Omdat het verstoppen in Splinter Cell bijvoorbeeld, heeeeel anders is dan wegrennen terwijl iemand tot 100 telt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof het zo raar is... In heel veel games moet je je toch ook weleens verstoppen voor de vijand? Waarom zou dit spel dan anders zijn als het alleen daarom gaat en je geen vijand hebt om af te schieten?Beetje kortzichtig hoor.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het gewoon grappig hoe al die Nintendo fanboys happen.
IN RS3 op de Xbox hebben we ook weleens verstoppertje gedaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Verstoppertje. En 'men' vindt het nog leuk ook. Hoe is het mogelijk?
.
Wat nou zonde.quote:
Als het neerkomt op zinloos trollen wel ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is in mijn ogen één van de betere GAM users
Het is wel duidelijk dat jij geen idee hebt van wat voor games ik graag speelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat nou zonde.Geef mij maar gewoon wat guns om lekker wat dingen af te knallen enzo!!11
[/H.Flick modus]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga nou niet lopen zeiken op FlickHij is in mijn ogen één van de betere GAM users
Ik dacht dat Nintendo fanboys daar zo goed in warenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het neerkomt op zinloos trollen wel ja.
Je moet eens weten...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nintendo fanboys daar zo goed in waren
Ohw you bet. Maar dat hoeft tegenwoordig niet meer omdat wij de betere console hebben de komende generatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nintendo fanboys daar zo goed in waren
Dat zeg je elke generatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw you bet. Maar dat hoeft tegenwoordig niet meer omdat wij de betere console hebben de komende generatie
quote:
Nog nét niet. Na FFXII en GoWII ws welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de PS2 de beste vond de vorige generatie![]()
Cowboytje spelen met FPSers. En 'men' vindt het nog leuk ook. Hoe is het mogelijk?!?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Verstoppertje. En 'men' vindt het nog leuk ook. Hoe is het mogelijk?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |