abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37964241
Onze hond, Phoebe, wassen wij af en toe. Vlak na het wassen begint ze als een gek in de rondte te rennen en probeert ze zich aan de vloerbedekking te drogen. Als ze dan is uitgeraast, komt ze bij ons zitten.

Maar na ongeveer 15 minuten begint ze met vlagen te trillen (seconde trillen, 5 seconden niet). Dan doen wij haar helemaal onder dekens tegen ons aan tot ze droog is. Maar ze kan ook zo trillen als ze nerveus of juist opgewonden is. Dus ik vraag me nu af of ze het dan echt koud heeft, of dat het exitement is van het rondrennen.

Weet iemand dat?
pi_37964654
Ik denk dat ze het inderdaad gewoon koud heeft. Zo'n hondenvacht absorbeert nou eenmaal een hoop water en als je stil ligt is dat best frisjes

Dat ze ook zo trilt als ze nerveus of opgewonden is hoeft niet te betekenen dat ze alleen om die redenen trilt.
Doet ze het ook op een hele warme dag? Misschien moet je dat eens proberen, als ze dan toch trilt, dan vind ze het misschien heel vervelend om gewassen te worden en is het inderdaad nerveusiteit.

Hoop dat je er wat aan hebt...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sebastiaan_2006 op 18-05-2006 21:50:55 ]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:13:30 #3
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37964741
tvp.

Heeft onze hond ook.
Tijdens het slapen trilt ie ook vaak..
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:14:28 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37964786
Ik denk dat ze 't dan gewoon koud heeft. Goed afdrogen en op een warme plek houden tot ze helemaal droog is. Je kunt haar ook droog föhnen maar dat vinden lang niet alle honden leuk
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  PR/Manusje van alles donderdag 18 mei 2006 @ 21:20:03 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_37965068
Als honden bang zijn trillen ze ook... tenminste dat doet mijn hond wel. Als het ontweert dan begint ze voordat het dichtbij is al flink te trillen...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_37965143
onz.verwijderd
pi_37965225
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Heeft onze hond ook.
Tijdens het slapen trilt ie ook vaak..
pi_37965549
Vandaag is het hier vrij warm geweest, en ze ligt onder de dekens te trillen nu. Al veel minder dan toen ik het topic startte, Het wordt ook minder als ik haar aai enzo.

Wassen op zich vind ze helemaal niet erg. Ik heb haar wel eens proberen te föhnen, maar dat was niet echt een succes. Als in: een overduidelijk NEE van onze hond .

Ik zal het nog eens proberen als het echt heel warm is en dan overdag. Kijken of het dan ook gebeurt.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:09:48 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37978875
Wat voor ras is de hond ?
Sommige rassen bibberen wat gemakkelijker of voeren graag een * show * op
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')