het is geen slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Bigs het volgende:
Ik lees alleen maar slechte dingen over de MP3 releases die tot nu toe geweest zijn, ik wacht wel gewoon tot de CD echt uit is en dan koop ik hem. Slechte kwaliteit verpest muziek nou eenmaal voor mij
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:00 schreef Bog het volgende:
[..]
het is geen slechte kwaliteit
erg goed imo
Starlight is mijn favoriet idd.quote:
Geniaal nummerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
No-one's going to take me a-live.
de mp3 release die ik heb(van FTD) is inderdaad vrij slecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Bigs het volgende:
Ik lees alleen maar slechte dingen over de MP3 releases die tot nu toe geweest zijn, ik wacht wel gewoon tot de CD echt uit is en dan koop ik hem. Slechte kwaliteit verpest muziek nou eenmaal voor mij
Bekende torrentsites.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geniaal nummer
Waar is het album te vinden
Maar helaas geen OoS 2 :pquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef MuseMuse het volgende:
nadat ik het 1 keer vluchtig had beluisterd dacht ik "dit komt niet eens langs absolution"
na een 2e keer "ok beter dan absolution" 3e keer "bye bye showbiz" na meerdere keren "OoS in sight"
ik weet waar het nog later te downloaden is, dus missen zal ik het niet!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Muse treedt volgende week vrijdag op in Friday Night with Jonathan Ross (BBC1, rond 23.30)... Introductie van de gasten is meestal enkele minuten na het begin, het optreden zal ergens na 00.25 plaatsvinden...
waardan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet waar het nog later te downloaden is, dus missen zal ik het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |