Absoluut nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En daar maak jij je druk om?
[..]
Hij is toch nog niet weg?
Die is echt hoor:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
WAT DOET DIE AFGRIJSELIJKE FOTO IN DIT TOPIC?!
Ik hoop zo dat het een nepfoto is.
Ja met geshopte textquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eej!
Er zijn zelfs mannen die dat willen![]()
Dat is Biogardequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaquote:
Ja, ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
Is je scriptie al klaar ??
Hij moet nog 2 maanden rijzen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
Is je scriptie al klaar ??
Ja, zoiets. Af en toe even knedenquote:
Ik vind het smakeloos.quote:
Als je van ietwat vadsige kerels met een hangzak houdt, is het een prachtfotoquote:
hahaha, wat dacht die kerel toen hij die foto nam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je van ietwat vadsige kerels met een hangzak houdt, is het een prachtfoto.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maarre liefje
Ben je er vanavond wel dan?
Zijn hoofd kennen we allemaal...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hahaha, wat dacht die kerel toen hij die foto nam.
Als mijn zak er maar gedeeltelijk op komt en mijn hoofd niet
![]()
Zal het wat boeien, hij is geil en wil watquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ze had toch een vriendje
Homewrecker!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zijn hoofd kennen we allemaal...
Gewoon even op foto's van de meet in Utrecht zoeken.
Hoi!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ze had toch een vriendje
Homewrecker!
Zo dubbel mogelijk denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoe dubbel moet dat kneden opgevat worden
ik zit momenteel in een verbouwing van de badkamer. Nu zijn die bouwvakkers zo slim geweest om hun spullen (elektronische apparaten, zoals lift en betonmolen) vergeten af te dekken en is er vanacht vocht in gekomen. Vervolgens de stroom erop gezet en toen ging er wat mis met de aardlekschakelaar en zijn er wat stoppen gesprongen. Waardoor waarschijnlijk mijn modem weer ontregeld is (inet doet het niet meer) en ik dus thuis geen inet heb. Vanmorgen al proberen te maken, maar tevergeefs....dus ik kan geen antwoord geven op je vraag. (om een lang verhaal kort te makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maarre liefje
Ben je er vanavond wel dan?
Volgens mij doet die het niet helemaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoi!
Hou je muis er is op
- edit
Net andersom
Tis anders nog best een lang verhaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zit momenteel in een verbouwing van de badkamer. Nu zijn die bouwvakkers zo slim geweest om hun spullen (elektronische apparaten, zoals lift en betonmolen) vergeten af te dekken en is er vanacht vocht in gekomen. Vervolgens de stroom erop gezet en toen ging er wat mis met de aardlekschakelaar en zijn er wat stoppen gesprongen. Waardoor waarschijnlijk mijn modem weer ontregeld is (inet doet het niet meer) en ik dus thuis geen inet heb. Vanmorgen al proberen te maken, maar tevergeefs....dus ik kan geen antwoord geven op je vraag. (om een lang verhaal kort te maken)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zit momenteel in een verbouwing van de badkamer. Nu zijn die bouwvakkers zo slim geweest om hun spullen (elektronische apparaten, zoals lift en betonmolen) vergeten af te dekken en is er vanacht vocht in gekomen. Vervolgens de stroom erop gezet en toen ging er wat mis met de aardlekschakelaar en zijn er wat stoppen gesprongen. Waardoor waarschijnlijk mijn modem weer ontregeld is (inet doet het niet meer) en ik dus thuis geen inet heb. Vanmorgen al proberen te maken, maar tevergeefs....dus ik kan geen antwoord geven op je vraag. (om een lang verhaal kort te maken)
nou ik kan het zelf meestal ook wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Fijn weer zeg
Maarre ik ken nog wel iemand die het kan fixen
Ik heb wel zo'n vaag vermoedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Fijn weer zeg
Ha! Ja! Nu wil je gewoon bij haar zijn!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Fijn weer zeg
Successquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga weer verder met het invoeren van mijn enquêtes
SPSS zekerquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal op je wachtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nou ik kan het zelf meestal ook wel.maarja as ik dus niet online verschijn, weet je hoe laat het is
![]()
Succesquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |