Hij heeft tenminste geen zuurkool/rookworst/datenewaarBupatelkensmeeaankomtzetten-fetish.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je ziet wie geopend heeft, valt dat wel mee!
Andijvie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste geen zuurkool/rookworst/datenewaarBupatelkensmeeaankomtzetten-fetish.
Hoe lang heb je nog tijd??quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Slimme mods is hetzelfde als grappige mods
Probeer er 1 te vinden vandaag
Ik heb vandaag serieus half Arnhem afgebeldquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Andijvie?
Is al net zo'n moeilijk woord als Arnhem, of niet?
Wie was nou dom danquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Andijvie?
Ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag serieus half Arnhem afgebeld.
Ik ken alleen 5 plu.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was nou dom dan![]()
Andijvie: 400 plu
Wilde Lits niet vrijwillig zijn telefoonnummer geven??quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag serieus half Arnhem afgebeld.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7d/068_Arnhem.oggquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
Andijvie?
Eh. Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was nou dom dan![]()
Andijvie: 400 plu
Hij heeft het nog net niet in m'n arm gekerfd mên.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wilde Lits niet vrijwillig zijn telefoonnummer geven??
Jíj stalkte!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft het nog net niet in m'n arm gekerfd mên.
Dat was niet zijn telefoonnummer!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft het nog net niet in m'n arm gekerfd mên.
Topic loopt weer storm!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een mongolencircus die Boe lijst
Ja ik verbaas me er steeds weer overquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Net zo erg als jij het vindt dat je mijn nummer hebt.
Beiden vinden het dus vreselijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Net zo erg als jij het vindt dat je mijn nummer hebt.
Het is een tijd stil geweest daar, maar ja, lente he!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er steeds weer over
De TT alleen al![]()
Wij staan er nog niet opquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een tijd stil geweest daar, maar ja, lente he!
Ach ja altijd leuk z`on galerij der kanslozenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een tijd stil geweest daar, maar ja, lente he!
En het feit dat ik aangeef er liever niet bij te horen, wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach ja altijd leuk z`on galerij der kanslozen![]()
Ach, hoe harder je roept dat je er niet op wil, hoe leuker ze het vinden dat je er wél op staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het feit dat ik aangeef er liever niet bij te horen, wordt niet zo gewaardeerd.
Dat ik kansloos ben is nog tot daar aan toe.
Maar dat ben ik dan liever in stilte.![]()
Ik begrijp het nu ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
Ach, hoe harder je roept dat je er niet op wil, hoe leuker ze het vinden dat je er wél op staat.
Bevobbeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu ja.
Misschien had ik ze dan ook maar in de waan moeten laten over mijn vermeende mannelijkheid.
Met Kasta bedoel je? Ik zat gister het topic door te lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het feit dat ik aangeef er liever niet bij te horen, wordt niet zo gewaardeerd.
Dat ik kansloos ben is nog tot daar aan toe.
Maar dat ben ik dan liever in stilte.![]()
En voor de sex met een FoKker een contract opstellen dat je het niet in het lijstje mag komen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu ja.
Misschien had ik ze dan ook maar in de waan moeten laten over mijn vermeende mannelijkheid.
Dat was ik deze keer helaas vergeten...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En voor de sex met een FoKker een contract opstellen dat je het niet in het lijstje mag komen!
Geloof dat je nu je lesje geleerd hebtquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was ik deze keer helaas vergeten...
jij noemt 11962 posts een "paar"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef Urticaria het volgende:
Ik zou er theoretisch 2x in kunnen staan, maar de één heeft wel geregd en nooit gepost en de ander ook maar een paar posts. Dus die vinden jullie toch niet.
Maar dan adopteer ik wel een aids-negertje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een hekel aan de pil. Ze mogen mijn eierstokken er ook wel gewoon uit halen want ik wil toch geen kinderen.
Behalve als het met BS is, dan misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |