goeie reis gehad?quote:
Hier is het te warm binnen. Buiten zal het wel beter zijn nu, maar daar is m'n bed dan weer niet.quote:
Bummer.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Light het volgende:
[..]
Hier is het te warm binnen. Buiten zal het wel beter zijn nu, maar daar is m'n bed dan weer niet.
Prima, vial na een uurtje als een blok in slaap totdat ik gewekt werd door iemand die héél erg lag te snurken. Maar dat bleek ikzelf te zijn.quote:
quote:
Static, LEEF je nu nog..? Toch niet te hard gejuigd he..?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:01 schreef static het volgende:
Zit ik hier in mijn uppie in een Oranjeshirt tussen al de Nigerianen (die voor de Ivoorkust zijn).
http://odili.net/news/source/2006/jun/16/305.htmlquote:It would be recalled that sometime ago a similar incident happened when a baby whale was washed ashore Bar Beach in Victoria Island Lagos. Some hungry Nigerians besieged and butchered it for meal instead of saving and keeping the animal alive for research purposes.
Ja dahaag, dat durf ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Static, zet eens wat mooie nigeriaanse dames op de foto voor ons..!
Was wel grappig, had vandaag mijn oranjeshirt aan (voor het eerst dat ik aan die idioterie meedoe) op het werk, maar kreeg louter positieve reacties - zelfs op straat - zoals duimpje omhoog, vuist op het hart tikken etc.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Static, LEEF je nu nog..? Toch niet te hard gejuigd he..?
Hier is dat een teken van respect soms, daar is het van ha we hebben je post gelezen en nu ga je die begraaf plaats van dicht bij zien.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:51 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Hier is dat een teken van respect soms, daar is het van ha we hebben je post gelezen en nu ga je die begraaf plaats van dicht bij zien.
Is wel iets om trots op te zijn ja..quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:42 schreef static het volgende:
[..]
Ze beginnen ook altijd over de Nigerianen die voor een Nederlandse club hebben gespeeld.
quote:Dear all,
The monthly Lagos State environmental sanitation exercise for the month of JUNE will take place on Saturday 24th June 2006.
Consequently there shall be no movement between the hours of 7 and 10am.
Staffs should remain in their homes during this time.
Minder Meer drinken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef static het volgende:
Ben het nu wel een beetje zat aan het worden op dit eiland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |