Ik niet, zit op telefoon te wachten van onze voorzitter...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Ik ga iets doen.
Seks?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Ik ga iets doen.
Neuh. Mijn hele klas loopt richting OLC. Er schijnt iets te beleven te zijn.quote:
Heeft nu het liedje van Ben Cramer in het hoofd...quote:
Clowns zijn ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft nu het liedje van Ben Cramer in het hoofd...
"Hij was maar een clown... Maar nu is ie dood"
Vreemde associatie, ik weet het!
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft nu het liedje van Ben Cramer in het hoofd...
"Hij was maar een clown... Maar nu is ie dood"
Vreemde associatie, ik weet het!
Het was een lange saaie les van 3 lesuren á 50 min per lesuurquote:
Leert toch iemand er wat van..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meteen weet ik weer hoe het zit met de kiesdeler!
Ik kladder hele bladzijdes vol als ik samenvattingen in de les maak..quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
He lits, herinner me er even aan als er VMBO-TL-examens zijn (tis jouw subforum hè). Maandag eerste. Dan kan ik even m'n broertje mentale support geven.
Of wij zijn zo slim!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
René is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Ohja, 't is weer examentijd!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
He lits, herinner me er even aan als er VMBO-TL-examens zijn (tis jouw subforum hè). Maandag eerste. Dan kan ik even m'n broertje mentale support geven.
Mensen die pertinent na elk examen LAKS bellen om te klagen. "Ja, als we maar met genoeg mensen klagen doen ze misschien de norm nog wel wat omlaag"quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, 't is weer examentijd!
Ik kijk alweer uit naar de trieste huilklachten die dit jaar bij dat meldpunt binnenkomen.
Soms is klagen noodzakelijk. Ik kan me herinneren dat m'n bio-examen van vorig jaar vólstond met dingen die niet klopten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, 't is weer examentijd!
Ik kijk alweer uit naar de trieste huilklachten die dit jaar bij dat meldpunt binnenkomen.
Collega's afvallen is not donequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
René is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Als je ziet wie geopend heeft, valt dat wel mee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een weirde TT
Dan moet ik een end terugquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je ziet wie geopend heeft, valt dat wel mee!
Dank je hequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als je ziet wie geopend heeft, valt dat wel mee!
Jij was diegene die het cynisch bedoeldequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het is Lits maar die het zegt.. Weet dat die soms ook maar wat mee wil praten!
Ik wil ook zo stoer zijn als Dagonet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het is Lits maar die het zegt.. Weet dat die soms ook maar wat mee wil praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |