Als het nou een man was geweest, danquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Nouk het volgende:
Wat een vieze hoer.
als een man uitgewoont is dan is het een homoquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als het nou een man was geweest, dan![]()
Maar ja dan had jij er niets aan natuurlijk...
alsof mannen niet zoveel mogelijk met veel vrouwen naar bed willenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Nouk het volgende:
Wat een vieze hoer.
*Nu* is ze eindelijk eens eerlijk naar iemand toe, en dat ben ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Stiles het volgende:
[..]
alsof mannen niet zoveel mogelijk met veel vrouwen naar bed willen
dat hij twijfelt over het feit dat ze eerlijk is kan ik me wel voorstellen
"Schat we moeten het eens even hebben over je je schaamlippen, ga even zitten."quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef Stiles het volgende:
denk beste wat je kan doen is met haar gaan zitten praten
face to face
nu ze eerlijk alles verteld heeft zijn jullie al een grote stap verderquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Dragon_Skull het volgende:
[..]
*Nu* is ze eindelijk eens eerlijk naar iemand toe, en dat ben ik.
Ze heeft gewoon een pleuris jeugd achter de rug en zoekt iets in mannen wat blijkbaar 90% haar neit wilde geven. Alleen maar ge/misbruiken.
Juist ook daarom heeft ze tegenover mij nu eindelijk open kaart gespeeld omdat ik anders was dan al die andere mannen en ik het nu uit gemaakt heb. Ze *mist* mij nu echt en heeft besloten eerlijk te zijn.
Tsja...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Het is je tweede vriendin en dan zeg je dat ze anders is dan wat je gewend bent?
Ja, wat dacht je dan? Dat elke vagina hetzelfde is?
Of heb je zelf ook al 15 meisjes uitgewoond?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
"Schat we moeten het eens even hebben over je je schaamlippen, ga even zitten."
Dankje,quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:24 schreef Stiles het volgende:
[..]
nu ze eerlijk alles verteld heeft zijn jullie al een grote stap verder
reactie die ik net gaf was bedoeld voor degene met een kinderachtige opmerking..
niet naar jou toe TS
Ja maar stille waters hebben diepe gronden, of, zoals een vriend van mij hem vaak verbasterd: stille waters hebben diepe grotten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef badlittlegirl het volgende:
mijn echt had echt een supergrote lul... ik had er flink moeite mee. en dat heb ik hem verteld ook.
nou sprak ik hem laatst en zijn huidige vriendinnetje heeft nergens last van..
heeft zij dan ook gelijk een flubberkut.. of is zij compleet uitgewoont? dacht het niet.. het is een heel net meisje
Dat zou heel goed kunnen idd...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:24 schreef speknek het volgende:
Als ze twaalf keer een one night stand heeft gehad en drie relaties van een half jaar ofzo, dan heeft ze nog steeds minder vaak seks gehad dan wanneer je bijvoorbeeld drie jaar een vriendin hebt. Nou mijn vriendin is (gelukkig) nog niet uitgelubberd, zou ook wat zijn. Denk dat heel wat mensen daar last van zouden hebben in een relatie.
(ja of die twaalf one-night stands waren allemaal grote negers, dat zou ook nog kunnen).
Denk dus dat ze van nature ruimer is, of ze psychologisch gewoon veel makkelijker seks heeft met mannen (eventueel door ervaring), en daardoor ontspannener is.
Ondertussen verkondig je wel dat ze een uitgewoonde tunnel heeft op Fok!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef Dragon_Skull het volgende:
[..]
blablablaba Ik vind eerlijkheid en openheid in een relatie voorop staan in alles !
Dankjewel voor deze antwoorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef flyckje het volgende:
elke vrouw is anders. Dus dat haar schaamlippen niet overeenkomen met uw vorige vriendinnen maakt dus eigenlijk niet uit. Wie weet waren uw exen wel afwijkend van de """niet bestaande standaard""". Moet u dan ook gelijk geven toen je zei "het boeit me niet", het boeit inderdaad niet.
Ik zou mij persoonlijk ook vragen stellen over 'het uitgewoont zijn' want heel dat concept is dikke bullshit. Komt nog eens bij dat een vrouw met 1 vriend veel meer seks gehad kan hebben dan 17 keer met verschillende mannen. Dus zie zelfs niet in waarom je nog maar zou denken dat ze uitgewoont is. Die gedachte toont ook weinig respect naar het vrouwelijke geslacht toe. Dat het al aan het aftakelen is na paar sexbeurten... hetgeen waar het voor dient, de zin van het leven ...
heb je het haar gevraagd? Dat ze rare lippen heeft?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Dragon_Skull het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze antwoorden.
Ik had al zo'n vermoeden, maar zoals ik eerder al zei. "Ik ben een groentje"
Dit waren gewoon mijn laatste twijfels waar ik over na zat te denken.
Ik neem haar verder absoluut niks kwalijk. Al schaamt ze zich er zelf enorm voor. Ik accepteer haar voor wie ze is.
Nee,quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
heb je het haar gevraagd? Dat ze rare lippen heeft?
Yow, jij bent zo intiem met een vrouw die bij een andere kerel 5 kinderen heeft, maar jou elke keer voor en na de geboorte van een kind haar vagina gaat tonen???????quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Darkwolf het volgende:
Maakt geen donder uit dude!
Zo ken ik een vrouw die wel 5 kinderen op de wereld heeft gezet en gewoon weer haar strakke poes terug krijgt na een tijdje.
Schaamlippen zetten ook op als de vrouw geil is en die gaan dan een btje uit elkaar staan,quote:
Ten eerste zou ik direct ophouden je vriendin als 'uitgewoond' te typeren. Dat is niet echt een opsteker voor een meisje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Dragon_Skull het volgende:
Ok,
Dit zijn dus niet de reacties die ik uit wilde lokken, maar "o" zo begrijpelijk kunnen zijn.
Is er nog iemand die hier een serieuze reactie op kan geven ipv te oordelen ??
Wat is jouw probleem ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Yow, jij bent zo intiem met een vrouw die bij een andere kerel 5 kinderen heeft, maar jou elke keer voor en na de geboorte van een kind haar vagina gaat tonen???????
Ben jij een gyneacoloog of zijn die 5 kinderen van jou?
Of lul jij gewoon uit je nek?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef flyckje het volgende:
elke vrouw is anders. Dus dat haar schaamlippen niet overeenkomen met uw vorige vriendinnen maakt dus eigenlijk niet uit. Wie weet waren uw exen wel afwijkend van de """niet bestaande standaard""". Moet u dan ook gelijk geven toen je zei "het boeit me niet", het boeit inderdaad niet.
Ik zou mij persoonlijk ook vragen stellen over 'het uitgewoont zijn' want heel dat concept is dikke bullshit. Komt nog eens bij dat een vrouw met 1 vriend veel meer seks gehad kan hebben dan 17 keer met verschillende mannen. Dus zie zelfs niet in waarom je nog maar zou denken dat ze uitgewoont is. Die gedachte toont ook weinig respect naar het vrouwelijke geslacht toe. Dat het al aan het aftakelen is na paar sexbeurten... hetgeen waar het voor dient, de zin van het leven ...
Dan nogsteeds komt het niet van de hoeveelheid seks, maar van haar slappe bekkenbodem...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef jehovaguerilla het volgende:
Een ex van mij had wel gewoon een grote poes.
Ging de sex het eerste kwartier wel omdat ze 'm strak maakte maar na dat kwartiertje was het zo wijd en nat dat ik bijna nix meer voelde. Moest je weer een of ander vaag standje aannemen.
Dit terwijl ik zeker geen kleine heb.
Nu was dit exemplaar wel afkomstig uit de prostitutie dus 4/5 dagen in de week een stuk of 12 eroverheen.
Ik moet echt lachen om de TS ,12 tot 15 haha... ga er maar vanuit dat een vrouw 1/3 opbiecht.
Dan heeft ze er wel wat meer gehad maar die trut van mijn exje die is pas heavy-duty gebruikt ,joh!
Ook niet waar, om een kind doorgang te laten krijgen geeft het lichaam weekmakers af om spieren en pezen week te krijgen zodat ze meer kunnen hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef kaos- het volgende:
Om een eerlijk antwoord te geven. Heb 3 jaar lang minimaal 4 keer per week sex gehad met mn ex-vriendin, maar na die 3 jaar stonden de lipjes nog zo strak als een huis hoor.
Niet omdat ik zo'n kleine jongen heb, maar omdat ze van nature al strak waren.
Denk persoonlijk niet dat je een kut kan uitwonen zodat het zooitje zo slap als een vaatdoek wordt.
Pas als er kinderen uitgeperst worden, dan wordt het een ander verhaal
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef badlittlegirl het volgende:
nou sprak ik hem laatst en zijn huidige vriendinnetje heeft nergens last van..
heeft zij dan ook gelijk een flubberkut.. of is zij compleet uitgewoont? dacht het niet.. het is een heel net meisje
Schat, ik heb meer dan 100 mensen in mijn bed gehad, heb een relatie van 14 jaar met een gemiddelde van 4 a 5 keer per week seks, mag gaarne expirimenteren, heb grote en kleine dingen in me gahad, heb een kind, dus ben bevallen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef jehovaguerilla het volgende:
Geloof me... als je weet hoeveel dingen zij in haar poes gedouwd heeft .. een vrouw die een flinke bevalling heeft gehad is ook niet meer hetzelfde van onder.
Dat is vergelijkbaar. Sommige vrouwen zijn iets 'forser' gebouwd ,dat is waar maar als jij bovengemiddeld veel sex hebt en je doet er ook rare spelletjes bij dan wordt jouw roosje ook een vleesetende plant hoor!
Iets anders beweren is bullshit.
Is toch ook zo, een man slijt toch ook niet van al dat gebruik, zijn bekkenbodem wordt daar toch ook niet slap van waardoor hij zijn pik in een cactus moet douwen voordat hij wat voelt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:31 schreef jehovaguerilla het volgende:
Tja... ik doe me best om serieus te blijven.
Ik denk iets met spijker en kopquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Het is je tweede vriendin en dan zeg je dat ze anders is dan wat je gewend bent?
Ja, wat dacht je dan? Dat elke vagina hetzelfde is?
Of heb je zelf ook al 15 meisjes uitgewoond?
basic line hetgeen ik ook al zei in een van de eerste posts.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, ik heb meer dan 100 mensen in mijn bed gehad, heb een relatie van 14 jaar met een gemiddelde van 4 a 5 keer per week seks, mag gaarne expirimenteren, heb grote en kleine dingen in me gahad, heb een kind, dus ben bevallen...
Ga jij mij nu vertellen dat het niet is zoals het is bij mij????
Iets wat ik ervaar, het lichaam waar ik al altijd in heb gezeten, dus weet hoe dat zich ontwikkeld?
Ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik een pink(van mezelf, net zo klein als ik ben dus) strak kan omsluiten, dat ik kan "werken" met mijn bekkenbodem en dat ik strakker ben als voor de bevalling omdat ik mijn bekkenbodem goed ben gaan onderhouden.
Dit is gewoon een nare fabel die door mannen verzonnen is waar totaal geen grond in zit, als je logisch nadenkt en bedenkt wat de strakheid bepaald dan weet je gelijk al dat het niet van seks ruim gaat worden.
Als jij je arm strekt he, krijg je hem daarna toch ook weer gewoon gebogen, als je vaak strekt en buigt dan wordt het toch niet slapper, waarom denk je dan dat dat daar wel zo werkt, het is een SPIER, een spier wordt niet slap van gebruik, een spier wordt slap van geen gebruik...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Dragon_Skull het volgende: Zelf heeft ze het nu over ongeveer 12-15 mannen met wie ze naar bed is geweest.
sWaarom niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:15 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
ik lees die berichten van erodome niet.. niet echt mijn ding
Er zullen altijd uitzonderingen op de regel zijn en als je die boel traint kan het idd helpen dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, ik heb meer dan 100 mensen in mijn bed gehad, heb een relatie van 14 jaar met een ....gestopt met lezen
Jij hebt voor de kinderen gezorgd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Darkwolf het volgende:
Maakt geen donder uit dude!
Zo ken ik een vrouw die wel 5 kinderen op de wereld heeft gezet en gewoon weer haar strakke poes terug krijgt na een tijdje.
Niks uitgewoont, niks ruimer, niks geen lippen die naar buiten staan!
Jazeker wel. Door veel gebruik wordt hij alleen maar groter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:03 schreef Aventura het volgende:
Jippie, ik ben blij dat Erodome af en toe meekijkt, die kan alles zo goed verwoorden. Zeker over dit onderwerp, ik wist dat ze zou komen
Het moge nu wel duidelijk zijn dat een vagina niet verandert van heel veel seks. Jouw pik verandert toch ook niet? Verder vind ik het knap dat je denkt te kunnen merken hoeveel seks iemand heeft gehad. Okay, onervarenheid kan je wel oppikken, maar het verschil tussen 4 of 14 lovers? Nee hoor.
Sukkel, die lippen staan bij elke meid anders... En dat heeft niks met uitgewoond te maken.... Whahahahahaha je denkt toch niet dat iedereen aan die lippen loopt te trekken of wel....quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Dragon_Skull het volgende:
Hoi,
Sereuze vraag,
Ik heb een tijd geleden een meisje leren kennen met wie ik een relatie ben begonnen. Echter ze had al een stuk of drie, vier vriendjes voor me gehad, en voor mij was het mijn 2e vriendin pas. Nu liep de relatie niet echt heel erg leker, ik had het idee dat ze dingen verzweeg en niet eerlijk was. Daarom heb ik het ook uitgemaakt vorige maand. Wel hebben we nog steeds contact.
Nu uiteindelijk na heel veel praten kwam het hoge woord eruit, ze schaamde zich enorm voor haar verleden aangezien ze zo'n beetje met elke man/vent/jongen mee is geweest en naar bed is geweest die ze tegenkwam op dates. Zelf heeft ze het nu over ongeveer 12-15 mannen met wie ze naar bed is geweest.
Eerlijk gezegd boeit het mij niet, ik weet namelijk hoe het komt. Maar toen ik dus de 1e keer met haar naar bed ging had ik al het gevoel dat ze veel meer sex gehad zou moeten hebben dan ze gezegd heeft. Niet dat ze nu super ruim is van binnen, maar eerder dat haar schaamlippen zo ver open staan dan ik gewend was. Of is ze gewoon ubergeil ?? Ik zou het namelijk echt niet weten![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef patrickt38 het volgende:
Elke kut is verschillend. De ene is net alsof het met een scheermesje is opengesneden, de andere net alsof ze er met een botte bijl een gleuf in hebben gemaakt.
Echter, het resultaat is hetzelfde: je komt erin klaar
proestquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef TiMmS het volgende:
[..]
Ondertussen verkondig je wel dat ze een uitgewoonde tunnel heeft op Fok!
Ik hoop dat zij jouw openheid kan waarderen.![]()
leg uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Een kut is geen wiellager!
Wiellagers slijten door gebruik, die moet je vervangen......quote:
Dat heb je als man ook met de poes van je vrouw, maar dat noemen we 'inruilen'...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wiellagers slijten door gebruik, die moet je vervangen......
Dan ruil je niet de kut, maar "de hele auto" inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat heb je als man ook met de poes van je vrouw, maar dat noemen we 'inruilen'...
Hoeft niet perse als het 'omhulsel' je nog wel aanstaat...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dan ruil je niet de kut, maar "de hele auto" in![]()
Kutjes slijten ook door gebruik, dat kun je gewoon zien. In het begin zie je nog geen binnenste lipjes maar na veel gebruik gaan ze er helemaal uithangen. Daardoor kun je precies zien hoever een meisje is uitgewoond. Heb je ooit een meisjesbaby met uithangende binnenste lipjes gezien? Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wiellagers slijten door gebruik, die moet je vervangen......
Omdat die zich pas in de puberteit verder ontwikkelen misschien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
Heb je ooit een meisjesbaby met uithangende binnenste lipjes gezien? Ik bedoel maar...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
Kutjes slijten ook door gebruik, dat kun je gewoon zien. In het begin zie je nog geen binnenste lipjes maar na veel gebruik gaan ze er helemaal uithangen. Daardoor kun je precies zien hoever een meisje is uitgewoond. Heb je ooit een meisjesbaby met uithangende binnenste lipjes gezien? Ik bedoel maar...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
Kutjes slijten ook door gebruik, dat kun je gewoon zien. In het begin zie je nog geen binnenste lipjes maar na veel gebruik gaan ze er helemaal uithangen. Daardoor kun je precies zien hoever een meisje is uitgewoond. Heb je ooit een meisjesbaby met uithangende binnenste lipjes gezien? Ik bedoel maar...
*kuch*zwaartekracht*kuch*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
Bij deze: dat is dus absoluut niet zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:47 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Maar er zullen altijd zwaar geschapen vrouwen zijn en het baren van kinderen bijv. is dus echt wel van invloed op de strakheid van je roze grotje.
Ga 's een paar mannen vragen wiens vrouw kinderen heeft geworpen.
En soms komt het nooit meer goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef rameijer het volgende:
[..]
Bij deze: dat is dus absoluut niet zoNa een paar maanden tot een half jaar is het weer normaal.
Dus van elke keer neuken slijt de vagina een beetje? Tot welke leeftijd zou een vrouw dan kunnen neuken? En wat was jij dan van plan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
Wees reeël.. misschien kan je het nu door je spieren aan te spannen maar vroegah was dat niet nodig.
Probeer die boel maar strak te houden als je een paar uur ligt te krikken... 'k denk dat het leuker voor jouw partner is dan voor jezelf... m'n ex moest daar ook zwaar haar best voor doen.
De combinatie wijd en vochtig helpt de frictie niet echt.
Blij dat ik van haar af ben
En wat is eigenlijk je mening over mannen die veel vrouwen hebben gehad?quote:
Slijten is misschien niet helemaal het juiste woord, maar je kunt wel zien dat een vrouw veel ervaring heeft tussen de benen. Dan gaan de binnenste lippen gewoon iets meer naar buiten hangen. Seks is dan nog gewoon mogelijk hoor... Net als een bij een oude auto gaan de deuren moeilijker dicht als deze veel gebruikt is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Dus van elke keer neuken slijt de vagina een beetje? Tot welke leeftijd zou een vrouw dan kunnen neuken? En wat was jij dan van plan?Als je denkt alle vrouwen boven de 30(?) versleten zijn en met blijheid weggedaan moeten worden
Inderdaad, de vagina slijt een beetje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Dus van elke keer neuken slijt de vagina een beetje? Tot welke leeftijd zou een vrouw dan kunnen neuken? En wat was jij dan van plan?Als je denkt alle vrouwen boven de 30(?) versleten zijn en met blijheid weggedaan moeten worden
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef Stiles het volgende:
Ze kan er maar eens het beste op gaan zitten en er dan over praten
facial to facial
Je verwart wat dingen, dat lippen meer naar buiten gaan hangen komt niet door veel sex. Het is gwoon de ouderdom, net zoals je hangtietjes kan krijgen krijg je ook een hangkutje of een hanglulletjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef slashyou het volgende:
[..]
Slijten is misschien niet helemaal het juiste woord, maar je kunt wel zien dat een vrouw veel ervaring heeft tussen de benen. Dan gaan de binnenste lippen gewoon iets meer naar buiten hangen. Seks is dan nog gewoon mogelijk hoor... Net als een bij een oude auto gaan de deuren moeilijker dicht als deze veel gebruikt is.
Dat is wat de vrouwtjes je doen willen geloven. Nee hoor... ik heb er genoeg gezien om te weten hoe het echt zit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je verwart wat dingen, dat lippen meer naar buiten gaan hangen komt niet door veel sex. Het is gwoon de ouderdom, net zoals je hangtietjes kan krijgen krijg je ook een hangkutje of een hanglulletje
Laat me raden, tis een complot?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:05 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dat is wat de vrouwtjes je doen willen geloven. Nee hoor... ik heb er genoeg gezien om te weten hoe het echt zit.
IK ben bevallen, anderen ook, het kost het lichaam van een vrouw vele maanden om klaar te zijn zoiets door te laten, daarna kost het ongeveer evenlang om de boel weer op orde te krijgen, maar op orde komt het echt... gaan sloten hormonen overheen om dat allemaal voor elkaar te krijgen, het is minder makkelijk dan het lijkt, zeer complex systeem en niet gemaakt om stuk te gaan van het gebruik waarvoor het bedoeld is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:47 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Er zullen altijd uitzonderingen op de regel zijn en als je die boel traint kan het idd helpen dat zeg ik niet.
Maar er zullen altijd zwaar geschapen vrouwen zijn en het baren van kinderen bijv. is dus echt wel van invloed op de strakheid van je roze grotje.
Ga 's een paar mannen vragen wiens vrouw kinderen heeft geworpen.
Zucht....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
En soms komt het nooit meer goed
Vrouwen die inscheuren na de bevalling moeten ook weer aan elkaar genaaid worden....behehe
En voor de vrouwen die claimen hun pink strak te kunnen omsluiten met hun poesje nadat ze door honderden kerels aan stukken zijn gescheurd:
Wees reeël.. misschien kan je het nu door je spieren aan te spannen maar vroegah was dat niet nodig.
Probeer die boel maar strak te houden als je een paar uur ligt te krikken... 'k denk dat het leuker voor jouw partner is dan voor jezelf... m'n ex moest daar ook zwaar haar best voor doen.
De combinatie wijd en vochtig helpt de frictie niet echt.
Blij dat ik van haar af ben
Heel stom dat het voor mannen stoer is en voor vrouwen als hoerig word gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Stiles het volgende:
[..]
alsof mannen niet zoveel mogelijk met veel vrouwen naar bed willen
dat hij twijfelt over het feit dat ze eerlijk is kan ik me wel voorstellen
Nee, dat is totaal natuurlijk en logisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:29 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Heel stom dat het voor mannen stoer is en voor vrouwen als hoerig word gezien
Ik ken anders een paar vrouwtjes die dat oergevoel echt niet meer bezitten, in tegendeel zelf. Helaas voor hun is dat ook te zien als ze hun benen spreiden, in plaats van 2 mooie strakke lipjes hangt er van alles uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:00 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van evolutie van tienduizenden jaren, je kan niet verwachten dat je dat oergevoel er snel uitkrijgt.
Ik heb ook meisjes gezien die dat hadden die echt niet veel seks hadden gehad, elke vrouw ziet er namelijk anders uit, sommige hebben een hamburgerdoosje zoals dat geloof ik genoemd wordt, andere hebben 1 binnenste schaamlip die uitsteekt, de ander heeft weer 2 uitstekende schaamlippen, bij de een zitten er friemeltjes aan, bij de ander zijn ze redelijk gelijk, enz enz enz enz enz enzquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ik ken anders een paar vrouwtjes die dat oergevoel echt niet meer bezitten, in tegendeel zelf. Helaas voor hun is dat ook te zien als ze hun benen spreiden, in plaats van 2 mooie strakke lipjes hangt er van alles uit![]()
Hoe ziet het er intussen bij jou uit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb ook meisjes gezien die dat hadden die echt niet veel seks hadden gehad, elke vrouw ziet er namelijk anders uit, sommige hebben een hamburgerdoosje zoals dat geloof ik genoemd wordt, andere hebben 1 binnenste schaamlip die uitsteekt, de ander heeft weer 2 uitstekende schaamlippen, bij de een zitten er friemeltjes aan, bij de ander zijn ze redelijk gelijk, enz enz enz enz enz enz
Kutjes heb je in 1001 maten en vormen, variatie heet dat gewoon.
Pak hem beet hetzelfde als 10 jaar geleden, zelfs langer, heb foto's van mezelf van toen ik ongeveer 16/17 was, is niet veel veranderd, echt niet, soms denk ik dat mijn binnenste schaamlippen wel iets duidelijker zijn geworden, maar dat is niet veel in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe ziet het er intussen bij jou uit?
Jullie tijd komt ook nog wel, knultjes.quote:Masters & Johnson hebben 35 jaar geleden gezonde oudere mannen (tussen de 50 en 90) in hun laboratorium onderzocht. Zij vonden dat de erecties minder hard werden, de ejaculaties minder krachtig en minder intens waren en dat het langer duurde na een ejaculatie voor de man opnieuw een goede erectie kon krijgen. Veel ouder wordende mannen realiseren zich dit onvoldoende, want in hun hoofd blijven ze altijd jong....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |