keej ik vin jurkjes niejt zoow mooi, maar rokjes (zwarte) is zoow *kwijl* en minirokjes (op n niet verwijfde manier zeg maar) kan
wel mooi zijn vinnik...
keej jullie mening pliejs
quote:can you spell *hap* ?
Op donderdag 13 december 2001 14:41 schreef Cheiron het volgende:
Nog een mening: De manier waarop jij typt is erg irri om te lezen.
quote:niks hap, hij typt gewoon kut
Op donderdag 13 december 2001 14:43 schreef Herald het volgende:[..]
can you spell *hap* ?
quote:haal weg dat ding ik moet ervan
Op donderdag 13 december 2001 14:49 schreef RAiDEN het volgende:
Zoiets als dit
quote:Oke, als het een schot is met een schotse kilt is dan vindt ik er niks mis mee, maar anders:
Op donderdag 13 december 2001 14:57 schreef Kimmy het volgende:
Ik kan best wel wegzwijmelen van Sean Connery in zijn schotse rok, maar om nou te zeggen dat ik van die harige mannenbenen onder een minirokje wil zien? Nee, niet echt nee. Trek maar een Levi's 501 aan met een lekker strak kontje, dan maar mainstream erbij lopen
quote:Ze bijten goed vandaag, en dat zonder vergunning.
Op donderdag 13 december 2001 14:43 schreef Herald het volgende:[..]
can you spell *hap* ?
quote:
Zoiets als dit
De laatste tijd zie je op veel feesten (house) steeds meer jongens in rok. En de meeste staat het echt geweldig. Vind het echt alleen maar een goede verbetering.
Tijd voor een actie-committee lijkt me...
quote:Vraag me af hoe die vent zo goed dat toverstafje vasthoudt
Zoiets als dit[foto]
quote:JaH Dhatd KomT DoOr AlzE BREeZaHs DiE IkHe HebE GeZopjeENM WeeD Je WeLt?
Op donderdag 13 december 2001 14:41 schreef Cheiron het volgende:
De manier waarop jij typt is erg irri om te lezen.
quote:dat is het ook. Ik word zooooo vaak vuil aangekeken in mijn roze duster, niet normaal.
Op donderdag 13 december 2001 15:14 schreef X-Ray het volgende:
Is het eik geen discriminatie dat mannen niet geaccepteerd worden als ze een rok dragen?
quote:Psies.
Tijd voor een actie-committee lijkt me...
Mannen horen NIET in jurkjes thuis. Never nooit niet. Ook niet als ze Kelly heten!
quote:Vrouwen kunnen hun jurkjes ook maar liever uittrekken.
Op donderdag 13 december 2001 15:47 schreef thaduck het volgende:
Mannen horen NIET in jurkjes thuis.
En ja het ziet er idd niet uit. Ik vind het ook net iets te ver gaan. rokken horen bij een vrouw. Behalve bij een schot
quote:Inderdaad, als een vrouw een schot lost, behoort zij zich als een man te gedragen.
Op donderdag 13 december 2001 15:54 schreef PieuX het volgende:
rokken horen bij een vrouw. Behalve bij een schot
quote:zucht.. ik moet voortaan maar uitloggen als ik bij Cybercopje heb zitten fokken
Op donderdag 13 december 2001 15:54 schreef PieuX het volgende:
Ik werk in een disco in dordrecht en daar hebben we eens in de maand een Gay avond. En het is echt gek om te zien maar er lopen van de 600 mensen 20 in een rok en 15 daarvan zijn man!En ja het ziet er idd niet uit. Ik vind het ook net iets te ver gaan. rokken horen bij een vrouw. Behalve bij een schot
quote:kan je ff je grote mond houden, ik moet uitloggen omdat jij niet uit je doppen kijkt!
Op donderdag 13 december 2001 16:32 schreef Cybercopje het volgende:
JUIST! uitloggen mot je ja
quote:I can't agree more.
Op donderdag 13 december 2001 15:11 schreef MissX het volgende:
Bij sommige gozers kan een rok echt ontzettend geil staan. Maar het moet ze wel staan. Niet van die goth dingen want die vind ik lelijk. Maar gewoon een mooie lange rok. Bij sommige partykledingwinkels, heb je ook echt speciale mannen rokken. Of ze dragen van die wikkelrokken.De laatste tijd zie je op veel feesten (house) steeds meer jongens in rok. En de meeste staat het echt geweldig. Vind het echt alleen maar een goede verbetering.
quote:Heb jij dat ook?
Op donderdag 13 december 2001 15:39 schreef Ringo het volgende:[..]
dat is het ook. Ik word zooooo vaak vuil aangekeken in mijn roze duster, niet normaal.
quote:Zin in een baantje als voorzitter?
Psies.
quote:'t Schijnt dat je in de Foxy fashion nog wel aardig geholpen wordt.
Op donderdag 13 december 2001 17:50 schreef X-Ray het volgende:
Heb jij dat ook?
Ik durf tegenwoordig niet eens een Marca-mode meer in te stappen...zo raar dat ze me aankijken.
quote:Neuh, ik ben niet zo dol op aandacht.
Zin in een baantje als voorzitter?
quote:Je vindt het leuk..
Op donderdag 13 december 2001 18:13 schreef JAMsper het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was een flatfeest (studentenflat + feest = flatfeest) waar er 1 wc was en die was voor de dames. De jongens mochten in het naastgelegen bos hun verwerkte bier lozen. Nu stond de dameswc aangegeven met, zoals altijd, zo'n poppetje met een rokje aan op de deur. Dus ik was maar zo vrij om het te interpreteren als 'iemand met rokje mag hierin', dus moest ik ook zo'n rokje fixen
(helaas is de foto kwijt )
* Toen ik nog in de kinderwagen lag, schijnt mijn moeder het af en toe grappig te hebben gevonden om mij aan te kleden als een meisje, dus niet geheel uit vrij wil
quote:En dus ook rukken, dat hoort bij het man zijn.
Op donderdag 13 december 2001 16:12 schreef Ringo het volgende:[..]
Inderdaad, als een vrouw een schot lost, behoort zij zich als een man te gedragen.
quote:Oeeeee, heraldbeeb, kom hierrrr!
Op donderdag 13 december 2001 21:52 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
quote:Zonder onderbroek he? Ze horen er geen onderbroek onder te dragen wist je dat?!
Op donderdag 13 december 2001 15:12 schreef DarkElf het volgende:
Of een mooie stoere schot in zijn kilt
quote:Oh? Nog nooit gezien.. foto?!!!
Bij sommige gozers kan een rok echt ontzettend geil staan. Maar het moet ze wel staan. Niet van die goth dingen want die vind ik lelijk. Maar gewoon een mooie lange rok. Bij sommige partykledingwinkels, heb je ook echt speciale mannen rokken. Of ze dragen van die wikkelrokken.De laatste tijd zie je op veel feesten (house) steeds meer jongens in rok. En de meeste staat het echt geweldig. Vind het echt alleen maar een goede verbetering.
quote:En dan een trap op kijken en 2 schotte hun rok op zien tillen zodat je hun reet in kijkt..
Op donderdag 13 december 2001 23:46 schreef Rosalinda het volgende:[..]
Zonder onderbroek he? Ze horen er geen onderbroek onder te dragen wist je dat?!
Ervaring ja We zaten in Berlijn wat te drinken (op Zoölogische Garten, kweenie of iemand het kent..) en daar was een hele groep schotten. Iedereen zat ze een beetje uittelachen enzo. En 2 van die gasten doorleuk de trap op om vervolgens maar ff echt te showen dat ze GÉÉN onderbroek aan hebben.. Ieuw..
een keer vond ik het wat minder leuk, toen vroeg hij namelijk of ik zijn portemenee bij me wou houden. meneer had geen zakken.
quote:Als die mensen dat toch mooi vinden...
Op donderdag 13 december 2001 14:55 schreef mistraldk het volgende:
Ik vind het echt ranzig!
(sowieso dat Gothic gedoe is debiel maar gasten met rokjes)
Wij dragen toch ook broeken
opeens zown hoofd tussen mijn benen... klein hippiemeisje....
'Ja, het klopt' zei ze
quote:Gelijk erin gehangen toch?
Op vrijdag 14 december 2001 22:40 schreef nietzman het volgende:
* nietzman waz op lowlands in kiltopeens zown hoofd tussen mijn benen... klein hippiemeisje....
'Ja, het klopt' zei ze
Ik wil ook een kilt!!
Maar rokjes dat kan echt niet
Schotland roeleert!!
(Heeft dit met mijn Schotse afkomst te maken??)
quote:Ja dat zou ik ook wel eens willen weten.
Op vrijdag 14 december 2001 13:36 schreef EelCapone het volgende:
Weet iemand trouwens waar je hier in Nederland een kilt kunt krijgen?
Maar als je het toch wilt doen doe het dan THUIS.
quote:Verklaar dan even waarom het merendeel van de mannelijke wereldbevolking in rok of jurk, loopt.
Op zondag 16 december 2001 22:58 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Ik ben het volledig eens met Tha Mav. Die sjit hoort niet in deze wereld.
quote:dus arabieren,hindoes, moslims en meer mannen die rokken dragen in het dagelijks leven zijn niet gezond.
Op zondag 16 december 2001 23:20 schreef Snipah het volgende:![]()
![]()
om te kotsen ...
in dagelijks leven dat is toch niet gezond ??
(onder invloed is toegestaan)
Maar jij wel, als je het doet omdat je straalbezopen bent.
Vind sommige reacties hier echt niet normaal, hoezo kortzichtig
quote:zoals: Jij
Op zondag 16 december 2001 23:31 schreef MissX het volgende:[..]
dus arabieren,hindoes, moslims en meer mannen die rokken dragen in het dagelijks leven zijn niet gezond.
Maar jij wel, als je het doet omdat je straalbezopen bent.
Vind sommige reacties hier echt niet normaal, hoezo kortzichtig
dat zijn geen rokjes
quote:Als ze er een doedelzak bij hebben zijn ze nog
Op zondag 16 december 2001 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mannen in kilt zijn
quote:*kilt ritueel verbrand*
Op zondag 16 december 2001 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mannen in kilt zijn
quote:En? Was de kerel qua buikomvang type Big Brother-Ed? Zo ja, dan is het inderdaad echt vreselijk (anders ook, trouwens).
Op maandag 17 december 2001 10:42 schreef proggy het volgende:
Ik heb deze zomer inde trein nog een vent gezien met een naveltruitje aan. Was ook niet echt lekker om te zien moet ik zeggen!
quote:Kijk dr maar eens onder. Daar wil nog wel eens een doedelzak zitten
Op maandag 17 december 2001 00:05 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Als ze er een doedelzak bij hebben zijn ze nog
![]()
quote:Als het maar geen broekrokken zijn vind ik alles best..
Op vrijdag 14 december 2001 17:21 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Als die mensen dat toch mooi vinden...
Wij dragen toch ook broeken
Zelf heb ik wel eens even in een jurk gelopen (zwart, van schouders tot enkels) Ik vond het geweldig. Misschien dat ik het ooit nog eens ga doen. Op een festival ofzo.
Ik voel me 100% man en dat wil ik graag zo houden. Het plaatje voor in dit topic vind ik ook niks. Het ziet er nogal tutttig uit vind ik. Daar houd ik niet van. Maar als het met stijl (wat ik dan stijl noem) gebeurd is het prachtig. Ik denk dan aan Gothic, of aan wat MissX zei, houseparty's.
Grtn,
-={E}=-
En nee, ik ben geen homo en ook geen travo/trans.
quote:Ontkenningsfase nog zie ik
Op donderdag 03 januari 2002 03:41 schreef Elegy het volgende:
En nee, ik ben geen homo en ook geen travo/trans.
quote:Inderdaad X-Ray een mooie zwarte minirok hoeft niet verwijfd te staan, als man zijnde kun je dat gerust avonturen, om te beoordelen of het je beter staat als de broek/jurk die je momenteel aan hebt, plaats eens een afbeelding zodat wij als medefokkers je kunnen adviseren al dan niet voor een geheel andere garderobe te kiezen.
Op donderdag 13 december 2001 14:40 schreef X-Ray het volgende:
minirokken, lange rokken (voornamelijk zwart -bij goths-) en jurkjes...keej ik vin jurkjes niejt zoow mooi, maar rokjes (zwarte) is zoow *kwijl* en minirokjes (op n niet verwijfde manier zeg maar) kan wel mooi zijn vinnik...
keej jullie mening pliejs
Bij H&M zijn ze best voordelig, zeker zo na de feestdagen koop je een mooi fluwelen minirokje voor een spotprijsje.
Koop er iig een met een split, dat is handiger bij het fietsen.
Succes ermee!
quote:Nee hoor, gewoon zelfkennis en niet zijn vastgeroest in beklemmende hedendaagse kortzichtigheid.
Op donderdag 03 januari 2002 03:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Ontkenningsfase nog zie ik
Grtn,
-={E}=-
quote:Je hebt een punt daar..
Op donderdag 03 januari 2002 03:52 schreef Elegy het volgende:[..]
Nee hoor, gewoon zelfkennis en niet zijn vastgeroest in beklemmende hedendaagse kortzichtigheid.
Grtn,
-={E}=-
But whatever makes you happy!
quote:Nee, maar ik loop er ook niet dagelijks mee rond, ik doe het alleen als ik naar een feest ga, vind ik ook zonde van de rok. En tja, het worden nagewezen en vreemd aangestaard worden, dat neem ik maar voor lief. Je moet er iets voor over hebben, nietwaar?
Op donderdag 03 januari 2002 03:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Je hebt een punt daar..
Maar dat vergoeilijkt nog niet dat je er als een meid bij loopt.
Dat je word nagewezen, uitgescholden, etc.
Kortom geen acceptatie van de maatschappij voor jou daarmee..But whatever makes you happy!
Grtn,
-={E}=-
quote:Ik denk dat ik het hirmee eens ben (behalve dat 'geil', ik geil niet op jongens
[edit]
Iedereen die bleert dat het niet hoort.. Zet dat bekrompen hersenmassa es aan het werk en ga eens denken hoe vroeger er alles bij liep. En of het misschien boeit of iemand mag dragen wat hij wil. Als ik morgen in alleen een string (en bijbehorende BH )door Hoog Catherijne wil lopen dan doe ik dat.
[/edit]
quote:'De maatschappij, dat ben jij'
Op donderdag 03 januari 2002 03:57 schreef Bastard het volgende:
Kortom geen acceptatie van de maatschappij voor jou daarmee..
- SIRE
quote:Toevallig ook in Nighttown geweest toen daar laatst een gothicfeest was? (met Lacrimosa?)
Op donderdag 03 januari 2002 03:41 schreef Elegy het volgende:
Een rok zit lekker. Als ik naar een feest ga heb ik een rok aan, is van lak materiaal en komt tot op de grond. Onlangs een korset aangeschaft => een taille van 55 cm!
quote:Nee, toen kon ik niet
Op donderdag 03 januari 2002 14:56 schreef Keroppi het volgende:[..]
Toevallig ook in Nighttown geweest toen daar laatst een gothicfeest was? (met Lacrimosa?)
Grtn,
-={E}=-
quote:maak je dan wel ff een foto
Op donderdag 03 januari 2002 14:42 schreef GeonetiX het volgende:[..]
Ik denk dat ik het hirmee eens ben (behalve dat 'geil', ik geil niet op jongens
)..
Als het maar lange rokken blijven[edit]
Iedereen die bleert dat het niet hoort.. Zet dat bekrompen hersenmassa es aan het werk en ga eens denken hoe vroeger er alles bij liep. En of het misschien boeit of iemand mag dragen wat hij wil. Als ik morgen in alleen een string (en bijbehorende BH)door Hoog Catherijne wil lopen dan doe ik dat.
[/edit]
maar waarom zou een jongen geen rok mogen dragen
als die gene zich daar in prettig voelt moet ie het vooral doen
quote:Okay, een kilt mag kort
Op vrijdag 04 januari 2002 02:33 schreef Rhiannon het volgende:
[afbeelding]
quote:Hear hear!
Maar ja, net of ik er zelf in die tijd wel normaal bijliep. Ik droeg bij voorkeur gympen onder een ultrakort minirokje en hakken onder een tuinbroek.
lijkt me best cool, ik heb ga er niet in lopen...
omdat ik me er
1. niet in thuis zou voelen.
2. ik er niet het lichaam voor heb.
quote:Nee joh, word jij niet geaccepteerd omdat je een rok draagt. Vind ik inderdaad schandalig
Op donderdag 13 december 2001 15:14 schreef X-Ray het volgende:
Is het eik geen discriminatie dat mannen niet geaccepteerd worden als ze een rok dragen?Tijd voor een actie-committee lijkt me...
quote:wie bepaalt er wat debiel is?
Ik vind het echt ranzig!
quote:godver, als die mensen het zelf graag aan willen trekken dan moeten ze dat lekker doen en wie ben jij dan om te zeggen dat ze het alleen thuis mogen doen? euhm ik vinnet ook niet mooj als een jongen een roze strakke truitje(en opgerolde broek) aanheeft of een wijf een witte broek met witte of zwarte string eronder die je zit zitten maar daar maak ik geen probleem van want dat is hun eigen smaak...laat ze het maar lekker drage!!!!mensen als jij horen niet in deze wereld!!!!!!:(
Op zondag 16 december 2001 22:58 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Ik ben het volledig eens met Tha Mav. Die sjit hoort niet in deze wereld.Maar als je het toch wilt doen doe het dan THUIS.
Kilt, rokken, rokjes, kan allemaal, heb zelf kilts en eenwikkelrok wel aangehad, die laatste wel als ik ging stappen, kreeg er toch vooral leuke reacties op.
't is nu nog wat nieuw voor veel mensen, maar over een tijdje valt het niemand meer op denk ik.
quote:Als het maar niet mijn rokken zijn!
Op woensdag 16 januari 2002 19:34 schreef avondster het volgende:
MANNEN IN ROKKEN ZIJN LEUK!!!
quote:zo ist maar net!
Op maandag 14 januari 2002 15:55 schreef ambrosia het volgende:[..]
godver, als die mensen het zelf graag aan willen trekken dan moeten ze dat lekker doen en wie ben jij dan om te zeggen dat ze het alleen thuis mogen doen? euhm ik vinnet ook niet mooj als een jongen een roze strakke truitje(en opgerolde broek) aanheeft of een wijf een witte broek met witte of zwarte string eronder die je zit zitten maar daar maak ik geen probleem van want dat is hun eigen smaak...laat ze het maar lekker drage!!!!mensen als jij horen niet in deze wereld!!!!!!:(
jij snapt t!
* iroQuai vindt goth
ergens anders op FOK! in general chat staat een topic over goth en kerkhoven, en daar staan ook 2 foto's op t begin.. echt zulke mooie fotows vind ik dat!
ennuh manne in rokken is nix mis mee
kilt vooral niet
* iroQuai is in kilt naar kerst-gala gegaan
das toch mooooi!!
maar we waren ff afgedwaald door de stelling goth =
maar ik vin goth niet maar
!
quote:wè? ... jij.
Op woensdag 16 januari 2002 21:02 schreef iroQuai het volgende:
ow w8, t ging over jongens in rokkenhaha
maar we waren ff afgedwaald door de stelling goth =
maar ik vin goth niet
maar
!
quote:nou en
Op donderdag 17 januari 2002 17:26 schreef MOONboy het volgende:[..]
wè? ... jij.
maarrun niet ik helemaal in me eentje, aangezien ik dat onderwerp niet uit t niets greep...
quote:duss ik niet alleen
Ik vind het echt ranzig!
ben benieuwd.
Een ex-klasgenoot had een geruite rok over z'n spijkerbroek aan
quote:iroquai=koel
Op woensdag 16 januari 2002 20:32 schreef iroQuai het volgende:
ennuh mensen die goth ranzig vinden vind ik maar een beetje appart..* iroQuai vindt goth
ergens anders op FOK! in general chat staat een topic over goth en kerkhoven, en daar staan ook 2 foto's op t begin.. echt zulke mooie fotows vind ik dat!
ennuh manne in rokken is nix mis mee
kilt vooral niet
* iroQuai is in kilt naar kerst-gala gegaan
kus,marina
quote:aww
Op dinsdag 22 januari 2002 20:25 schreef ambrosia het volgende:[..]
iroQuai=koel
en iroQuai zag er heeeel lief uit op het gala;)kus,marina
thnx joe roel toe!
* iroQuai vind persoonlijk die paarse jurk van marina errrug koel
moek ook nog maar es n xje aan ofzo
whaha als ik n xje in een appart genoege bui ben
hahahaha
quote:hihi, ja *marina vin paarse jurk oowk koel en isser heeeeeel happy meej maar nog happyer met dr nieuwe schoentjes met gespen
Op zaterdag 26 januari 2002 18:22 schreef iroQuai het volgende:[..]
aww
thnx
joe roel toe!
* iroQuai vind persoonlijk die paarse jurk van marina errrug koel
moek ook nog maar es n xje aan
ofzo
whaha als ik n xje in een appart genoege bui ben
hahahaha
iroquai heeft jurkje zeker gezien met gym heh
jaaaaaa jij moe ook jurkju aan ....hihihi is koelll
*ook bij gym gezien*
maarruh wie weet trek ik nog is n xje een jurk aan.. maar was t opzich niet echt van plan
dus zal nog wel lang duren voor ik n xje zo gek ben
of niet
wie weet
quote:De lafaard
Op maandag 21 januari 2002 10:03 schreef Keroppi het volgende:
Ha ik heb er ook 1 gespotEen ex-klasgenoot had een geruite rok over z'n spijkerbroek aan
als je in een kilt loopt; doe het dan zoals het hoort...
juist omdat er zo'n taboe op ligt!
maar ik heb zoiets van...als je het leuk, lekker, geil of spannend vind moet je het zeker niet laten!
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 30-01-2002 12:57]
quote:hmnvz... die foto komt me best bekend voor..
Op dinsdag 29 januari 2002 14:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Omdat ze niet voldoen aan jouw bekrompen beeld van de maatschappij? Iedereen zou zich maar moeten kleden volgens een bepaalde standaard, omdat jij je er anders aan stoort?
Ik vind het echt ranzig!
quote:Hmm, ja, en het is zeker erg intelligent en individualistisch om je net zo te kleden als ruim 15 miljoen andere mensen in dit land. Goh, jij bent origineel zeg!
Gothic kleding heeft tenminste nog uitstraling en stijl, iets wat ik van de tegenwoordige mode amper kan zeggen.
Maar goed, jij bent kennelijk zo'n superieur voorbeeld voor een maatschappij waarin iedereen zich vrijelijk mag ontplooien en portretteren, dat je jezelf goed genoeg acht, anderen te veroordelen, omdat ze zich niets aantrekken van jouw wereldbeeld.
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 19:34 schreef avondster het volgende:
MANNEN IN ROKKEN ZIJN LEUK!!!
quote:Proest.. damn weer cola in mijn neus
Op maandag 01 april 2002 13:29 schreef Kyori het volgende:[..]
Gothic kleding heeft tenminste nog uitstraling en stijl
Ja uitstraling heeft 't zeker.. ik hou mijn adem in als er goths in de buurt zijn
quote:Het is altijd fijn als je domme uitspraken ook nog eens kan beargumenteren.
Op maandag 01 april 2002 13:39 schreef Vibromass het volgende:Ja uitstraling heeft 't zeker.. ik hou mijn adem in als er goths in de buurt zijn
quote:Yeah!
Op maandag 01 april 2002 13:29 schreef Kyori het volgende:Plaatje
quote:Ja..ofcourse, wat een uitstraling heeft die Gothic stijl..ehum. Het zal allemaal wel waar zijn, maar mensen die zich in Gothic kleden, willen zich gewoon duidelijk onderscheiden van de 'normale' mensen, omdat ze anders niet genoeg opvallen. Ik vind het dus echt onzin en zielig, maar ja. Ik vind het dus echt geen mode, en bij jongens lijkt het al helemaal nergens op,koop liever een mooi BOSS shirt...
Op maandag 01 april 2002 13:39 schreef Vibromass het volgende:[..]
Proest.. damn weer cola in mijn neus
Ja uitstraling heeft 't zeker.. ik hou mijn adem in als er goths in de buurt zijn
quote:Ach ja...Unterscheid muß da sein!
Op maandag 01 april 2002 16:59 schreef janssen15 het volgende:[..]
Ja..ofcourse, wat een uitstraling heeft die Gothic stijl..ehum. Het zal allemaal wel waar zijn, maar mensen die zich in Gothic kleden, willen zich gewoon duidelijk onderscheiden van de 'normale' mensen, omdat ze anders niet genoeg opvallen. Ik vind het dus echt onzin en zielig, maar ja. Ik vind het dus echt geen mode, en bij jongens lijkt het al helemaal nergens op,koop liever een mooi BOSS shirt...
quote:Ik snap niet waarom goths er zich op voorstaan dat ze origineel en individualistisch zouden zijn. Er zijn minstens 40 miljoen van dit soort semi-tegendraadse stakkers op de wereld. Ga eens wat nieuws bedenken, of nog beter, werk zoeken.
Op maandag 01 april 2002 19:12 schreef Elegy het volgende:[..]
Ach ja...Unterscheid muß da sein!
quote:En er zijn nog véééél meer onbeduidende grijze muizen.
Op maandag 01 april 2002 20:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik snap niet waarom goths er zich op voorstaan dat ze origineel en individualistisch zouden zijn. Er zijn minstens 40 miljoen van dit soort semi-tegendraadse stakkers op de wereld.
quote:En al die grijze muizen werken wel? en ik ben me bewust van dit absoluut niet steekhoudende argument, maar het is dan ook niet bedoeld als zodanig
Ga eens wat nieuws bedenken, of nog beter, werk zoeken.
Jaaah! Generaliseren, een meer stupidere drogreden bestaat er bijna niet. nou goed, op argumentum ad hominum na dan...
quote:Wat een arrogantie, zeg. Je bent dus óf zo'n super interessante goth, of een 'onbeduidende grijze muis'. Want zwarte kleren dragen en mineur muziek draaien, dat is namelijk pas echt belangrijk.
Op maandag 01 april 2002 20:17 schreef Elegy het volgende:[..]
En er zijn nog véééél meer onbeduidende grijze muizen.
[..]
quote:Niet iedereen met teveel vrije tijd is meteen een goth, daar zeg je wat. Het zijn er wel veel.
En al die grijze muizen werken wel?
quote:Ja, tuurlijk. Zo ken ik er nog wel een paar: En al die marokkanse hangjongeren? En die scooterjeugd die niets anders doen dan breezers drinken, heel hard trancemuziek draaien en als ze wat ouder zijn in een vw golf rondscheuren? Tsss, lekker stereotyperen...
Op maandag 01 april 2002 20:38 schreef Vibromass het volgende:[..]
Wat een arrogantie, zeg. Je bent dus óf zo'n super interessante goth, of een 'onbeduidende grijze muis'. Want zwarte kleren dragen en mineur muziek draaien, dat is namelijk pas echt belangrijk.
[/qoute]
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.[quote]Niet iedereen met teveel vrije tijd is meteen een goth, daar zeg je wat. Het zijn er wel veel.
quote:Ik word echt ziek
Op maandag 01 april 2002 21:23 schreef Elegy het volgende:[..]
Ja, tuurlijk. Zo ken ik er nog wel een paar: En al die marokkanse hangjongeren? En die scooterjeugd die niets anders doen dan breezers drinken, heel hard trancemuziek draaien en als ze wat ouder zijn in een vw golf rondscheuren? Tsss, lekker stereotyperen...
* MasterDisaster heeft keihard Slipknot aanstaan
* Wat raar dat iedereen die hier voorbij loopt zo raar kijkt
quote:
Op maandag 01 april 2002 22:15 schreef MasterDisaster het volgende:
Slipknot
[Dit bericht is gewijzigd door Pardonlul op 01-04-2002 22:46]
okee, ik ging zelf ook een beetje off-topic
quote:Trance peuter
Op maandag 01 april 2002 22:29 schreef Pardonlul het volgende:[..]
![]()
Het grappige met mannen en rokken is dat het zo verandert door de geschiedenis. Ik kan me herinneren dat ik ooit eens heb gelezen dat toen de legers van Alexander de Grote in het hartland van het Perzische rijk aankwamen ze de Perzen verwijfde mannetjes vonden omdat ze broeken droegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |