Chiel-Montagne wint op zijn sloffen de strijd om het grootste team deze week. Met 18 spelers heeft hij er 6 meer dan Butra, Elikian en Juan Zueco. Hij heeft er zelfs 7 meer dan ik. Met Justin Gimelstob en Vince Spadea is hij echter ook al 2 spelers kwijt voor de week goed en wel begonnen is. Butra en ik zijn Hewitt kwijt, Juan en Elikian zijn Fish kwijt. Bovendien heeft die laffe Murray zichzelf weer eens teruggetrokken en daar heb ik alleen last van. Mijn deadline lag wat vroeger gister vanwege verplichtingen op het terras, dat terras wijs ik als schuldige aan.
Populaire spelers zijn deze week Stanislas Wawrinka, Novak Djokovic, Juan Monaco, Fernando Verdasco (die ons allemaal budget kan gaan kosten). Minder populair, en dus spelers die het verschil kunnen maken zijn Agassi en Gonzalez (Butra), Nieminen en Dlouhy (Juan Zueco), Davydenko en Haas (Elikian) Greul, Kohlschreiber, Melzer, Pashanski (Chiel-Montagne). Mijn team is dit keer de gulden middenweg. Alleen Murray heb ik in mijn eentje gekozen
In de stand ten opzichte van elkaar is het belangrijk dat de toppers gaan winnen. Juan en ik zitten met dure spelers en Chiel met goedkope. Het moge duidelijk zijn dat Juan en ik niet naar elkaar kijken, maar naar plaats 2. Als Roddick en Robredo voor toernooioverwinningen gaan hoor je ons niet klagen. Blijkt de positie van Chiel deze week toch nog iets te ver dan is het wel spannend tussen Juan en mij. Helaas zit ik met Hewitt verkeerd, 1700 punten weggeknikkerd waar Juan Nieminen van gekocht heeft. Horna is mijn gravelrukker waar Juan stelselmatig vanaf lijkt te blijven. Vik, Safin, Moya en Wawrinka heeft hij ook laten lopen. Seppi, Calleri, Dlouhy, Nieminen en Goldstein heb ik laten gaan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich
| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich binen de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"