zucht, ik zal het wel eens vragen dan, sjonge jonge zeurquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
![]()
het zijn maar foto. kan toch geen kwaad..?
zelfs dat wordt me niet gegund. gegunt. ge-gund, hoe spel je dat precies?
GA NAAR BED, KLEINTJE!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zucht, ik zal het wel eens vragen dan, sjonge jonge zeur![]()
Zal ik jou eens wat vertellen, ik ga met je trouwen in gemeenschap van goederen. Strak plan he!quote:hockey, tennis, computeren, msnnensaxofoon/dwarsfluit spelen, fietsen, zwemmen, met vriendinnen gek doen
![]()
ze solliciteert naar de titel "Onbereikbare Fok-Bitch van het jaar!"... dus alleen de Fok! players kunnen er wat meequote:
neuj, niemand kan wat met mij doen hierquote:Op maandag 11 september 2006 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
ze solliciteert naar de titel "Onbereikbare Fok-Bitch van het jaar!"... dus alleen de Fok! players kunnen er wat mee![]()
Wat mot jij van mijn zus?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:41 schreef Scorpion22 het volgende:
En is je zus al thuis frederiqueske??
quote:Op maandag 11 september 2006 07:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Wat mot jij van mijn zus?![]()
Je probeert nogal stoer en geemancipeerd (zoek de betekenis maar even op, wil je?) over te komen, maar je weet zelf ook dat iedere vent alles met je kan doen nadat je drie Breezers op hebt.quote:Op maandag 11 september 2006 06:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
neuj, niemand kan wat met mij doen hier![]()
![]()
Ik probeer helemaal niet stoer over te komen, maja, en ik drink geen breezers want lust geen alcohol, en ik ben zeker niet makkelijk hoor en geen vent hoef met zijn tengels aan mij te komen, mag je best proberen maar dan heb je geen balletjes meerquote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
[..]
Je probeert nogal stoer en geemancipeerd (zoek de betekenis maar even op, wil je?) over te komen, maar je weet zelf ook dat iedere vent alles met je kan doen nadat je drie Breezers op hebt.![]()
Verder ben je wel leuk. Pics?
is dat een excuusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Het is weekendhooren ik zit op mijn zus te wachten die komt zo thuis van het uitgaan
![]()
]
ja, want ik kan niet eerder slapen als ik niet zeker weet dat ze goed thuis is gekomenquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet stoer over te komen, maja, en ik drink geen breezers want lust geen alcohol, en ik ben zeker niet makkelijk hoor en geen vent hoef met zijn tengels aan mij te komen, mag je best proberen maar dan heb je geen balletjes meermaja, en hoe weet je of ik leuk ben
ik heb pas nog ergens een pic gepost dus ga maar kijken (zoeken)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |