quote:Hmm in termen gesproken lijk je dan meer op een zacht gekookt eitje dan op een uitsmijter ..
Op vrijdag 14 december 2001 13:55 schreef uitsmijter het volgende:
Meneer Simon, pas op hoor Mevrouw Faat is gevaarlijk!! Moet je kijken wat ze heeft gedaan * Laat een grote schram zien op zn knie zomaar om niks!!
en Mevr. Faat is niet egvaarlijk ze is een schat .. alleen één met een gebruiksaanwijzing
Equi, jij ziet er ook goed uit! Je bent zelfs plaatselijk wat dikker geworden. Je krijgt een buikje en je borsten zijn wat groter. Komt dat door de sensuele massage van die man?
Wie is dat eigenlijk?
quote:Hmmm .. dat zou wel lekker zijn Mevr. Faat .. u moet alleen niet zo prikken met uw spierweefsel hoor .. dat prikt in m'n handpalmen
Op vrijdag 14 december 2001 14:10 schreef Faat het volgende:
Biertje?
Laten we nog maar een drankje erop proosten, waarop ook alweer?
Oja 5000 posts van Equilan, of zijn het er inmiddels alweer 6000 geworden?
* Equilan plonst wat whisky naar Faat toe.
Ho voorzichtig Callisto!! Jeetje zeg was ie bijna meegeplonsd het randje over
quote:Wordt mijn naam hier ijdel gebruikt??
Op vrijdag 14 december 2001 14:17 schreef RoboTech het volgende:[..]
Hmm in termen gesproken lijk je dan meer op een zacht gekookt eitje dan op een uitsmijter ..
en Mevr. Faat is niet egvaarlijk ze is een schat .. alleen één met een gebruiksaanwijzing
quote:nee mevr. Faat daar wordt je niet van .. en met de juiste middelen wordt je van al het andere ook niet dik ...
Op vrijdag 14 december 2001 14:26 schreef Faat het volgende:
Oh my god!! Wat hoor ik nu?!! Wordt je dikker van massages?!
Simonnnnnn.....afblijven!!!!!! Pffff, jeetje dat is schrikkenLaten we nog maar een drankje erop proosten, waarop ook alweer?
Oja 5000 posts van Equilan, of zijn het er inmiddels alweer 6000 geworden?
maar helaas bent u niet zo mooi als Mevr. Faat..
He man wat doe je nou, laat me naar binnen!!
Simon pakt rustig z'n DesertEagle en houd die onder de neus van uitsmijter .. en nu dimmen ventje
Nou dat ga ik lekker tegen Equilan zeggen
Equilan, Equilan, moet je kijken hij heeft de deur eruit gezaagd en is weer binnen!!
Uitsmijter, je dopt je eigen boontjes maar!!
quote:ohw moest ik voor jullie ook iets meenemen?
Op vrijdag 14 december 2001 14:43 schreef equilan het volgende:
Zeg, ik heb zojuist een leuk bericht ontvangen uit het medisch centrumIk denk dat we er maar even iemand hee4b moeten sturen om het feestje NOG geslaagder te laten worden!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |