Mooiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ach ik ben er inmiddels achter, drakwizard had juist niet de dns bij mij toegevoegd inmiddels heb ik het via een omweg toe kunnen voegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | /dev/hda2 /boot ext3 noauto,noatime 1 2 /dev/hda6 / ext3 noatime 0 1 /dev/hda5 none swap sw 0 0 /dev/hda1 /mnt/ntfs ntfs noauto,ro,user 0 0 /dev/hda4 /home/marco/media vfat noauto,rw,user,umask=0077 0 0 /dev/sda1 /mnt/usbstick vfat sync,noauto,rw,user,umask=0077 0 0 /dev/fd0 /mnt/floppy auto rw,noauto,user,sync 0 0 proc /proc proc defaults 0 0 shm /dev/shm tmpfs nodev,nosuid,noexec 0 0 |
1 2 3 4 5 6 7 | [boot loader] timeout=3 default=C:\grldr [operating systems] C:\grldr="Start GRUB" multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINXP="Microsoft Windows XP" /fastdetect |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | timeout 2 title Gentoo kernel (hd0,1)/kernel root=/dev/hda6 title Windows at (hd0,0) root (hd0,0) chainloader +1 title GentooLiveCD kernel (hd0,0)/boot/gentoo root=/dev/ram0 init=/linuxrc looptype=squashfs loop=/livecd.squashfs dokeymap cdroot=dev/hda4 initrd (hd0,0)/boot/gentoo.igz |
1 2 3 4 | # Code to cat a config file removing all comments and blank lines. grep -vh '^#' "$@" | grep -v '^$' |
Nee, typisch voorbeeld van te snelle hardware...quote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef sampoo het volgende:
Gentooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tijd te veel zeker.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grub heeft een heel logisch systeem (wat uitgebreid staat beschreven in de info van grubquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:19 schreef Allochtoon het volgende:
Zoals je ziet definieert grub de partities en schijven anders.
[ code verwijderd ]
Om er maar serieus op in te gaan; ik gebruik nogal wat exotische progs die die andere 'stro's niet in hun package-listing hebben dus dat scheelt me eigenlijk wel veel rompslomp.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef sampoo het volgende:
Gentooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tijd te veel zeker.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik, maar het is gewoon verwarrend als je de lilo manier gewend bent.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Grub heeft een heel logisch systeem (wat uitgebreid staat beschreven in de info van grubom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) Maar in kort (hd0,0) is de eerste partitie op de eerste schijf en (hd0,1) is de 2de partitie op de eerste schijf. (hd0,0) is dus je windows partitie en (hd0,1) is bij jou /dev/hda2.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een van de voordelen imo van grub tov lilo is dat je bij grub een command/boot prompt kan krijgen; dus ook al zit er een fout in je menu.lst config file, je nog wel gewoon kan bootenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt ook gentoo draaien/software installeren zonder ook maar iets te compileren.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, typisch voorbeeld van te snelle hardware...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou er straks ook een Kentoo komen met alleen KDEquote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef Allochtoon het volgende:
Om er maar serieus op in te gaan; ik gebruik nogal wat exotische progs die die andere 'stro's niet in hun package-listing hebben dus dat scheelt me eigenlijk wel veel rompslomp.
Mijn laptop draait het op een p3-650 met 265 mb ram. Onder het compileren kan je overigens prima doorwerken heurquote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, typisch voorbeeld van te snelle hardware...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou er straks ook een Kentoo komen met alleen KDEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet schrikken maar ->quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou er straks ook een Kentoo komen met alleen KDEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet schrikken maar ->
http://linuxreviews.org/gentoo/portage_kentoo/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah.quote:Kentoo does NOT support searching portage or installing new packages, it can only be used to update your existing system.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop