Neuh, das mazzel.quote:
Gaat zo lekker plakken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang het niet met suiker is valt het allemaal wel mee
Hoeveel denk jequote:
Die kant uit ja, maar hangt ook helemaal vanaf of ik er nog een bonus bij krijgquote:
Ik ben hier nog tot half juli.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kant uit ja, maar hangt ook helemaal vanaf of ik er nog een bonus bij krijg
Kijk eens aan, als jij opgerot bent krijg ik jou loontje er ook nog is bijquote:
??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk eens aan, als jij opgerot bent krijg ik jou loontje er ook nog is bijperfect!
|Nee, dat ging idd niet helemaal goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt goed es.![]()
![]()
![]()
Tonijn uit een blikje, dat je zo op brood kan doen enzo. En avocado? Je weet wel, van die vruchten die je kan uitlepelen enzo.![]()
Blikje tonijn was omgerekend 45 eurocent en avocado's 70 eurocent.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
|Nee, dat ging idd niet helemaal goed. Maar ik heb er gewoon een ander toetsenbord aangehangen
.
Ik weet wat het is, het lijkt me alleen niet echt 'budgetvoer' zeg maar....
Dit is een klotetoetsenbord.
Een zoetje...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang het niet met suiker is valt het allemaal wel mee
Lijkt me beter ja.quote:
Gekkertquote:
Ehm... ik heb gequote zonder echt goed te kijken wie gepost hadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Blikje tonijn was omgerekend 45 eurocent en avocado's 70 eurocent.![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... ik heb gequote zonder echt goed te kijken wie gepost had. Dacht dat Speedy dat alleen nog had om op brood te doen
.
Ik heb dat op brood.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... ik heb gequote zonder echt goed te kijken wie gepost had. Dacht dat Speedy dat alleen nog had om op brood te doen
.
Avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |