Ghe.. ik vind ook dat je mensen die voldoen aan alle vereisten voor naturalisatie moet naturaliseren. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet perse.
Ik ben zo'n huilie die vind dat je dan alle gevallen die anderen die in een soortgelijke situatie zitten ook moet naturaliseren.
En dus:quote:... Balkenende zei Hirsi Ali, die voor een andere baan naar de Verenigde Staten gaat, een Nederlands paspoort te gunnen.
quote:Verdonk: Hirsi Ali houdt paspoort
Minister Verdonk twijfelt er niet aan dat Hirsi Ali het Nederlanderschap weer verkrijgt. Ze zei dat bij het slotdebat met de andere kandidaten voor het VVD-lijsttrekkerschap, Mark Rutte en Jelleke Veenendaal.
Niet eerder was Verdonk zo duidelijk over de kansen van Hirsi Ali om een Nederlands paspoort te houden. Rutte en Veenendaal reageerden met tevredenheid op die uitspraak.
Aan het begin van het VVD-congres deed vice-premier Zalm een oproep tot eenheid.Volgens voorzitter Van Zanen bezit de partij genoeg veerkracht om de interne problemen te overwinnen.(NOS TT)
Krijgt of houdt ? Want dat zijn twee verschillende dingen. En hierboven staan ze wéér allebei doorelkaar vermeld alsof het hetzelfde is.quote:
Me dunkt dat er geen mogelijkheid is om iemand met terugwerkende kracht Nederlands te verklaren.. Of wel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Krijgt of houdt ? Want dat zijn twee verschillende dingen. En hierboven staan ze wéér allebei doorelkaar vermeld alsof het hetzelfde is.
Gewéldig. Wat een vrouwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:57 schreef HiZ het volgende:
Jezus Christus, op TV.... ze heeft inderdaad voor de verkiezingen aan iedereen verteld dat ze gelogen had over haar naam en leeftijd en dat het een gevaar was voor haar kamerlidmaatschap.
Ja, ik zou er geen minuut over na hoeven denken als ik haar aanvraag moest beoordelen. Ik vind haar echt een superwijf. Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewéldig. Wat een vrouw.
Veruit de slimste in de klas.
Als je nou eens zou kijken in plaats van met je vooringenomen meningen te blijven zitten. Het blijkt gewoon dat die leugen over haar naam en leeftijd met geen enkele mogelijkheid pas vorige week bekend was. Iedereen wist al in 2002 wat de gevolgen daarvan zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:01 schreef Chadi het volgende:
loopt ze weer te liegen?
Ik vermoed dat zij, als ze nog lid was geweest van de tweede kamer, laatst, ze een poging zou hebben gedaan haar collega's uit te leggen dat Verdonk gelijk had en dat het parlement op de spiegel moet gaan hakken, niet op de minister.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:01 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik zou er geen minuut over na hoeven denken als ik haar aanvraag moest beoordelen. Ik vind haar echt een superwijf. Had ik niet verwacht.
idd, om verliefd op te wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewéldig. Wat een vrouw.
Veruit de slimste in de klas.
ghehe, vele duizenden is iig een stuk geloofwaardiger dan "die zielige 4 miljard die links wil binnenhalen" .. ik snap niet waarom mensen altijd denken dat dit soort absurde overdrijvingen zoden aan de dijk zetten, imo maakt het alleen je hele argument belachelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:00 schreef HiZ het volgende:
Lieverd, ik heb in het niet zo verre verleden zitten praten met mensen die dachten dat ze als schoonmaker in Europa zeker ¤2000 netto per maand konden verdienen. Als jij met je lievige inborst hun voorlopers gaat voorzien van wat ze willen, dan komen ze echt wel met vele duizenden tegelijk hoor.
als je het lijsttrekkersdebat hebt gevolgd dan weet je dat dat in de maak isquote:Overigens ben ik persoonlijk voor een liberealer immigratiebeleid en voor een veel kariger (tot non-existent) beleid waar het gaat om het toegang verlenen tot de sociale zekerheid voor nieuwkomers.
Als je de ontwikkelingen in de sociale zekerheid hebt gevolgd dan weet je dat er voor de autochtone bevolking ook weinig overblijft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef moussie het volgende:
als je het lijsttrekkersdebat hebt gevolgd dan weet je dat dat in de maak is
aah, maar Rita heeft ontdekt dat de VVD ook moet gaan zorgen .. dus er is nog hoop .. .. .. ..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef gronk het volgende:
Als je de ontwikkelingen in de sociale zekerheid hebt gevolgd dan weet je dat er voor de autochtone bevolking ook weinig overblijft.![]()
Alsof dat al niet hoog tijd was. In dit land hebben we jarenlang mensen gedumpt in de WAO niet omdat ze niet meer konden werken, maar omdat we te belabberd waren na te denken over hoe ze te laten werken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je de ontwikkelingen in de sociale zekerheid hebt gevolgd dan weet je dat er voor de autochtone bevolking ook weinig overblijft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |