Hehe, met quotes gedaan, werkte prima ^^quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zonder quotes enzo, natuurlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien moet je krusader eens proberen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
mc is tof. Was altijd een van de eerste dingen die ik installeerde, tot ik pico ging gebruiken om bestanden te editen. Dat deed ik daarvoor ook met mc.
Oh nee, leren jij...quote:i krusader - Twin-panel (commander-style) File Manager for KDE
De leercurve is iets hoger dan die van notepad, ben je er eenmaal aan gewend dan wil je niet anders. Ik heb nu zelfs vi plugins in o.a. eclipse om maar de vi functionaliteit te hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Tijn het volgende:
Vi is ernstig gestoord.
23dd om een heel scherm leeg te makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:53 schreef whoops het volgende:
Het enige waar ik altijd vi voor gebruik is het deleten van regels uit m'n ~/.ssh/known_hosts , omdat je daar snel regelnummers ziet, en met het commando 'dd' de regel verwijdert...
Verder blijft het voor mij nano (althans, tot nu)... Wat de verbetering t.o.v. pico is zou ik eigenlijk niet weten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://documentation.open(...)wto_special_char.pdfquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Allochtoon het volgende:
Hoe typen jullie eigenlijk speciale karakters, ik ben op zoek naar een keymap die de rechter control en alt gebruikt als modifiers om de tekens op de aeoucn te zetten.
Kom zeg, waar zijn de guru's danquote:Verder heb ik in talloze files "xset m 5 5" neergedumpt om mijn muissnelheid aan te passen maar die pakt ie ook niet, what gives?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:16 schreef Allochtoon het volgende:
Nu rest nog mijn laatste vraag:
[..]
Kom zeg, waar zijn de guru's danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 2 3 4 5 6 7 | mount /mnt/usbstick & adesklets & echo "suck my chocolate salty balls" > /dev/speech & enlightenment xmodmap -e "keycode 111 = F13" xset m 5 5 |
1 |
Weet jij nog leuke zinnen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef whoops het volgende:
[ code verwijderd ]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je die xset vanuit een xterminal doet, werkt het dan wel? Nergens foutmeldingen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef Allochtoon het volgende:
Ik gebruik E16 en start X momenteel met startx.
Ik heb in mijn .xinitrc:
[ code verwijderd ]
Probeer games-mic/fortune-mod eens (wel met "offensive" USE flagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:18 schreef Allochtoon het volgende:
Weet jij nog leuke zinnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahaquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Tijn het volgende:
Vi is ernstig gestoord.
1 |
Bij nadere bestudering van je xinitrc is het ook wel duidelijk. Die xset wordt pas aangeroepen als je windowmanager alweer gestopt is. Die xmodmap zal waarschijnlijk ook wel niet gewerkt hebben bij je. Je zult dus iets het volgende moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:56 schreef Allochtoon het volgende:
vanuit een terminal werkt xset prima, nergens errors.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | mount /mnt/usbstick & adesklets & echo "suck my chocolate salty balls" > /dev/speech & enlightenment & p=$! xmodmap -e "keycode 111 = F13" xset m 5 5 wait $p |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop