Oorspronkelijk was een domper een metalen hoedje waarmee de kaarsen werden gedoofd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh LIenekien, jij weet dit vast wel, of kan het iig in een handomdraai vinden: waar komt 'domper' eigenlijk vandaan??
Wel een mooi woord, domper
Dat ze dat allemaal weet, he!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was een domper een metalen hoedje waarmee de kaarsen werden gedoofd.
Ik had de laatste post hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, ik heb moeite in mijn OP gestopt hoor
Is al lang klaar ouwe brombeer (ja, waar is Ollie eigenlijk??)quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, AR, ga eens aan het werk.
Ga jij nu modjes tegenspreken???quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat telt toch niet hier? Het is hier toch altijd hopen dat iemand een nieuwe opent?
Te laat, slotje, opgelost!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe krijg ik 'post' en 'slotje' gerijmd
Begin maar met Aquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie? Ollie wie?
Het schijnt dat ik er vandaag recalcitrant genoeg voor ben!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ga jij nu modjes tegenspreken???
Is ze verdwaald in alle 58 nieuwe LPT's misschien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien?
Dat zoekt ze op, denk ik. Maar daar is ze wel goed in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |