abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38000701
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet perse.
Ik ben zo'n huilie die vind dat je dan alle gevallen die anderen die in een soortgelijke situatie zitten ook moet naturaliseren.
Ghe.. ik vind ook dat je mensen die voldoen aan alle vereisten voor naturalisatie moet naturaliseren. Wat is je punt?

Wie tégen naturalisatie zijn van iemand die aan alle vereisten voldoet zijn de mensen voor wie 'voldoen aan alle eisen' geen argument is. Omdat ze gewoon niemand willen naturaliseren, of omdat ze het concept 'voldoen aan alle eisen' niet begrijpen, of weet ik veel waarom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38001280
quote:
... Balkenende zei Hirsi Ali, die voor een andere baan naar de Verenigde Staten gaat, een Nederlands paspoort te gunnen.
En dus:
quote:
Verdonk: Hirsi Ali houdt paspoort

Minister Verdonk twijfelt er niet aan dat Hirsi Ali het Nederlanderschap weer verkrijgt. Ze zei dat bij het slotdebat met de andere kandidaten voor het VVD-lijsttrekkerschap, Mark Rutte en Jelleke Veenendaal.

Niet eerder was Verdonk zo duidelijk over de kansen van Hirsi Ali om een Nederlands paspoort te houden. Rutte en Veenendaal reageerden met tevredenheid op die uitspraak.

Aan het begin van het VVD-congres deed vice-premier Zalm een oproep tot eenheid.Volgens voorzitter Van Zanen bezit de partij genoeg veerkracht om de interne problemen te overwinnen.(NOS TT)
pi_38001444
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

En dus:
[..]
Krijgt of houdt ? Want dat zijn twee verschillende dingen. En hierboven staan ze wéér allebei doorelkaar vermeld alsof het hetzelfde is.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:33:45 #264
40566 Ericr
Livewrong
pi_38001452
'Ik ben Ayaan' nu op NED1. Blik achter de schermen wie Ayaan nu echt is.
pi_38001833
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Krijgt of houdt ? Want dat zijn twee verschillende dingen. En hierboven staan ze wéér allebei doorelkaar vermeld alsof het hetzelfde is.
Me dunkt dat er geen mogelijkheid is om iemand met terugwerkende kracht Nederlands te verklaren.. Of wel?

Kan toch niet anders dan dat ze geen Nederlandse is. En blijkbaar dit wel wordt, per zeer binnenkort. Dat laatste lijkt me terecht. Het eerste ook, behalve dat ik vind dat het voor andere -vergelijkbare- gevallen tot absurde situaties leidt en dat de wet op dit punt moet worden aangepast / er een passende wet voor gemaakt moet worden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:57:34 #266
40566 Ericr
Livewrong
pi_38002040
Whoaaa, Holman in de bocht in 2002. De leugen bij iedere prominente VVD'er bekend in die tijd dus.
pi_38002046
Jezus Christus, op TV.... ze heeft inderdaad voor de verkiezingen aan iedereen verteld dat ze gelogen had over haar naam en leeftijd en dat het een gevaar was voor haar kamerlidmaatschap.
pi_38002067
Nogal logisch dat ze totaal geshockeerd was afgelopen maandag.
pi_38002077
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:57 schreef HiZ het volgende:
Jezus Christus, op TV.... ze heeft inderdaad voor de verkiezingen aan iedereen verteld dat ze gelogen had over haar naam en leeftijd en dat het een gevaar was voor haar kamerlidmaatschap.
Gewéldig. Wat een vrouw .
Veruit de slimste in de klas.
pi_38002111
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, ik zou er geen minuut over na hoeven denken als ik haar aanvraag moest beoordelen. Ik vind haar echt een superwijf. Had ik niet verwacht.
pi_38002117
loopt ze weer te liegen?
pi_38002169
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:01 schreef Chadi het volgende:
loopt ze weer te liegen?
Als je nou eens zou kijken in plaats van met je vooringenomen meningen te blijven zitten. Het blijkt gewoon dat die leugen over haar naam en leeftijd met geen enkele mogelijkheid pas vorige week bekend was. Iedereen wist al in 2002 wat de gevolgen daarvan zouden kunnen zijn.
pi_38002214
oh theo
pi_38002356
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:01 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, ik zou er geen minuut over na hoeven denken als ik haar aanvraag moest beoordelen. Ik vind haar echt een superwijf. Had ik niet verwacht.
Ik vermoed dat zij, als ze nog lid was geweest van de tweede kamer, laatst, ze een poging zou hebben gedaan haar collega's uit te leggen dat Verdonk gelijk had en dat het parlement op de spiegel moet gaan hakken, niet op de minister.
pi_38002888
hehe .. en Basje heeft het IND gebeld om te vragen wat ze moesten doen .. dus die wisten het ook .. dag Rita

en het leukste is nog dat advies wat ze krijgt over "de zaak, weet je wel".. hou je nou maar rustig dan komt het wel goed
en dat is dan onze regeringspartij die zo op het naleven van de regels zit te hameren
pleased to meet you
pi_38002943
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]

idd, om verliefd op te worden

knap en slim en heel calculerend

haar strategie heeft precies gewerkt zoals ze verwacht had, knap hoor
pi_38003604
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:00 schreef HiZ het volgende:
Lieverd, ik heb in het niet zo verre verleden zitten praten met mensen die dachten dat ze als schoonmaker in Europa zeker ¤2000 netto per maand konden verdienen. Als jij met je lievige inborst hun voorlopers gaat voorzien van wat ze willen, dan komen ze echt wel met vele duizenden tegelijk hoor.
ghehe, vele duizenden is iig een stuk geloofwaardiger dan "die zielige 4 miljard die links wil binnenhalen" .. ik snap niet waarom mensen altijd denken dat dit soort absurde overdrijvingen zoden aan de dijk zetten, imo maakt het alleen je hele argument belachelijk
maar ja, op dit moment is de "stroom" economische vluchtelingen =0 zegt Mark Rutte net, en we hebben de zeldzame eer om binnen 4 jaar van zijnde het tolerantste naar het intolerantste land te zijn veranderd in de internationale waardering, we (of beter gezegd Rita) heeft er zelfs nog een prijs voor mogen ontvangen ivm haar houding tov iraanse homo's

maar daar ging het toch helemaal niet over, de economische vluchteling van de toekomst, het ging over wat zij had gezegd te zullen doen met en voor de al aanwezige mensen en daar is hetgeen zij wel heeft gedaan naast gelegd
quote:
Overigens ben ik persoonlijk voor een liberealer immigratiebeleid en voor een veel kariger (tot non-existent) beleid waar het gaat om het toegang verlenen tot de sociale zekerheid voor nieuwkomers.
als je het lijsttrekkersdebat hebt gevolgd dan weet je dat dat in de maak is
pleased to meet you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:50:18 #278
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38003689
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef moussie het volgende:

als je het lijsttrekkersdebat hebt gevolgd dan weet je dat dat in de maak is
Als je de ontwikkelingen in de sociale zekerheid hebt gevolgd dan weet je dat er voor de autochtone bevolking ook weinig overblijft.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38004533
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef gronk het volgende:
Als je de ontwikkelingen in de sociale zekerheid hebt gevolgd dan weet je dat er voor de autochtone bevolking ook weinig overblijft.
aah, maar Rita heeft ontdekt dat de VVD ook moet gaan zorgen .. dus er is nog hoop .. .. .. ..

uhm .. correctie .. Rita beloofd veel maar waarmaken ..

ik ga maar nog een rummetje pakken nu het nog kan .. cheers
pleased to meet you
pi_38005486
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Alsof dat al niet hoog tijd was. In dit land hebben we jarenlang mensen gedumpt in de WAO niet omdat ze niet meer konden werken, maar omdat we te belabberd waren na te denken over hoe ze te laten werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')