Eigenlijk is de keuze simpel, zo veel spelers kopen in zo'n beperkte tijd is niet haalbaar vooral omdat er op maandagavond alleen maar poppers op de lijst staan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:00 schreef maniack28 het volgende:
Je zal het toch echt zelf moeten beslissen, ik heb geen idee wat voor jou het beste is... en je plannen zijn ook zo ingewikkeld![]()
Daar zit ik nu tochquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:56 schreef pkwarts het volgende:
Ja grappig TimmyASD, reageer maar in het Hattrick topic.
Ja, ik zat in de knoei met mijn tabs, excusesquote:
No problemoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ja, ik zat in de knoei met mijn tabs, excuses
Wen er maar aan....je zal er nog tijden last van hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:12 schreef twi het volgende:
Ik word echt gestoord van mensen die in de allerlaatste minuut een koopje voor m'n neus wegkapenDood moeten ze
Ach, ik heb nog een beetje genoegdoening. Ik heb lekker met 'm op zitten bieden zodat die lul nu minstens het dubbele kwijt is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wen er maar aan....je zal er nog tijden last van hebben
Ben van plan om Quitn Hillen te verkopen, maar weet niet of dat slim is...quote:Gurbe de Hoon (91749768)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 830
Loon: 2 020 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Quint Hillen (67755953)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 29 910
Loon: 9 020 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 735 ¤.
Bij mij is het gewoon bijan 2/3equote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Btw. gewoon 1/3 van al mn posts op Fok! staan in de Hattrick topics
Ik had ook al zo'n geweldige meevaller deze week:quote:
quote:18-05-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 150 ¤
quote:18-05-2006 Je ontvangt voor deze speler 750 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
18-05-2006 7 nieuwe supporters sloten zich bij je fanclub aan en betaalden in totaal 210 ¤ voor een abonnement.
17-05-2006 Je ploeg speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 543 ¤ aan entreegeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |