Eerst maar even oefenen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nog even niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Absoluut nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daar maak jij je druk om?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Hij is toch nog niet weg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is echt hoor:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
WAT DOET DIE AFGRIJSELIJKE FOTO IN DIT TOPIC?!
Ik hoop zo dat het een nepfoto isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja met geshopte textquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop zo dat het een nepfoto isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eej!
Er zijn zelfs mannen die dat willenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar we kunnen we vast oefenen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nog even niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Dat is Biogardequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja met geshopte textom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is geobsedeerd erdoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Post hij hem nog een keerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is Biogardeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(zie ONZ)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
Is je scriptie al klaar ??
Oh je was al verziektquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij moet nog 2 maanden rijzen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
Is je scriptie al klaar ??
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, zoiets. Af en toe even knedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij moet nog 2 maanden rijzen..
Ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul af en toequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Af en toe even knedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef -Marc- het volgende:
Vinden jullie het geen mooie foto danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wel natuurijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef -Marc- het volgende:
Vinden jullie het geen mooie foto danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het smakeloos.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh je was al verziektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil wel af en toe knedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Af en toe even knedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop