Je bent jaloers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Janetje het volgende:
Dit is gewoon een inteeltkliek.
Now that'll be the day.quote:
quote:
Er zijn er nog veel meer!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Janetje het volgende:
meer de veronderstelling dat jij wilt neuken maar dat c_c wil trouwen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Litso het volgende:
Maargoed, iedereen schijnt dus in de veronderstelling te zijn dat c_c en ik neuken?
neuken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Janetje het volgende:
Ja lekker.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Litso het volgende:
Maargoed, iedereen schijnt dus in de veronderstelling te zijn dat c_c en ik neuken?
Oh is it?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
waarom is vandaag zo'n vrolijke dag?
dankzij die extra open avond van INHolland, ben ik gisteren KANSLOOS lam geworden, zonder er ook maar een cent voor te betalen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
Ha! Dank zij mijn collega's die Rita afgelopen dinsdag tot half 4 's nachts hebben moeten bijstaan in de Tweede Kamer is er nu bier. Op het werk! En chips.
Je verrast me telkens weer!quote:
Zo ben ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
Je verrast me telkens weer!
luie donder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:35 schreef Litso het volgende:
Ik kon dit topic niet vinden met ctrl-f.
Waarom hebben mensen toch altijd van die toffe banen en ik niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef Janetje het volgende:
Morgen verplicht mee winkelen.
Mijn baan is toch mooi ook he...
slapen, eten, scheiten, neuken, slapen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon efficient door het leven te gaan.
Ik heb net 5 uur lang (op een meeting na) namen in excel lijsten ingevuld.. dus troost je...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen toch altijd van die toffe banen en ik niet?
en JD bij de NS én bij TPG!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
Oh wacht, c_c werkt bij chello. Het kan dus erger.
Ik zou liever bij een van die werken dan bij de chello callcenter.quote:
True, very true.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef Litso het volgende:
Ik zou liever bij een van die werken dan bij de chello callcenter.
Dat is best een lange naam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
ik heet mensen welkom en vraag ze een enquete in te vullen!
bak een cake voor ze!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:00 schreef Litso het volgende:
Ik wou dat mijn ouders wel eens zulke drugs namen.
Ik heb wel zin in pasta! Waar woon je? Ik ben over een half uurtje klaar met werken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:00 schreef mcDavid het volgende:
boodschappen doen. iemand nog snel een tip wat te gaan eten vanavond?
delft. wat voor pasta?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in pasta! Waar woon je? Ik ben over een half uurtje klaar met werken!
Ah! Da's stukken dichterbij dan mijn eigen huis!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
delft. wat voor pasta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |