Hoe kom je daar nou manquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:57 schreef jojomen4 het volgende:
Nog een treurig bericht btw..Volgens mij is de man die de website van fc Barcelona bijhoud overleden.
Ze lopen namelijk een paar jaar achter met het update van de spelers in de selectie.
http://www.fcbarcelona.co(...)po_lista_total.shtml
moet er toch wel ERRUG aan wennen om deze meneer in het Barca shirt te zien..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou man![]()
http://www.fcbarcelona.co(...)am_lista_total.shtml
Ik vind het wel gaaf, al had ik hem graag langer in een PSV-shirt gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
moet er toch wel ERRUG aan wennen om deze meneer in het Barca shirt te zien..![]()
[afbeelding]
om eerlijk te zijn vind ik het maar niks..
mag ik wat zeggen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
om eerlijk te zijn vind ik het maar niks..
nou, vertel..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
mag ik wat zeggen?
ik weet misschien waarom.
het shirt staat niemandquote:
Barça kampioen, ik teken ervoor. Op de 35e speeldag in Madrid bij Atleticoquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:28 schreef Eppie_NL het volgende:
nu Real Madrid "onze nationale held" Ruud heeft gehaald...is Barca nu al kampioen.
Forza Barca! Kampioen 2006/2007
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:28 schreef Eppie_NL het volgende:
nu Real Madrid "onze nationale held" Ruud heeft gehaald...is Barca nu al kampioen.
Forza Barca! Kampioen 2006/2007
quote:Ronaldinho: ‘Barça is mijn club’
Verschillende Italiaanse en Spaanse media publiceerden deze week dat AC Milan een poging zou doen om Ronaldinho bij Barcelona los te weken, wanneer Kaká naar Real Madrid zou vertrekken. Vanuit Monterrey in Mexico, waar Barça momenteel vertoeft, liet de Braziliaan weten zich vereerd te voelen door de mogelijke interesse van de Milanese grootmacht.
“Ik voel me héél erg op mijn gemak bij Barcelona, beter gezegd héél gelukkig. Ik denk alleen maar aan Barcelona en de prijzen die we het komende seizoen in de wacht kunnen slepen. Ik wil absoluut niet weg, Barcelona is een prachtige stad en een perfecte club om prijzen te winnen.”
“Ik heb gehoord van de mogelijke interesse van AC Milan, maar niemand heeft iets aan Roberto (Roberto Assis, broer en tevens zaakwaarnemer, red) laten weten. De interesse van een topclub streelt altijd het ego van een voetballer. Het is altijd goed om te weten dat een club interesse toont, dat betekent dat je goed bezig bent”, aldus Ronaldinho.
Klein beetje dom, maar heel erg gretig. Regels zijn inderdaad regels, maar Laporta heeft al veel voor de club betekend. Ik had gedacht dat dit snel met een sisser zou aflopen, maar nu heeft er dus toch een malloot zich ook kandidaat gesteld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:49 schreef jojomen4 het volgende:
Gewoon dom van Laporta. Regels zijn regels.
Mooie post, thanks..quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:45 schreef pinkplatinum het volgende:
Barça is op dit moment in Amerika voor de US Tour. Eerder deze week waren ze in Mexico.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
Er is overigens nog een kandidaat voor de verkiezingen. Het zijn er nu dus 3!
Dat doet die toch altijd?quote:
Het laatste wat ik van hem gezien had was op het WK. Treurig om te zien hoe hij compleet verpieterde in een sterrenteam waarin hij niet zijn eigen spel kon/mocht spelen.quote:
Het woordje "mocht" kun je denk ik wel weglatenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van hem gezien had was op het WK. Treurig om te zien hoe hij compleet verpieterde in een sterrenteam waarin hij niet zijn eigen spel kon/mocht spelen.
Maar nu is hij gelukkig weer terug bij Barça.
Is gewoon teveel van het goede. Hoewel goed, Ronaldo en Adriano speelden over het algemeen als een natte krant en deden dus al helemaal niets.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:51 schreef jojomen4 het volgende:
Nou nou.. Bij Brazilie speelden en gewoon 2 verdedigende middenvelders achter hem die het vuile werk op moesten knappen. Je kan mij niet vertellen dat Kaka, Ronaldinho, Ronaldo en Adriano het vuile werk op moesten knappen. Ik denk gewoon dat ie niet met de druk om kon gaan. Het is toch wat anders als de hele Braziliaanse bevolking naar hem kijkt en het enige dat ze willen is wereldkampioen worden om hun miserabele leventje een klein spankje geluk te geven.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Hier is een video van hem tijdens de wedstrijd van 3/08
http://www.gio2santos.com/giovideos11.htm
Holy shit! Ziet er veelbelovend uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja Giovani Dos Santos.. Hij is ook mee naar America.. en tegen de Tigres deed hij het wel aardig!! Z'n stijl en zelfs z'n uiterlijk kan je echt vergelijken met Ronaldinho..
[afbeelding]
Hier is een video van hem tijdens de wedstrijd van 3/08
http://www.gio2santos.com/giovideos11.htm
Z'n vader is trouwens Zizinho de Braziliaan.. Hoe kan het ook anders he
Die penalty was echt terecht..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:35 schreef jojomen4 het volgende:
JEzus hey! Barca ontsnapt ff aan een oorwassing!
Ze stonden (dacht in NY) 4-1 achter tot 6 minuten voor tijd. 3 goals van Nelson Cuevas en eigen goaltje van het stuk onbenul Oleguer.
In de 84ste minuut prikt invaller Saviola er eentje in, 89ste penalty van Ronaldinho (waarschijnlijk onterechte penalty) en 90ste Eto'o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |