w00t! ik praat ook welleens serieus hoor.. maar niet in een scquote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb 'm nog niets boeiends zien zeggen
Nee die krijgt de prijs voor grootste kut mannelijke Br33z@4quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
PUB's topcrimineel: Mstr
Gisteren zaken gedaan met auto's en vandaag een hele lading illegale drank besteld
Hij heeft vanmiddag nog een fiets gejatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:52 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Nee die krijgt de prijs voor grootste kut mannelijke Br33z@4![]()
Niet echt, want het gros van de mensen op fok heeft een kleine lul en is kansloosquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:48 schreef fvivif het volgende:
Ik heb de kleinste piemel van fok.
is dat een record ?
Jij wil gewoon ook in de lijstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef fvivif het volgende:
Meest gehaate en geliefde pubert.?
dat eerste klopt, dat tweede denk ik nietquote:
Ok dan doen wel wel alleen meest gehaatequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij wil gewoon ook in de lijst
bne je homo afzo kga tog niks voor een vent doen rot opquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou Techno ik laat me verrassen en dan komt hij er mnisschien we in
Waarom nomineer je hem danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef fvivif het volgende:
Grootste PUB Gangster: Maikuuul
Ik zie die gozer hier nooit
Hij nomineert hem niet; hij bedoelt het als een soort quotequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom nomineer je hem dan
Blaxje is gangster.
Leer hem quoten danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij nomineert hem niet; hij bedoelt het als een soort quote
Neequote:
quote:
Neequote:
W'voorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stel je niet aan manIk heb je nodig
![]()
Die win ik makkelijk, dat is geen uitdagingquote:
God wie zegt dat ik jou bedoelde ?quote:Op maandag 6 november 2006 08:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die win ik makkelijk, dat is geen uitdaging
Ik hap niet, lees mijn reactie maar goedquote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
God wie zegt dat ik jou bedoelde ?wel toevallig dat je gelijk zo hapt.
wat zoooeen gaar he. das mijn record. ik ga die weer terug pakken let maa op. ik kom gwoon weer sc-en en dan win ik van zelf me record trug.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het record voor slechtste speller is bij deze verbroken door Technojunk
Hoort hier niet (ook) de naam van tonks te staan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
(KNIP)
Snelste Slotje: 1 minuut, door Messenga Gefeliciteerd VASND
OMG wat een typgebrekquote:Op donderdag 9 november 2006 12:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat zoooeen gaar he. das mijn record. ik ga die weer terug pakken let maa op. ik kom gwoon weer sc-en en dan win ik van zelf me record trug.
is dat een verkapte-geef-B_BOY-zijn-record-terug-post???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |