Ik denk iets met spijker en kopquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Het is je tweede vriendin en dan zeg je dat ze anders is dan wat je gewend bent?
Ja, wat dacht je dan? Dat elke vagina hetzelfde is?
Of heb je zelf ook al 15 meisjes uitgewoond?
basic line hetgeen ik ook al zei in een van de eerste posts.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, ik heb meer dan 100 mensen in mijn bed gehad, heb een relatie van 14 jaar met een gemiddelde van 4 a 5 keer per week seks, mag gaarne expirimenteren, heb grote en kleine dingen in me gahad, heb een kind, dus ben bevallen...
Ga jij mij nu vertellen dat het niet is zoals het is bij mij????
Iets wat ik ervaar, het lichaam waar ik al altijd in heb gezeten, dus weet hoe dat zich ontwikkeld?
Ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik een pink(van mezelf, net zo klein als ik ben dus) strak kan omsluiten, dat ik kan "werken" met mijn bekkenbodem en dat ik strakker ben als voor de bevalling omdat ik mijn bekkenbodem goed ben gaan onderhouden.
Dit is gewoon een nare fabel die door mannen verzonnen is waar totaal geen grond in zit, als je logisch nadenkt en bedenkt wat de strakheid bepaald dan weet je gelijk al dat het niet van seks ruim gaat worden.
Als jij je arm strekt he, krijg je hem daarna toch ook weer gewoon gebogen, als je vaak strekt en buigt dan wordt het toch niet slapper, waarom denk je dan dat dat daar wel zo werkt, het is een SPIER, een spier wordt niet slap van gebruik, een spier wordt slap van geen gebruik...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Dragon_Skull het volgende: Zelf heeft ze het nu over ongeveer 12-15 mannen met wie ze naar bed is geweest.
sWaarom niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:15 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
ik lees die berichten van erodome niet.. niet echt mijn ding
Er zullen altijd uitzonderingen op de regel zijn en als je die boel traint kan het idd helpen dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, ik heb meer dan 100 mensen in mijn bed gehad, heb een relatie van 14 jaar met een ....gestopt met lezen
Jij hebt voor de kinderen gezorgd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Darkwolf het volgende:
Maakt geen donder uit dude!
Zo ken ik een vrouw die wel 5 kinderen op de wereld heeft gezet en gewoon weer haar strakke poes terug krijgt na een tijdje.
Niks uitgewoont, niks ruimer, niks geen lippen die naar buiten staan!
Jazeker wel. Door veel gebruik wordt hij alleen maar groter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:03 schreef Aventura het volgende:
Jippie, ik ben blij dat Erodome af en toe meekijkt, die kan alles zo goed verwoorden. Zeker over dit onderwerp, ik wist dat ze zou komen
Het moge nu wel duidelijk zijn dat een vagina niet verandert van heel veel seks. Jouw pik verandert toch ook niet? Verder vind ik het knap dat je denkt te kunnen merken hoeveel seks iemand heeft gehad. Okay, onervarenheid kan je wel oppikken, maar het verschil tussen 4 of 14 lovers? Nee hoor.
Sukkel, die lippen staan bij elke meid anders... En dat heeft niks met uitgewoond te maken.... Whahahahahaha je denkt toch niet dat iedereen aan die lippen loopt te trekken of wel....quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Dragon_Skull het volgende:
Hoi,
Sereuze vraag,
Ik heb een tijd geleden een meisje leren kennen met wie ik een relatie ben begonnen. Echter ze had al een stuk of drie, vier vriendjes voor me gehad, en voor mij was het mijn 2e vriendin pas. Nu liep de relatie niet echt heel erg leker, ik had het idee dat ze dingen verzweeg en niet eerlijk was. Daarom heb ik het ook uitgemaakt vorige maand. Wel hebben we nog steeds contact.
Nu uiteindelijk na heel veel praten kwam het hoge woord eruit, ze schaamde zich enorm voor haar verleden aangezien ze zo'n beetje met elke man/vent/jongen mee is geweest en naar bed is geweest die ze tegenkwam op dates. Zelf heeft ze het nu over ongeveer 12-15 mannen met wie ze naar bed is geweest.
Eerlijk gezegd boeit het mij niet, ik weet namelijk hoe het komt. Maar toen ik dus de 1e keer met haar naar bed ging had ik al het gevoel dat ze veel meer sex gehad zou moeten hebben dan ze gezegd heeft. Niet dat ze nu super ruim is van binnen, maar eerder dat haar schaamlippen zo ver open staan dan ik gewend was. Of is ze gewoon ubergeil ?? Ik zou het namelijk echt niet weten![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef patrickt38 het volgende:
Elke kut is verschillend. De ene is net alsof het met een scheermesje is opengesneden, de andere net alsof ze er met een botte bijl een gleuf in hebben gemaakt.
Echter, het resultaat is hetzelfde: je komt erin klaar
proestquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef TiMmS het volgende:
[..]
Ondertussen verkondig je wel dat ze een uitgewoonde tunnel heeft op Fok!
Ik hoop dat zij jouw openheid kan waarderen.![]()
leg uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Een kut is geen wiellager!
Wiellagers slijten door gebruik, die moet je vervangen......quote:
Dat heb je als man ook met de poes van je vrouw, maar dat noemen we 'inruilen'...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wiellagers slijten door gebruik, die moet je vervangen......
Dan ruil je niet de kut, maar "de hele auto" inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat heb je als man ook met de poes van je vrouw, maar dat noemen we 'inruilen'...
Hoeft niet perse als het 'omhulsel' je nog wel aanstaat...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dan ruil je niet de kut, maar "de hele auto" in![]()
Kutjes slijten ook door gebruik, dat kun je gewoon zien. In het begin zie je nog geen binnenste lipjes maar na veel gebruik gaan ze er helemaal uithangen. Daardoor kun je precies zien hoever een meisje is uitgewoond. Heb je ooit een meisjesbaby met uithangende binnenste lipjes gezien? Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wiellagers slijten door gebruik, die moet je vervangen......
Omdat die zich pas in de puberteit verder ontwikkelen misschien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
Heb je ooit een meisjesbaby met uithangende binnenste lipjes gezien? Ik bedoel maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |