zet gewoon 1 spits op de meest onverwachte wing (niet je backs of mids iig) en dan normal. Dat is denk ik de beste optie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm htratings geeft maar redelijk centrumaanvalrating... misschien toch maar niet ...
Dat haalt niet zoveel uit... dan krijg je ipv goed (hoog) 1x matig (zeer hoog) op die wing en redelijk (hoog) in het midden... kan ik beter gewoon alleen door het centrumspelen toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zet gewoon 1 spits op de meest onverwachte wing (niet je backs of mids iig) en dan normal. Dat is denk ik de beste optie.
Denk dat hij nu maar in de verkoop moet, volgens HAM 400k waard, wat denken jullie? Is toch wel te verkopen aan een wingertrainert als wingback?quote:Pieter-Jan Henstra (83939256)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 490
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
die speler heeft matig conditie... zo zou ik hem niet verkopen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is jullie mening, vanaag gepopt naar formidabel... doortrainen tot uitmuntend of verkopen? Ofwel is het financieel de moeite waard hem nog een niveau verder te trainen.
[afbeelding]
omgquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef Mokkaboon het volgende:
[off topic]
ff een ander iets... zag vandaag bij iemand weer een filmpje die ik een tijdje geleden ook al had gezien... maar het is zo mooi, deze moet iedereen zien en zeggen of hij zelf ooit ook zo z'n controlle is kwijt geraakt...
ik moet zeggen dat ik niet zo extreem ben, maar als ik een keer echt helemaal in het spel zit, en m'n comp doet raar wil ik ook wel eens als een gek eruit zien
maar dus niet zoals deze jongen hoor!!!
veel plezier!![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-9015039751037156260
![]()
"Ich brauch keine hilfe" roept die malloot ook nogquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vloek wel eens met Call of Duty ofzo, maar zo erg als dat gastje niet. Je zou hem als ouders zijnde toch ook voor altijd de pc afnemen, leer je gedragen...
Mooi dat je het even vraagt, heb ook veel te veel van dat tuig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nu 5 woordvoerders in de VIII, dat is een beetje veel denk ik, maar hoeveel raden jullie me wel aan om er te houden?
Unreal tournamentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:26 schreef Mokkaboon het volgende:
Mooi heh![]()
ik vraag me af welk spel hij aan het spelen was... hij heeft z'n linker hand bij de ASWD toetsen... dus moet een spel zijn als een shooter ofzo...
toetsenbord doet het volgensmij niet meer... als het wel werkt wil ik weten welk merk het is, want dan maken die taaie toetsenborden
hoorde je hem ook op een gegeven moment zeggen "ich habe keine hielfe notig" toen stonden we hier allemaal te lachen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef Daemon19 het volgende:
Ben ook aan het kijken voor een future coach.
Vraag me alleen af wat beter is, financieel en technisch, een redelijk-goed coach kopen en door trainen tot goed-goed of een goed-redelijk coach kopen.
Ik zit waarschijnlijk volgend seizoen in de 7e divisie (goede kans).
Is de bedoeling, raad je PICcen aan? Ik denk zelf van niet omdat ik vanaf volgende week 6 gemakkelijke partijen heb dan PIC ik dan liever en neem nu geen risico.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef maniack28 het volgende:
Graag gedaan Kaheem... nu wel winnen zondag he
quote:Ioannis Psaris
TSI = 1 660, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Dan zou ik gewoon normaal spelen, als je de komende zes wedstrijden kan PICCENquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is de bedoeling, raad je PICcen aan? Ik denk zelf van niet omdat ik vanaf volgende week 6 gemakkelijke partijen heb dan PIC ik dan liever en neem nu geen risico.
![]()
Ik ga de eerste 10 partijen PICenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:17 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon normaal spelen, als je de komende zes wedstrijden kan PICCEN![]()
Ja dat vraag ik me ook wel af.Ik hoor hier regelmatig gezeik over de ME maar mij hoor je er niet over zeuren ,ik hou wijs me bek over dat tyfusdingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe heb jij in hemelsnaam die ene wedstrijd gelijk kunnen spelen Foetre?
Ik misschien!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef foetre het volgende:
Heeft er nog iemand een uitmuntende spits voor mij te koop voor 1 mil?Liefst met een leuke spec en graag voor 4 juni.
Als je er veel te weinig voor krijgt kun je natuurlijk ook nog zelf overbiedenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:41 schreef foetre het volgende:
Soms positief soms negatief .Ik zelf zou het risico niet nemen gewoon listen wat je minimaal wil.
Ja en dan kost het je geld ipv dat het wat opleverdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je er veel te weinig voor krijgt kun je natuurlijk ook nog zelf overbieden![]()
Ja maar zo kun je wel altijd de schade beperkt houden als het er heel veel onder zitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja en dan kost het je geld ipv dat het wat opleverd![]()
En als je de deadline nou verloopt als je er niet benquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar zo kun je wel altijd de schade beperkt houden als het er heel veel onder zit
Ja daar moet je dan maar overnadenken voor je hem listquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef foetre het volgende:
[..]
En als je de deadline nou verloopt als je er niet ben![]()
Anyway ik zou het niet doen mischien 10% onder de marktwaarde maar geen cent minder
Dat kan... maar dan moet je precies weten welke speler je moet kopen. Op het moment dat je trainees gaat kopen, moet je goed analyseren wat je markttechnisch het beste kan kopen. Helaas is het een momentopname, dus een seizoen later kan er weer van allees veranderd zijn. Een voorbeeld van een speler die veel op kan leveren:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef Mokkaboon het volgende:
ik vraag me af hoe je nu nog met een speler 1 miljoen per seizoen kan verdienen? want dat word vaak beweerd op de fora... het is mij nog nooit gelukt in ieder geval...
Als je hem nodig hebt, dan zou ik hem houden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:02 schreef komrad het volgende:
Klopt maar dat heb je snel met multiskilled spelers en had/heb hem nodig voor mijn MF rating.
even nuance aanbrangen. Ik denk dat ik me sowieso kan handhaven dit seizoen. Kampioen zal ik ook niet worden. De vrag is eigenlijk of het rendabel is hem door te trainen. Maw zijn dit soort speler wel interessant om door te trainen op deze leeftijd. Ik neig, net als jij naar een nee maar vraag het me af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je hem nodig hebt, dan zou ik hem houden.
Misschien omdat hij vleugelverdediger wordtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
Hauri is ook wel goed
Waar heeft een vleugelspeler verdediging voor nodig
Vleugelverdediger?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
Hauri is ook wel goed
Waar heeft een vleugelspeler verdediging voor nodig
Heel simpel, die kan ik met veel winst doorverkopen straksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ik dacht al dat het een domme opmerking zou zijn
Wat heb je nou aan een vleugelverdediger
Als je het kan betalen en je wil een goed/uitstekend jeugdopleiding wel ja. Hoe hoger niveau, hoe groter de kans dat je een goede speler pullt die je direct kan verkopen, of zelf trainen. De vraag is of de kosten het opwegen tegen de winst. Maak je winst als je een seizoen lang 10k investeert om elke zondag een matig keeper, slecht verdediger of goed scoren/slecht passen te pullen? Of je pullt 1x goed keepen die je dan voor veel geld kan verkopenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:56 schreef terryvorst het volgende:
een vraagje heeft het zin 10 000 per week in de jeugdopleiding te steken?
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nu 5 woordvoerders in de VIII, dat is een beetje veel denk ik, maar hoeveel raden jullie me wel aan om er te houden?
Is dat echt waar? Stijgt het sneller van slecht naar zwak bij een investering van 20k ipv 5k?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
Trouwens, als je zo snel mogelijk het hoogste niveau wil hebben kwa jeugdopleiding kan je beter elke week 20k investeren.
Ik zit in VII en ik heb 4 van die gasten. Nooit echt over nagedacht. Misschien beter om nog 1 of 2 aan te nemen voor extra sponsorgeld en meer toeschouwers.quote:
Ik heb het in HAM nagekeken. HT is leuk maar zoiets onthoud ik heus nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan het ook opbouwen ja, met 5k beginnen en vanaf redelijk met 20k verdergaan. Ik heb gewoon vanaf dat ik begon steeds de 20k betaald, ik weet niet meer hoelang het duurde voordat de jeugdopleding op uitstekend stond.
Trouwens welkom mister Vorst, wat is je team, welke divisie speel je en hoe gaat het met je examen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:56 schreef terryvorst het volgende:
een vraagje heeft het zin 10 000 per week in de jeugdopleiding te steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |