gheghe lul! ik weet het niet eens meer wat het was... ik weet alleen nog dat ik Tool niet hoorde... en dat ze daarna nog eens in de 013 waren en dat ik niet op tijd een kaartje had! dus ik wil het nu NIET missen... dus liever Pinkpop EN HMH, dan helemaal niets!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat geluid was Limp Bizkit... arm jij
Dates with ?'s are not confirmed by the band, and may very well change, even though they may be posted elsewhere. Don't go planning your life around those exact dates, they are only a rough guide culled from here and there.quote:
Hahaha daar zat ik ook (gratis kaartjes gewonnen bij Lowlands) maar de band had daar geen last van. Er was iets mis bij de geluidsman hoorde ik. Hij had volgens mij bier over zijn mengpaneel gekregen. Maar toch wel leuk dat Fred nog ff 5 meter van mij afzat tussen het publiek. Ik denk dat TOOL wel zorgt voor goed geluid daarzo. Ik heb Incubus er een keer gezien en die hadden er wel geweldig geluid.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat geluid was Limp Bizkit... arm jij
Je mag hopen dat ze wel in de tent spelen. Een openlucht optreden van een band als Tool doet teveel afbreuk aan de sfeer.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
mooi zo... zondag op pinkpop... vorige keer (2001) was ik er ook, heb ik van ca. 40 meter buiten de tent in een donker gat staan kijken... was niet erg boeiend, hoorde ook alleen maar geluid van het hoofdpodium... ik neem aan dat Tool dit keer wel op een groot podium speelt? of weer niet? ben namelijk van plan alleen zondag te gaan om Tool te zien...
Dat heb ik ook gelezen. Maar tot dusver ging het bij de vraag of Tool in de HMH komt altijd om 27 juni, niet de 26stequote:Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dates with ?'s are not confirmed by the band, and may very well change, even though they may be posted elsewhere. Don't go planning your life around those exact dates, they are only a rough guide culled from here and there.
Dacht rond een uurtje of tienquote:Op maandag 29 mei 2006 13:01 schreef sir_Tachyon het volgende:
Weet iemand wat voor tijden gebruikelijk is om als afsluiter af te sluiten??? Ik gok dat ze rond half 11 beginnen ofzo??
http://pinkpop.nl/page.php?pagID=226quote:Op maandag 29 mei 2006 13:01 schreef sir_Tachyon het volgende:
Weet iemand wat voor tijden gebruikelijk is om als afsluiter af te sluiten??? Ik gok dat ze rond half 11 beginnen ofzo??
poeh, om 21.15 uur is het echt nog wel lichtquote:Op maandag 29 mei 2006 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://pinkpop.nl/page.php?pagID=226
Voor zover ik weet hebben ze sinds november 2002 niet opgetreden, dus lijkt het me sterk dat je opname uit 2005 hebt gezien. Er is nog geen officiële live-dvd, hoewel die wel gepland heeft gestaan (de laatste 6 shows uit 2002 zijn professioneel opgenomen).quote:Op maandag 29 mei 2006 13:05 schreef BL_Henkie het volgende:
Heeft iemand trouwens de onofficiele opname gezien van deze song op het januari 2005 NY concert? Geweldig is dat!
Ik neem aan dat er geen concertoptredens op DVD verkrijgbaar is van Tool? (Kon het in ieder geval niet vinden)
Op Ozzfest was het een regelrecht dramaquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind Tool beter passen bij Pinkpop dan toen op ozzfest.
Heel eventjes toch want volgens mij gaat de zon rond half 10 onder.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
poeh, om 21.15 uur is het echt nog wel licht
`quote:Op maandag 29 mei 2006 13:20 schreef Dezz het volgende:
Yo! Net het, in mijn ogen, geniale 10.000 days gekocht![]()
Muziek hoeft ook niet altijd origineel te zijn vind ik. Als het gewoon te gek klinkt is het in mijn oren al helemaal okéquote:Op maandag 29 mei 2006 13:28 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
`
Ik heb 'm sinds ie hier te koop was bij Plato, weekje of 3, en ik vind het een erg goeie plaat. Het is voor mij een mooie aanvulling op het bestaande repertoir, ondanks alle kritieken dat het niet origineel genoeg zou zijn...
Helemaal mee eens! Het is erg fijn om nieuwe nummers te horen die alsnog fantastisch zijn, dynamisch en superstrak...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:36 schreef Dezz het volgende:
[..]
Muziek hoeft ook niet altijd origineel te zijn vind ik. Als het gewoon te gek klinkt is het in mijn oren al helemaal oké![]()
Live cd + DVD/VHS (jahaaa ook vhs) met wat videoclipsquote:Op maandag 29 mei 2006 13:28 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
`
Ik heb 'm sinds ie hier te koop was bij Plato, weekje of 3, en ik vind het een erg goeie plaat. Het is voor mij een mooie aanvulling op het bestaande repertoir, ondanks alle kritieken dat het niet origineel genoeg zou zijn...
En Tool heeft Salival uitgebracht, was daar ook niet een video/dvd bij met livebeelden enzo? T is niet echt een "live" dvd, maar ik dacht dat daar een aantal nummers opstonden...
Gedownload? Hoe wat waar en wanneer??? Heb je een link o.i.d. ik zou dat ook wel erg graag willen zien!!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:43 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb wel een onofficiele live-dvd gedownload. Die is wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |