Welles.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef erodome het volgende:
Neen.....want doosje wordt niet ruimer van neuken, lippen worden niet groter van neuken.
Dat is maar tijdelijk.... daarna lopen ze weer leegquote:
Dus er is sprake van een groeiende poes!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:15 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk.... daarna lopen ze weer leeg![]()
Zoiets: na een beetje zoeken op google kun je er wel het een en ander over vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dus er is sprake van een groeiende poes!
uithangenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dus er is sprake van een groeiende poes!
Dus uitgewoondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Zoiets: na een beetje zoeken op google kun je er wel het een en ander over vinden
....Als ze opgewonden raakt, vullen de clitoris, het kapje over de clitoris en binnenste schaamlippen zich met bloed (tekening 2). Hierdoor worden ze roder en nemen ze in omvang toe....![]()
Zolang de schaamlippen niet groter worden als me oren vind ik het bestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Zoiets: na een beetje zoeken op google kun je er wel het een en ander over vinden
....Als ze opgewonden raakt, vullen de clitoris, het kapje over de clitoris en binnenste schaamlippen zich met bloed (tekening 2). Hierdoor worden ze roder en nemen ze in omvang toe....![]()
Dus die vrouwen met die enorme lippen zijn dus gewoon continu opgewonden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
....Als ze opgewonden raakt, vullen de clitoris, het kapje over de clitoris en binnenste schaamlippen zich met bloed (tekening 2). Hierdoor worden ze roder en nemen ze in omvang toe....
Is natuurlijk ook een manier om ernaar te kijken....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dus die vrouwen met die enorme lippen zijn dus gewoon continu opgewonden.
Eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een manier om ernaar te kijken....
Constant geil, wat wil je als man nog meer![]()
Een vrouw met een strak kutje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Constant geil, wat wil je als man nog meer![]()
Het kan best boven de 16 verdomme.quote:
inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het kan best boven de 16 verdomme.
Meer je best doen !
Te strak is ook een probleem, dan heb je namelijk een te dikke lulquote:
Of een te klein vrouwtje...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Te strak is ook een probleem, dan heb je namelijk een te dikke lul
Superstrak hoeft natuurlijk ook niet, als er maar geen dikke plakken rosbief uithangen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Te strak is ook een probleem, dan heb je namelijk een te dikke lul
Tijdens de seks ja, bij opwinding, in de schaamlippen zitten net als in de penis zwellichamen, maar dat blijft niet zo, jouw pik lubbert toch ook niet uit?quote:
Uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Tijdens de seks ja, bij opwinding, in de schaamlippen zitten net als in de penis zwellichamen, maar dat blijft niet zo, jouw pik lubbert toch ook niet uit?
Aha, dus pikken worden als ze vaak in erectie zijn geweest van die buisjes met hangende vellen eromheen, grappig, wist ik niet...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Die vel rekt uit en ook de zwellichamen.
Laat ze maar lekker hangen in hun bekrompen, kortzichtige, en totaal niet wetenschappelijk onderbouwde mening. We gaan het maar niet hebben over hun pikkiesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Aha, dus pikken worden als ze vaak in erectie zijn geweest van die buisjes met hangende vellen eromheen, grappig, wist ik niet...
Kom op zeg, doe niet zo dom...
Jep, in normale toestand.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Aha, dus pikken worden als ze vaak in erectie zijn geweest van die buisjes met hangende vellen eromheen, grappig, wist ik niet...
Dus als je zeg maar 40/50 bent, en je hebt seks met elkaar, dan is het ongeveer hetzelfde effect als met laarzen aan in een moddelpoel zompen?quote:
Ik kan je niet volgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus als je zeg maar 40/50 bent, en je hebt seks met elkaar, dan is het ongeveer hetzelfde effect als met laarzen aan in een moddelpoel zompen?
Ik zeg niet dat het een merkbaar verschil is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus als je zeg maar 40/50 bent, en je hebt seks met elkaar, dan is het ongeveer hetzelfde effect als met laarzen aan in een moddelpoel zompen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |