Ik vond Alfred Molina juist een van de leukere acteurs, straalde tenminste wat uit, kan je niet zeggen van saaie Hanks en idem Tautou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef TheVulture het volgende:
heb hem gisteravond gezien, ondanks het feit dat ie wat langdradig was vond ik het best een aardige film... acteerprestaties hielden af en toe niet over... vond vooral Arangorosa maar middelmatig gecast om eerlijk te zijn... die vent had een veel te komisch gezicht, ik dacht dat er elk moment een grap kon komen... het hele verhaal komt in een boek toch beter tot zijn recht vind ik in dit geval...
van mij krijgt ie een 7
wie had je dan willen zien als Robert Langdon? Ik had ook liever een ander gezien, maar kon niet op een geschikte acteur komen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:07 schreef Matness het volgende:
hij is uit op dvd hoor!
ik moest huilen bij het einde
al blijf ik erbij dat ik tom hanks niet geknipt vind voor de rol van robert langdon, ze hadden beter een ander kunnen casten.. ik had overigens ook een andere silas in mijn hoofd.
maarja, dat blijf je houden met boeken en verfilmingen he..?
weet ik nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie had je dan willen zien als Robert Langdon? Ik had ook liever een ander gezien, maar kon niet op een geschikte acteur komen...
dat is waarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik had Langdon ook anders in mijn hoofd, maar ik vind het Hanks erg goed spelen. Vooral z'n stem past goed bij de rol.
Die krijg je te zien voordat de film start. Nog niets bijzonders van te zien dus.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef Patch het volgende:
Ik kan op de dvd de extra nergens vinden van "preview Angels & Demons".... iemand anders wel?
Gaan ze die ook verfilmen?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef Patch het volgende:
Ik kan op de dvd de extra nergens vinden van "preview Angels & Demons".... iemand anders wel?
Oeh!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Matness het volgende:
[..]
ja, daarom staat de preview op de dvd.
Wat is dat nou voor crap? waarom niet het origineel volgen?quote:Op maandag 27 november 2006 12:18 schreef Patch het volgende:
However, it's said the sequel will not be an original story, but will actually be based on Angels And Demons, the book which precedes The Da Vinci Code.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |