn zijn afwaskabouters. Hij wil ze niet eens aan mij uitlenen. Mijn vaat staat nu al veel te lang te wachten.
Vage vlekken, net of die handen er bijgesoept zijn.quote:
Hè bah! Alleen kabouterpis is schoon.quote:
Yep, de beste vriend van Treinhomoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Colonel Sanders heet die kerel toch?
Truste Wycciequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |