Ik ontken het ook nog steedsquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil even melden dat ik nog nooit met een fok!ster genueckt heb!
!
Dit is ook telkens het idee dat bij mij opkomt als ik de lijst nog eens leesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
Mijn hemel, wat een frusts in dit topic..
[..]
Uhhuh.
En het leuke is dat ik dit soort dingen heel snel vergeet. Dus als ik volgende week weer hier kijk, is de verrassing van bv. Knut en Tessje weer helemaal nieuw..
.
Die lezen het eerst, gaan een x aantal dagen zitten broeden om hun frustratie tot een ongekend hoog punt te brengen en komen dan met een zeer gefrustreerde en geirriteerde reactie van welgeteld 1 regel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik dacht al even, waar blijven de gefrustreerden?
Wat moet mini-Boe daar wel niet van denken?quote:
Wees dan ook gewoon duidelijk!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef MoChe het volgende:
tering... Qyroz had ik er dus echt niet op verwacht he
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:33 schreef juiced het volgende:
Kunnen juiced en juiced er misschien bij. Ik heb eergisterenavond de hand aan mezelf geslagen.
O, kan ie gelijk drie dagen makkelijker poepen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:14 schreef laffer het volgende:
ik denk dat HW en ik wel op dat lijstje mogen![]()
ik heb vanavond die ster van die gozer zo uitgerekt, dat je wel van echte seks kunt spreken![]()
joh tuurlijk wel, je bent tenslotte de mascotte van de leider daar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:48 schreef LostFormat het volgende:
Ik ken er nog een helehoop van UVT maar denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik ze op de grote hoop gooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |