Kijk. Jij weet tenminste wat je wilt. Duidelijkheid troef, prachtig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een hekel aan de pil. Ze mogen mijn eierstokken er ook wel gewoon uit halen want ik wil toch geen kinderen.
Behalve als het met BS is, dan misschien.
Die remmers kunnen het leven van zo'n aids-negertje tegenwoordig behoorlijk lang rekken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Maar dan adopteer ik wel een aids-negertje.
Oh, fuk. Nog maar even over nadenken, dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die remmers kunnen het leven van zo'n aids-negertje tegenwoordig behoorlijk lang rekken.
Bezint eer ge begint!
"oh, ik dacht dat dat kattenvoer was"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die remmers kunnen het leven van zo'n aids-negertje tegenwoordig behoorlijk lang rekken.
Bezint eer ge begint!
Dankje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
Geile roze bril heb jij!
Hee. Ik zag je net in Boe's lijst staan. Je hebt geneukt met een FOK'er. Met Kasta, zelfs. Goh. Vertel daar eens wat meer over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
Geile roze bril heb jij!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee. Ik zag je net in Boe's lijst staan. Je hebt geneukt met een FOK'er. Met Kasta, zelfs. Goh. Vertel daar eens wat meer over?
"Dat neukt niet anders."quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
Hee. Ik zag je net in Boe's lijst staan. Je hebt geneukt met een FOK'er. Met Kasta, zelfs. Goh. Vertel daar eens wat meer over?
chocola eten en níét werken nog puicker.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef Janetje het volgende:
Chocola eten op je werk is ok .
Janetje. Ik adoreer je linkerknie, met al haar buigzaamheid en flexibilieit. Jouw knie is mooi, prachtig en adorable. Tegelijkertijd is deze functioneel. Jouw knie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef Janetje het volgende:
Chocola eten op je werk is ok .
Langs onze artiesteningang?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef Litso het volgende:
Buttsecks.
HOOPJEEE!!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val ooohoooom.
En nu eis ik uitleg. Litso en jij is het tweede BeFstel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val ooohoooom.
Mooi woord. BeFstel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
En nu eis ik uitleg. Litso en jij is het tweede BeFstel?
Hč. Verdulle. Als ik niet over 6 minuten m'n huis verlaat wordt moemoe boos op me omdat ik te laat kom. We hebben het hier nog overquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
"tweede"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, dit geeft het dat extra je ne sais quoiquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
chocola eten en níét werken nog puicker.
Oh. 4 inmiddels. Ik moet 's opschieten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hč. Verdulle. Als ik niet over 6 minuten m'n huis verlaat wordt moemoe boos op me omdat ik te laat kom. We hebben het hier nog over.
De bedoelt die botten met gewrichten eraan met ee bundel vet eraan geplakt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Janetje. Ik adoreer je linkerknie, met al haar buigzaamheid en flexibilieit. Jouw knie is mooi, prachtig en adorable. Tegelijkertijd is deze functioneel. Jouw knie.![]()
Heb ik mijn liefde voor jou wel eens geuit?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
De bedoelt die botten met gewrichten eraan met ee bundel vet eraan geplakt?
Thanks..
Nou hup, optiefen en doe die neger de groeten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. 4 inmiddels. Ik moet 's opschieten.
Naja, Dago-Misstique, je zou Chowi-BS misschien ook kunnen noemen, naja, allebei half, dus ja, tweede.quote:
How about Tallie en Rompompom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Naja, Dago-Misstique, je zou Chowi-BS misschien ook kunnen noemen, naja, allebei half, dus ja, tweede.
Maar ja dus. Waat leeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkk.![]()
.
Je kan ook nog altijd teruglezen. Ik zal niet teveel verklappen tijdens je afwezigheid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, maak het topic anders even lurkbaar net nu ik wegmoet [afbeelding].
Ach, moemoe begrijpt het vast als ik hiervoor te laat kom.
bij deze gedefineerd als "c_c en litso"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Oh, en definieer stelletje.
Daar zouden we het online toch niet over hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik mijn liefde voor jou wel eens geuit?.
Ga terug naar school.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bij deze gedefineerd als "c_c en litso"
Hoezo half?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Naja, Dago-Misstique, je zou Chowi-BS misschien ook kunnen noemen, naja, allebei half, dus ja, tweede.
Maar ja dus. Waat leeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkk.![]()
Als ík een echte BeF'er ben, is BS het ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als in: BS is geen echte BeFfer?
Of is hij juist wel liefhebber van het vrouwelijke vocht?
Tegenwoordig is BS inderdaad ook wel een BeFfer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ík een echte BeF'er ben, is BS het ook.
YES!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Tegenwoordig is BS inderdaad ook wel een BeFfer.
Ik heb veel invloed op hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |