Dan is ze een hoerrrrquote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
laat een vrouw ook gewoon genieten, net zoals mannen dat mogen
Jij hebt terdege recht op je mening, maar voor mij is ze dan gewoon goedkoop.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
wat een gezeik altijd over uitgewoonde kutten
wat maakt het nou uit of je 15 verschillende mannen in je hebt gehad of 1 man die 15 keer in je komt?
Maakt echt niks uit hoor, dus iedereen die al jarenlang getrouwd is die zou dan ook een uitgelubberde kut moeten hebben als ze regelmatig sex hebben
echt een onzin wordt er weer verteld in dit topic
een kut lubbert niet uit, het is een spier, en die wordt echt niet slapper als je hem vaak gebruikt, hij keert gewoon steeds terug naar zijn oorspronkelijke staat
en weer dat gezeik over dat een vrouw een hoer is als ze zoveel sexpartners heeft gehad en een man dan stoer is word ik ook strontziek van, laat een vrouw ook gewoon genieten, net zoals mannen dat mogen
Waar ligt die grens dan? Als een meisje zich sexueel orienteert en bij de 15e pas een keerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef Developersrus het volgende:
Jij hebt terdege recht op je mening, maar voor mij is ze dan gewoon goedkoop.
Daar is geen echte reden voor, behalve dat het met de paplepel is ingegoten dat een vrouw die 'veel' mannen heeft gehad, vies is. En dat een man een veroveraar is. Over 30 a 50 jaar zal dat wel anders zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan? Als een meisje zich sexueel orienteert en bij de 15e pas een keer
een goeie minnaar vind die bij haar aansluit? Volgens de statistieken lopen er maar weinig
rond iig... Dat orienteren en ervaring opdoen is niet geslachtsgebonden vind ik...
Dus over 30 a 50 jaar zien we alleen nog maar uitgewoonde kutjes?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef FrigginHell het volgende:
[..]
Daar is geen echte reden voor, behalve dat het met de paplepel is ingegoten dat een vrouw die 'veel' mannen heeft gehad, vies is. En dat een man een veroveraar is. Over 30 a 50 jaar zal dat wel anders zijn.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef FrigginHell het volgende:
[..]
Daar is geen echte reden voor, behalve dat het met de paplepel is ingegoten dat een vrouw die 'veel' mannen heeft gehad, vies is. En dat een man een veroveraar is. Over 30 a 50 jaar zal dat wel anders zijn.
Die 'diepe' denkbeelden zijn nog in een generatie aan te passen als je de juiste methodequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef mgerben het volgende:
Dat denk ik niet.
Ik denk dat die patronen veel dieper liggen dan we toe willen geven.
Inderdaad, het is typisch dat na 50 jaar sexuele revolutie, hippies, feminisme en emancipatie een 'ervaren' vrouw een slet is en een ervaren man een 'echte' man. Daar is helemaal niets aan veranderd - hoe wenselijk dat ook is.
De samenleving is toch minder maakbaar dan dat, en die denkbeelden zitten blijkbaar heel diep.
Dan mogen we toch wel concluderen dat de afgelopen, zeg, 40 jaar, de juiste knopjes niet gevonden zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Die 'diepe' denkbeelden zijn nog in een generatie aan te passen als je de juiste methode
toepast... Ik ken vrij veel historische momenten waarin mensen vrij extreme denkbeelden
aannamen voor algemene waarheid in een niet al te lange tijd...
De samenleving is juist extreem maakbaar, als je maar op de juiste knopjes drukt...
Dus dat vrouwen zich sexueel zouden mogen orienteren is een wens van feministen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef mgerben het volgende:
Dan mogen we toch wel concluderen dat de afgelopen, zeg, 40 jaar, de juiste knopjes niet gevonden zijn.
Ik denk daarbij ook dat je niet te snel kunt concluderen dat de samenleving zo maakbaar is. Ten eerste is de 'gewenste' samenleving slechts de wens van een kleine minderheid (feministen), die dus de overgrote meerderheid (voetbalsupporters, tokkies ed) moeten overtuigen van de gelijkwaardigheid van man en vrouw....
Ten tweede blijkt dat er ook biologische factoren meespelen. Vooral wanneer je even niet oplet, en op je gevoel koerst, wordt je gedrag beïnvloedt door je instincten.
Dat is misschien niet politiek wenselijk, maar het is wel het resultaat van 100 miljoen jaar evolutie. Dat poets je niet weg door te zeggen dat het nu uit is met die onzin, en dat de feministen het beter weten.
uh, oke...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Dragon_Skull het volgende:
Ok,
Dit zijn dus niet de reacties die ik uit wilde lokken, maar "o" zo begrijpelijk kunnen zijn.
Is er nog iemand die hier een serieuze reactie op kan geven ipv te oordelen ??
Spreek voor jezelf...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Inderdaad, het is typisch dat na 50 jaar sexuele revolutie, hippies, feminisme en emancipatie een 'ervaren' vrouw een slet is en een ervaren man een 'echte' man. Daar is helemaal niets aan veranderd - hoe wenselijk dat ook is.
Buiten het feit dat de schouders het meest worden belast ligt dit puur aan hoe je traint.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef K33T het volgende:
Hoe komen de vrouwen hier eigenlijk bij dat een vrouw niet uitgewoond kan zijn, aangezien het een spier is?
Bij bodybuilders zie je meestal dat spieren beginnen te trekken naar het borst, omdat die het meest gebruikt wordt. Zo ook bij vrouwen, dat bepaalde spiergroepen 'ergens heen gaan trekken'.
Of als je lui ben, gebruik je een fles azijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:39 schreef badlittlegirl het volgende:
als je bekkembodem oefeningen doet blijft het een stuk strakker...
Bodybuilding gaat dan ook ver voorbij wat gezond is, ken ook bodybuilders die wat te ver zijn gegaan even en waarbij een spier scheurt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef K33T het volgende:
Hoe komen de vrouwen hier eigenlijk bij dat een vrouw niet uitgewoond kan zijn, aangezien het een spier is?
Bij bodybuilders zie je meestal dat spieren beginnen te trekken naar het borst, omdat die het meest gebruikt wordt. Zo ook bij vrouwen, dat bepaalde spiergroepen 'ergens heen gaan trekken'.
De bekkenbodemspier, ja dus wel een spiergroep.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de schouders het meest worden belast ligt dit puur aan hoe je traint.
En dat het een spier is zegt niet zo veel... is het uberhaupt een spier? Volgens mij niet.
Nee, de pikken van mannen zijn nu niet zo indrukwekkend dat ze schade aan die spier kunnen veroorzaken waardoor er een permanente verwijdering kan ontstaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef K33T het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op m'n eerdere vraag, of vrouwen uitgewoond kunnen raken (ook al gaat het om een miniem verschil, en verschilt per vrouw natuurlijk).
Ja, wat wil je nou?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:08 schreef erodome het volgende:
Nu wil ik de man nog weleens tegenkomen met een pik van 15 cm doorsnede, of eigenlijk liever niet
Natuurlijk niet, een doos is elastisch. Als je elke dag poept, blijft je anus toch ook niet open staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef K33T het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op m'n eerdere vraag, of vrouwen uitgewoond kunnen raken (ook al gaat het om een miniem verschil, en verschilt per vrouw natuurlijk).
Als je dit nou direkt aan het begin van dit topic had gezegd, dan zou het topic op slot gekund.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een doos is elastisch. Als je elke dag poept, blijft je anus toch ook niet open staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |