De ambassade en het consulaat zijn allebei gesloten in Lagos. Er is wel een oranjevereniging. Ik weet alleen niet of die veel feestjes organiseren. Heb er destijds geen contact mee gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef static het volgende:
Kwam overigens afgelopen zaterdag een paar Nederlanders in de Ynot tegen (er lopen hier zo'n tweehonderd rond) en die adviseerde me om me in te schrijven bij de ambassade (helemaal vergeten toen ik hier kwam) vanwege de leuke wekelijkse feestjes, koningedag, etc.
Stom.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef static het volgende:
Kwam overigens afgelopen zaterdag een paar Nederlanders in de Ynot tegen (er lopen hier zo'n tweehonderd rond) en die adviseerde me om me in te schrijven bij de ambassade (helemaal vergeten toen ik hier kwam) vanwege de leuke wekelijkse feestjes, koningedag, etc.
Stom.
Bedoel je deze: http://www.mfa.nl/abj-en/dutchmen_in_nigeria/dutchmen_in_lagos ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:27 schreef bassieVL het volgende:
[..]
De ambassade en het consulaat zijn allebei gesloten in Lagos. Er is wel een oranjevereniging. Ik weet alleen niet of die veel feestjes organiseren. Heb er destijds geen contact mee gehad.
die bedoel ik inderdaad. alleen stonden er geen contactgegevens bij. Ik weet dat er ook een nederlandse school is. daar vieren ze ook sinterklaas. Ik was toen rond die tijd in Lagos.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef static het volgende:
[..]
Bedoel je deze: http://www.mfa.nl/abj-en/dutchmen_in_nigeria/dutchmen_in_lagos ?
Ga je nog terug dan of blijf je in Nederland.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef static het volgende:
Laatste nacht; toch wel een vreemd gevoel na al die maanden.
Gisteren al afscheid genomen van mijn vriendjes en vriendinnetjes van de Ynot, was best indrukwekkend.
Tsja, was toch wel even slikken, heb toch een band met die jongens opgebouwd. Overigens sowieso meer met de locals dan met mijn 'mede'blanken.quote:Dearest ------,
I write on behalf of the other ------ dispatchers and our valued drivers ,all whom have been singing your praise for your good and outstanding qualities to wish you farewell and best regards in your future endearvours.
We are sad to bid you byebye but you have to forge ahead,be assured that the memories of your kind gestures shall not be forgotten so soon.
Many thanks.
N. komt volgende week met haar kindje over uit NY, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:02 schreef Ole het volgende:
Zie je straks wel weer verschijnen!
lievvvquote:
Ach, dat zit bij static ook een beetje in de familie hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:29 schreef PLAE@ het volgende:
hoeveel k extra per maand kreeg je daar nou zeg maar?
Het zou voor mij toch een grote verleiding zijn. Maar goed ik wil oolrogsverslaggever worden. Misschien ben ik sowieso zwakzinnig
Ben er ook pas een dag, maar hoorde het van mijn tante die even op bezoek kwam; geen idee wanneer ze komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:45 schreef Ole het volgende:
[..]
lievvv
Dan zullen E en M binnenkort ook wel terug zijn uit F.
Heb ze nog niet gezien iig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |