Deze zin vind ik een beetje raar, alsof haar stervende lichaam je eerder wel kon boeien, verder een prachtig gedichtquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:26 schreef Guillerm0 het volgende:
Jouw stervende lichaam kan me niet langer boeien
Dat kutwijf moet idd. niet zeuren.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:02 schreef hoM3r het volgende:
Wel slim van je om zoiets te laten lezen aan dat meisje, voor hetzelfde geld het ze van lugubere vrouwonvriendelijke matige poëzie gehouden, en dan was je binnen geweest.
Die film is niet opgedragen aan een meisje om haar op die manier te scorenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:26 schreef Guillerm0 het volgende:
Je neemt het de schrijver van bijvoorbeeld een film als Saw toch ook niet kwalijk dat hij over een rijke fantasie beschikt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:02 schreef Xebrozius het volgende:
Vroeger op die mooie zomerdagen, de vonken die er van af vlogen.
Daarna vernietigde jij mijn mannelijkheid en hebt mijn ziel leeggezogen.
Helaas stierf je niet tijdens die innige omhelzing met die aanstormende truck.
Gelukkig trok ik stiekem de stekker uit de beademing na jouw ernstige ongeluk.
Stuur haar deze op, zeg dat je meer gevoelig bent geworden en wacht dan haar reactie af.
Een slotje?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:27 schreef hoM3r het volgende:
dit topic mist iets, maar wat...
Mooi hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef miss.cutie4you het volgende:
You thought you broke my heart,
You thought you made me cry.....
But guess what: Not every Player is a GUY!!
Ze vond het een idioot gedicht en ze vond het eng dat zoiets in mij opkwam. Yeah baby, welcome to my darkside!quote:
Die komt van je Sugababes profiel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef miss.cutie4you het volgende:
WJDZ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik vind je gedichten redelijk creatief, doch metrisch niet geweldig, maar deze is al een stuk beter dan de vorige. De humor ervan is ook sterker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef Guillerm0 het volgende:
Nou kom ik weer zo'n overgevoelig typje tegen. Wat is dat toch met vrouwen? Ze liet me een verhaaltje lezen van de site van darwinawards winners. Ik kom tot de conclusie dat ze een beetje een morbide type is. Ze zegt dat ze into Dolcett art is. Geen idee wat dat is, dus ik google daar op. Vrij zieke shit dus. Maar ja, daardoor geinspireerd komt ik tot het volgende prachtige gedichtje:
Men neme een meisje, het liefst met rood haar.
Niet te dik, anders wordt ze niet gaar
Praat haar vlotjes uit de kleren
en laat haar zachtjes marineren.
Dompel haar onder in een kokend bad,
hoor haar eens schreeuwen de lieve schat
Niet stoppen, ze vindt het gewoon fijn
Het geheel serveren met rode of witte wijn
Nu vindt ze me eng!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|