Ik ben een bikkelquote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Nog steeds niet geluisterd? Knap hoor!nog even volhouden...
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Brammie1 het volgende:
het is zeker een album dat je pas na een aantal keer luisteren gaat waarderen!
Omdat ik gewoon de winkel in wil kopen, het origineel in m'n klauwen wil hebben, en hem thuis gelijk keihard op m'n stereo wil horenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:52 schreef Bog het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of je t nu hoort of over 3 weken![]()
Dit album schreeuwt er ook om, om op cd-kwaliteit in stereo geluisterd te wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon de winkel in wil kopen, het origineel in m'n klauwen wil hebben, en hem thuis gelijk keihard op m'n stereo wil horen
Des te leuker
Bij andere bands ben ik er als de kippen bij zodra hij uitlekt, maar bij bepaalde artiesten vind ik dit gewoon leuker.
Download snel de goeie kwaliteit versie danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb Super Massive Black Hole nu in prutkwaliteit op mijn ipod, haalt de hele leukigheid weg.
Grappig hoe smaken verschillen. De nummers die jij noemt (Supermassive & MOP) spreken mij juist weer het minste aan van de cd, vooral die eerste...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef CybPraetorian het volgende:
opdatum: heb hem nu een aantal keer aandachtig geluisterd, en behalve Supermassive Blackhole en Map of the problematique steekt er eigenlijks niks bovenuit... beetje teleurstellend...![]()
liedjes zijn wel ok, en luisteren ook wel weg, maar zijn niet allemaal toppers...
Wow 2x. Waar dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
2 keer! 2 keer! 2 KEER!
En ze geven vast nog wel een los concertje eind zomer/begin herfst.
Waar?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:47 schreef parselmouth het volgende:
Over zeventien nachtjes hoor ik veel van de nieuwe zooi gewoon![]()
live
![]()
.
Muse live!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |