Naarrrrr bed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik moet morgen om half 9 op school zijn.te vroeg
Ja, dat is ook niet handig. Je moet gewoon afdwingen dat je om tien uur wilt beginnen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Een kantoor waar ik om half negen begin, en dan graag fris en met ontbijt achter de kiezen.
Dat is alleen maar verschuiven van het probleem, hè.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet handig. Je moet gewoon afdwingen dat je om tien uur wilt beginnen.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik kom net van de film. Ik wil nog niet![]()
Please mag ik nog even opblijven![]()
Zielig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Wéét ik niet, maar ze hinkepoot hinkepinkt.![]()
Dank je wel. Je bent de tofste moeder van heel Nederlandquote:
Volgens mij niet. Ja, oké, je verschuift je dagritme. Maar er zijn nu eenmaal mensen die 's avonds beter functioneren dan 's ochtends vroeg. Ik denk dat bedrijven er niet eens zo stom aan zouden doen als ze hun medewerkers die vrijheid zouden geven. Daar konden ze nog wel eens veel productiever van worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat is alleen maar verschuiven van het probleem, hè.![]()
Knuffelen doe ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Zielig.
Binnenhouden en veel knuffelen. (Niet echt doktersadvies, maar het kan nooit kwaad.)
Ja, dat is een roeping die ik mis.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dank je wel. Je bent de tofste moeder van heel Nederland![]()
![]()
Ik was een enorm avondmens, leefde soms meer 's nachts dan overdag. Vond het al vroeg als we om 1 uur 's middags college hadden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ja, oké, je verschuift je dagritme. Maar er zijn nu eenmaal mensen die 's avonds beter functioneren dan 's ochtends vroeg. Ik denk dat bedrijven er niet eens zo stom aan zouden doen als ze hun medewerkers die vrijheid zouden geven. Daar konden ze nog wel eens veel productiever van worden.
Maar goed, de vroeg-op-dictatuur heerst nog steeds, dus voorlopig is het vechten tegen de bierkaai.
Lekker slapen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali oogjes vallen dicht.
Ik denk dat ik toch maar ga slapen mams![]()
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik het me kan veroorloven om laat op te blijven zonder daar problemen van te ondervinden. Dus voorlopig hoef ik niet te wennen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Lienekien het volgende:
Maar nu weet ik dat eigenlijk alles wel went.
Volgens mij ben ik nog als enige over. Kijk, dat mis jíj nou overdag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik het me kan veroorloven om laat op te blijven zonder daar problemen van te ondervinden. Dus voorlopig hoef ik niet te wennen.
Gelukkig maar, want ik heb altijd het gevoel dat ik iets mis als ik vroeg naar bed ga. (Dat is trouwens inmiddels alweer zó lang geleden dat ik me de nacht niet kan herinneren dat ik vóór 1 uur naar bed ging.)
Hebben meer mensen dat? Het gevoel dat ze iets missen als ze op tijd gaan slapen?
Respons. Ja, dat is inderdaad ook wel fijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:36 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij ben ik nog als enige over. Kijk, dat mis jíj nou overdag.![]()
En de lelijkerds mogen blijven slapenquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er trouwens weer vandoor. De plicht roept. School.dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |