quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoi
Net terug uit de bios, de Da Vinci Code gezienPrachtige film
En even een biertje gedronken met wat klasgenoten
Nu nog wachten op de bus om naar huis te gaan
Het is inderdaad mooi terras weerquote:
Ja, en ik zit binnen om te leren voor tentamens maandag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi terras weer
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Sloffie is vandaag zo geil als boter volgens mij![]()
Ik zit nu ook in een veel te warm lokaal, terwijl ik me een paar meter verderop in de hal helemaal zat kan zuipen voor 50 cent per biertjequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, en ik zit binnen om te leren voor tentamens maandag.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef Sloffie het volgende:
[..]
beetje flieft
![]()
edit: niet op marlii hoor!
u bent nu officieel voor gek verklaard.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in een veel te warm lokaal, terwijl ik me een paar meter verderop in de hal helemaal zat kan zuipen voor 50 cent per biertjeMaar alleen is dat een beetje saai
Hoe kan zuipen nou saai zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in een veel te warm lokaal, terwijl ik me een paar meter verderop in de hal helemaal zat kan zuipen voor 50 cent per biertjeMaar alleen is dat een beetje saai
ik dacht alquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef Sloffie het volgende:
[..]
beetje flieft
![]()
edit: niet op marlii hoor!
In je eentje?quote:
die gele rakker is mijn vriend hoor! en als ie op is, bestel ik dr nog wel 1 zodat het niet eenzaam wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In je eentje?
Doe ik liever met een paar vrienden![]()
Hij is niet zo snel met typen! Hij loopt 5 bladzijes achter.quote:
Beter drink je dan met twee vrienden tegelijk, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef Daklem het volgende:
[..]
die gele rakker is mijn vriend hoor! en als ie op is, bestel ik dr nog wel 1 zodat het niet eenzaam wordt.![]()
![]()
Prison Break is stomquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
Woei
Zie net dat de ondertitels voor aflevering 22 van Prison Break op internet staan
Wie spot met Prison Break zal gestrafd worden, hoe kun je dat nu zeggen?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:14 schreef Melkad het volgende:
kom maar
Have fun!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nee ik ben het kloongelul zat
Maargoed, ik ga lekker Prison Break kijken
hoezo finale? je bedoelt de laatste aflevering?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Have fun!
Volgende week de grote Finale van 24 Seizoen 5![]()
Yeps!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:28 schreef Sloffie het volgende:
[..]
hoezo finale? je bedoelt de laatste aflevering?
zo die staat weer met beide beentjes op de grondquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef Doekje het volgende:
tis OOk maar Prison Breakde jantjes zijn zelfs nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |