Achja maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze teruggaan naar de Fungus Amongus-tijdperk dus een hele snelle bassist hebben ze volgens mij niet echt nodig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
gheghe ja! zeker wel... typeert wel de muziek, het vervangen van de bassist niet
Nou, bij Tool anders wel, zo rond de opnames van Aenimaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
gheghe ja! zeker wel... typeert wel de muziek, het vervangen van de bassist niet
nee dat is ook wel zo... maar goed, ik denk dat je bij Tool niet veel kan veranderen... misschien qua spelen nog wel, maar qua schrijven niet... Iedereen kan een liedje leren spelen, maar om in dezelfde stijl te spelen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:00 schreef sir_Tachyon het volgende:
Achja maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze teruggaan naar de Fungus Amongus-tijdperk dus een hele snelle bassist hebben ze volgens mij niet echt nodig.
Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
Nouja, Saskia Tan heeft het ook over 'een mogelijke Tool-concert', dus men verstaat elkaar in ieder geval wel.![]()
Maar goed, het is al bijna Pinkpop![]()
hoe kun je dat soort festivalrandverschijnselen op lowlands nu vergelijken met pinkpop waar dat soort dingen niet te zien zijn? Of gaan de open minded mensen alleen naar open minded festivals, omdat Pinkpop geen therapeut heeft? Nou, dan zou ik die mensen niet echt open minded noemen..quote:maar ik vind Tool beter op lowlands thuis horen dan op pinkpop.
Lowlands is toch een iets opener publiek, getuige ook het massale succes van de niet-muziek-activiteiten (LL uni, therapeuteretten ed)
En het Pinkpoppubliek is dómquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef NiteSpeed het volgende:
TOOL is voor de ontwikkelde mensch.
Ik ben er nog nooit geweest, eigenlijk. Maar een geweldige line-up hebben ze niet echt, dit jaar.quote:
voor iemand die frequen festivals bezoekt staan er weinig verrassende namen idd.. heb 80% al gezien of zo, van de grotere dingen... Maar RHCP en Morrissey zie je niet vaak op festivals meer.. dus dat is wel aardig!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, eigenlijk. Maar een geweldige line-up hebben ze niet echt, dit jaar.
moment ik heb er iets over gelezen.Van Tool zal 100% niets te zijn. Dat was 5 jaar geleden ook zo... maar de RHCP, daarvan is het nog niet zeker.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik bedacht me opeens dat er elk jaar registraties van Pinkpop op de NL tv wordt uitgezonden.
Hoe groot acht je de kans voor een van de hoofdacts van het festival?
Of zou het beruchte Tool management hier een stokje voor steken?![]()
Ik kan je dredg aanraden. Leuke band...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ga dan alleen voor Tool op zondag net zoals ik. Voor 45 euro pik je nog wat leuke bands mee zoals dEUS (nouja die zijn supergoed), Alter Bridge en Racoon.
Wel als er weer een 1m dikke laag modder ligtquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:59 schreef sir_Tachyon het volgende:
Mmm ja maar ik wil in dat uurtje ook nog wel een stukje van Alter Bridge zien. Zijn die podia's ver van elkaar verwijderd???
Heb ik dan gezegd dat een sound niet kan evolueren of, om met jouw woorden te spreken. gedetailleerder kan worden??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
nee vind ik niet, ik vind dat de gitaren sinds lateralus wel een stukje gedetailleerder en precieser klinken dan daarvoor... mijns inziens lekkerder, het geluid is een stuk beter geworden vind ik... afgezien van de nummers zelf dus! ik vind het echt 2 thumbs up voor wat betreft de gitaren!![]()
Tja....als je zo begint hebben veel bands iets unieks en dat geld in de regel natuurlijk veel meer voor zangers/zangeressen. Een stem is in de regel iets constants, om een distinct geluid uit een instrument te krijgen....komt wat meer en andere techniek bij kijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
En de stem van Brandon van Incubus, ofniet Make-Yourself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |