Niks tegen Red Bull/Golden Powah hè!quote:
Ik hoopte dat niemand het zou merken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was.
Red bull zeggen tegen golden powah
Seks.quote:
Er gaat niets boven een paar goeie sterke bakken koffie.quote:
Keileuk. Het interesseert me alleen niks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een paar goeie sterke bakken koffie.
En ohja. Tof. M'n internetverbinding gaat binnenkort van 4 Mbit naar 12 Mbit.
Mijn wortellolbroek zit goed.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:25 schreef Litso het volgende:
c_c, beeb, ik weet dat je klaar bent met werken.
Kom je even melden.
I knooow!quote:
Ik wilde je wakker sms'en om 7 uur maar ik heb me verslapenquote:
Mijn internet gaat van 2mbit naar 4mbit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Keileuk. Het interesseert me alleen niks.
Koop humor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn wortellolbroek zit goed.
NEE IK HEB GEEN WORTELBROEK![]()
MAAR IK VOND HET EEN LEUK GEBBETJE
Streaming pr0n klinkt echt heel fout.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Mij wel. Sneller MP3's binnenhalen en de streaming pr0n loopt ook vast beter.
Ik weet niet hoeveel mbit ik heb. Ik denk iets van 4796290152. Ik nóém maar wat, hè.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn internet gaat van 2mbit naar 4mbit.
Boeit dat?
JA!
It's de gedachte that telt, enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wilde je wakker sms'en om 7 uur maar ik heb me verslapen
De hle dag is van 8 tot 17 luilakquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet morgen van 8.00 tot 12.30 in het OLC zitten. Dat is dus de hele dag, en ik moet nog heel veel doen.
Als ik daar zit komt er tóch niks van terecht, dat weet ik nu al.
OLC's zijn okay. Om te niksen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet morgen van 8.00 tot 12.30 in het OLC zitten. Dat is dus de hele dag, en ik moet nog heel veel doen.
Als ik daar zit komt er tóch niks van terecht, dat weet ik nu al.
Ze zijn ook leuk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn wortellolbroek zit goed.
NEE IK HEB GEEN WORTELBROEK![]()
MAAR IK VOND HET EEN LEUK GEBBETJE
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n Tweedefase-hippieterm?
Vrijdag is bij mij altijd tot 12.30.quote:
Open Leer Centrum.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n Tweedefase-hippieterm?
Ja, maar jij. Jij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik hoef vrijdag nooit school te doen
Mja, zo kun je een school ook noemen jaquote:
Die heks bij mij school had dat niet overleefd als je ook maar IETS zegt in de mediatheekopenleercentrumstudieruimtequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, zo kun je een school ook noemen ja.
In mijn tijd heette dat nog een "Studieruimte". Maar aangezien wij er alleen zaten te ouwehoeren en Hartenjagen was het meer een recreatiezaal.
Daarom is Open Leer Centrum ook een betere naam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, zo kun je een school ook noemen ja.
In mijn tijd heette dat nog een "Studieruimte". Maar aangezien wij er alleen zaten te ouwehoeren en Hartenjagen was het meer een recreatiezaal.
Wil je mijn aantekeningen zien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Even ter illustratie, als ik in het OLC zit krijg je dus dit soort zaken.
[afbeelding]
[veertien.gif]quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Geen dingen, gaarne.quote:
En terecht. School is nog best okay.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil weer naar school.
Welkom, dames en heren, bij 'Dingen Die Ik Nooit Had Gedacht'
Er gaat een groot talent aan je verloren, zie ik wel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
quote:
Verdulle. Als je hem eens thuis hebt, scan je het in, hm?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Ik niet begrijp.
Naja.
Mijn map ligt op school, had niets te leren
maak een foto ervanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Als je hem eens thuis hebt, scan je het in, hm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |