jij nu ookquote:
Heb het nagevraagd; inderdaad april volgend jaar. Toevallig is er een kandidaat doodgeschoten vandaag.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:08 schreef bassieVL het volgende:
zou je kunnen navragen wanneer de volgende verkiezingen zijn in Nigeria? volgens mij begin volgend jaar.
bij de vorige verkiezingen was het ook al geen vrolijke boel aldaar. dan heb ik weinig zin om daar te zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef static het volgende:
[..]
Heb het nagevraagd; inderdaad april volgend jaar. Toevallig is er een kandidaat doodgeschoten vandaag.
Waarom zo bescheidenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:04 schreef static het volgende:
Ohw, had dat nou niet gedaan, niemand weet wie ik ben en dat wil ik graag zo houden.
klinkt als een gezellig boel. ik heb eigenlijk alleen expats over de rooie zien gaan. Mooit de nigerianen zelf.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef static het volgende:
Nou, ik heb het eindelijk voorelkaar; flinke herrie in de tent.
Ik laat me niet schofferen door een foute bosneger, welke positie hij dan ook mag bekleden.
Wat heb je misdaan? Of anders, wat heeeft hij misdaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef static het volgende:
Nou, ik heb het eindelijk voorelkaar; flinke herrie in de tent.
Ik laat me niet schofferen door een foute bosneger, welke positie hij dan ook mag bekleden.
Het is ook geen woede-uitbarsting, herrie in de tent kan ook op andere manieren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
klinkt als een gezellig boel. ik heb eigenlijk alleen expats over de rooie zien gaan. Mooit de nigerianen zelf.
ik dacht automatisch aan herrie in de keuken, maar de nigerianen waarmee ik werkte heb ik nooit over de rooie zien gaan. ik heb wel een keer twee chauffeurs zien 'discussieren', waarbij ik dacht dat een van de twee het niet zou overleven. na de discussie was het weer koek en ei.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef static het volgende:
[..]
Het is ook geen woede-uitbarsting, herrie in de tent kan ook op andere manieren.
En nooit Nigerianen over rooie zien gaan?Dat doen ze al in een normale discussie, ze beginnen steeds harder te schreeuwen om het gelijk te krijgen. Had ik in één van de eerdere delen gepost, het lijkt soms of ze met elkaar op de vuist willen. Wat niet zo is uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |