Steek mij eens niet aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet nog maar eens vaker een biertje drinken voordat ik aan het werk ga
Het helpt
Sorryquote:
Wat is verleidelijk?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry
Het is verleidelijk, ik weet het
Oooh, daar ging het niet omquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef Sloffie het volgende:
[..]
terrasje nuttigen op een mooie zomerse dag!
hoezo uitleg?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet nog maar eens vaker een biertje drinken voordat ik aan het werk ga
Het helpt
ik ben geen kutkloonquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef Sloffie het volgende:
Het is een komen en een gaan.... en een paar kutklonen!
tot zover een der wijze uitspraken van Sloffie.
en als je tijd over hebt, leer dan ook typen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
ik ga etne latorz.
kijk maar is zo'n 50 post terug..... en vergelijk hem ff met daklemquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:01 schreef Doekje het volgende:
Hoe kan je nou weten wat een kloon is
quote:
en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en ....quote:
vind je ons niet liefquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen zie ik mijn lieffie weer gelukkigeindelijk even van jullie af
![]()
is maar goed dat er ook zoiets is als IP.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
kijk maar is zo'n 50 post terug..... en vergelijk hem ff met daklem
Jaah, dat heb ik met 24..quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef FritsFluitketel het volgende:![]()
Was ik weer.. Prison Break gekeken.. verdomme.. moet ik wachten op seizoen 2
Jaa, ik ben bezig met mn topic voor mn 10.000e postquote:
nounou doe maar ruigquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaa, ik ben bezig met mn topic voor mn 10.000e post
uhuquote:
Mah mah beetje danquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef Sloffie het volgende:
[..]
vind je ons niet lief![]()
maaruh... ik ga naar huis![]()
![]()
tot wederziens!
Maar goed ook dat je ons lief vindtquote:
Tuurlijk vind ik jullie wel lief hoor, maar soms verveel ik me gewoon echt te erg en dan ben ik wel blij dat mijn vriendin hier dan weer isquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je ons lief vindt
Aha, maar met ons verveel je je toch niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik jullie wel lief hoor, maar soms verveel ik me gewoon echt te erg en dan ben ik wel blij dat mijn vriendin hier dan weer is
Alsof dat zo belangrijk isquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
In dit tempo kan ik mn topic nog niet eens over een uur openen
jaquote:
Soms wel hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aha, maar met ons verveel je je toch niet?
Je weet wel dat het nergens voor nodig is aangezien die toch weer op slot gaatquote:
ow sielepietje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
In dit tempo kan ik mn topic nog niet eens over een uur openen
heb je wel gelijk in hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Soms wel hoorwant dan is er niemand
![]()
nietesquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ow sielepietje.
je bent echt een spamsletje he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |